Vizitator kraft123 Postat Iunie 8, 2007 Partajează Postat Iunie 8, 2007 Am incercat sa modific schema programatorului SUNROM in ideea de a renunta la soclul ZIF si a monta doar un soclu cu 18 pini. Sunt incepator in programarea PIC si ma gandeam la simple teste cu un 16F84A pentru a intelege care-i treaba. Problema este ca nici cu schemele electronice nu prea am avut de-a face (sunt programator) astfel ca am anumite neclaritati. Chiar daca am citit datasheet-ul PIC-ului tot nu am reusit sa inteleg prea clar cum trebuiesc realizate legaturile la PGM si MCRL (direct). Poate cineva sa-mi arate cum ar trebui realizate modificarile dpv electric astfel incat sa exclud ZIF-ul si sa-mi fac legaturile la soclul cu 18 pini si eventual si sa nu se arda tot? De trei zile stau pe el, sunt la al doilea programator (primul a suferit un soc javascript:emoticon(':weedman:')Weedman) si cred ca ma depaseste. N-as vrea sa-l "rezolv" si pe al doilea! Cred ca o sa trebuiasca sa cumpar si inca un PIC! Link spre comentariu
Vizitator kraft123 Postat Iunie 9, 2007 Partajează Postat Iunie 9, 2007 E prea greu de realizat modificarea sau e prea slab programatorul ca sa se merite? C-am liniste! Link spre comentariu
Abram Burel Postat Iunie 9, 2007 Partajează Postat Iunie 9, 2007 Urmatoarele conexiuni se refera la conectorul de programare CN2 si pinii de la un 16F84A 18 pini PDIP:PGC - 12 (RB6)PGD - 13 (RB7)VDD - 14 (VDD)GND - 5 (VSS)MCLR - 4 (_MCLR)Cu alte cuvinte, legi pinii respectivi de la CN2 la pinii unui soclu de 18 pini in care vei pune PIC-ul de programat.Cam aceeasi idee e valabila pentru orice PIC (pentru High Voltage Programming). Link spre comentariu
Vizitator kraft123 Postat Iunie 9, 2007 Partajează Postat Iunie 9, 2007 Mersi mult! O sa incerc asa! Stii cumva cat trebuie sa fie tensiunea pe RB7? Am 10V! E normal? Link spre comentariu