sesebe Postat Iulie 11, 2019 Partajează Postat Iulie 11, 2019 Marian, în cazul alternatorul este vorba despre incarcare în tensiune constanta nu curent constant, iar curentul este dictat de rezistenta interna a acumulatorului și de gradul lui de descărcare nu de incarcator/alternator. Link spre comentariu
Mircea Postat Iulie 11, 2019 Partajează Postat Iulie 11, 2019 Rezistenta interna va limita la cateva sute de amperi (2-3-400). Mai sunt si firele, deci undeva mai jos. O avea si alternatorul ala o limitare de curent. Deci, nu e o incarcare la tensiune constanta. Link spre comentariu
sesebe Postat Iulie 11, 2019 Partajează Postat Iulie 11, 2019 Ba da. Asa se numeste. Exista ceva informatii si despre genul acesta de incarcare, trebuie numai sa cauti. Link spre comentariu
gsabac Postat Iulie 11, 2019 Partajează Postat Iulie 11, 2019 Un circuit recomandat pentru folosirea acumulatorilor VRLA. Acumulatorii sunt decuplati atit la incarcare cit si descarcare si astfel se exclud efectele negative ale cuplarii in paralel. In adresa din poza sunt si unele date referitoare la "inrush current" @gsabac Link spre comentariu
Vizitator tasedoru78 Postat Iulie 11, 2019 Partajează Postat Iulie 11, 2019 (editat) La 08.07.2019 la 21:41, Marian a spus: Stimabililor nu va mai certați fiecare are dreptatea lui alternatorul e adevărat poate produce de la 55 ah în sus dar dacă nu mai este necesar de curent întra în funcțiune releul de încărcare care decuplează alternatorul între ghilimelele cei care au instant consum pe bord pot vedea ca atunci când aprinzi faza lunga și avarii și aeroterma o sa tragă mai greu motoru și creste consumu Editat Iulie 11, 2019 de tasedoru78 Link spre comentariu
flomar60 Postat Iulie 11, 2019 Partajează Postat Iulie 11, 2019 S-au dat destule sfaturi pertinente in acest topic!.... ar fi bine sa fie urmate!.... mă leg doar de afirmatia asta: Acum 8 minute, tasedoru78 a spus: ... ca ar fi bine sa inserez un bec de 55w pe borna de + și când se aprinde becul puternic ar fi încărcat acumulatorul.... Este exact invers!... becul inseriat pe borna + a acumulatorului se aprinde tare la inceputul incărcarii... dupa ce acumulatorul se incarca, becul lumineaza mult mai slab... Link spre comentariu
alexcore Postat Iulie 11, 2019 Autor Partajează Postat Iulie 11, 2019 Acum 7 ore, DjLeco a spus: la incarcarea pe redresaor se recomanda un curent de incarcare PREFERABIL constant, in impulsuri, la 10% din capacitatea nominala de descarcare si timp de 16 ore intr-o zona ventilata deoarece se degaja vapori toxici de gaze sulfuroase. Sunt asa nocivi acei vapori degajati? Intreb pentru ca intentionez sa tin la incarcat un acumulator auto tot timpul (in modul intretinere cu ajutorul unui redresor "inteligent") ca sa fie incarcat pentru situatiile in care am nevoie la vreun proiect. Deci sa inteleg ca este categoric nerecomandat sa-l tin practic cu mine in camera? Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 11, 2019 Partajează Postat Iulie 11, 2019 (editat) Nu cunosc exact cit de nocive sint, dar sigur nu sint bune de inhalat/respirat. Editat Iulie 12, 2019 de Vizitator Ceva mai multa ponderare in limbaj te rog! Link spre comentariu
Barbaro Postat Iulie 12, 2019 Partajează Postat Iulie 12, 2019 Bateriile cu plumb- gel ,cele sigilate nu au restrictii, pot sta si in incaperi locuite : ex, in ups sau centrale de alarma . Bateriile auto tip plumb-acid se folosesc obligatoriu in incaperi ventilate ,unul din efecte fiind ca ataca smaltul dintilor , bineinteles in timp ,efecte apar dupa cam un an . Constatat pe propria persoana , procedand abia dupa asta la citirea mai atenta a instructajului specific. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum