Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Logan nou vs straineze SH


Postări Recomandate

Volvo ala e super, la fel si A8, S, 7, etc.

O singura problema au astea de grupa mare. Ca sunt gandite pt oameni cu bani. Suspensii pe aer, cutii complicate, tot felul de giumbuslucuri peste care nu poti trece cand crapa.

Aduc confort, dar cer bani. In opinia mea costurile la o masina de genul nu se rezuma doar la achizitie. MAi pui inca pe atata, DAR si satisfactia e pe masura.

DAca iti permiti, merita, CLAR!

Link spre comentariu

Asa-i ? Vesnic soferul este de vina.

Cum pana mea iti explici ca au fost 4 masini in 4 km dauna totala ?

Pai au aparut , cand stateam eu pe margine sa vina platforma , cu sare si nisip.

Am avut sub 60 la ora.

Dar este simplu sa arunci cu kk cum se practica pe forumul asta minunat.

Simplu de tot, 4 defecte!

Sau soferii nu gresesc deloc? doar Loganul? :d

Bine ca au scapat intregi!

Necazul in ziua de azi este ca toti se bazeaza pe ASR, ESP si restul de programe de stabilitate, adevarat, sint excelente dar au o limita si ele.

In acel moment soferul este in general prins cu pantalonii in vine, era sigur ca electronica isi face datoria si poate merge

cit vor muschii lui, urmarea...dauna totala.

La fel si masinile cu tractiune fata altereaza condusul prudent pe zapada, polei, senzatia de stabilitate este pronuntata fata de tractiunea spate si ca urmare se circula cu viteze mai mari decit le poate stapini soferul. La tractiunea spate simti repede pierderea aderentei si iei masuri, singura fiind in speta reducerea vitezei sau tras pe dreapta daca drumul este "oglinda" si udat de ploaie.

In ultima instanta cel care ia decizia stilului si stilului in care va circula este piese intermediara, daca aia ia decizia proasta este "defecta".

Urmarea este accidentul.

Asta este realitatea, nu va incerdeti in masina, stabilitate, frine, tinuta de drum, pe polei astea sint 0 barat! surpriza este la urmatorul colt indiferent ca`i rabla sau masina, acolo doar anvelopele interzise cu splinturi de carbura v `ar scapa.

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Volvo ala e super, la fel si A8, S, 7, etc.

O singura problema au astea de grupa mare. Ca sunt gandite pt oameni cu bani. Suspensii pe aer, cutii complicate, tot felul de giumbuslucuri peste care nu poti trece cand crapa.

Aduc confort, dar cer bani. In opinia mea costurile la o masina de genul nu se rezuma doar la achizitie. MAi pui inca pe atata, DAR si satisfactia e pe masura.

DAca iti permiti, merita, CLAR!

 

Concluzia clara: mai bine cumperi logan sau alta masina ca sa nu ai din start giumbuslucurile respective, decat sa le ai pe masina si sa existe o sansa in univers ca alea sa se strice si sa ramai fara ele, ca un logan.

De ce sa avem dotari peste si sa riscam sa le pierdem cand mai bine nu le avem din start.

 

Orice se repara la o masina. Daca mergi pe ideea ca masina o sa se strice mai bine stai la RATB. S-ar putea pana se strica o masina de-asta sa ingroape vreo 3 loganuri noi. Nu prea vezi la masinile astea sa schimbi pivotii la 10k plus altele.

Uite ca masinuta din poza are 11 ani si se mentine foarte bine, de obicei am urechea sa aud neregulile si nici nu am auzit, nici nu am observat absolut nimic in neregula. La mine a venit doar pentru ca nu ii mergea dezaburirea spate, o amarata de siguranta, si doua becuri cu problema, unul de ceata si o pozitie pe spate, becuri normale cu filament.

In plus de asta am specificat ca a costat mai putin de jumatate dintr-un logan nou, n-are decat sa se strice cu totul peste 5 ani, o arunca si cumpara alta si tot ii raman bani si tot tine mai mult ca loganul, asta daca vrei sa mergi pe extrema in care nu ai chef sa repari nimic ci doar sa arunci cu banii. El daca avea un buget de logan, are mai mult de jumatate din bani ramasi la saltea sa bage in masina.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Eu sint sigur ca dacă BMW sau Audi (sau orice alta marca străină performanta) erau mărci Românești și se fabricau în Romania ar fi fost la fel de proaste ca și Logan pt tine Dany-cta.

 

Pt tine orice este făcut în Ro este de ra...at, am văzut asta în foarte multe topicuri unde ai postat, dar uiți o chestie importanta - și tu ești fabricat în Ro.

Link spre comentariu

Orice se repara la o masina! daca ai bani. :rade: Cum la noi se cumpara masini de fite ,sh si propietarul nu este in stare din punct de vedere financiar,prefera sa stea cu martori aprinsi in bord,ulei lasat in parcare,cauciucuri sh si etc. :rade:

Editat de q_acdc
Link spre comentariu

Eu sint sigur ca dacă BMW sau Audi (sau orice alta marca străină performanta) erau mărci Românești și se fabricau în Romania ar fi fost la fel de proaste ca și Logan pt tine Dany-cta.

 

Pt tine orice este făcut în Ro este de ra...at, am văzut asta în foarte multe topicuri unde ai postat, dar uiți o chestie importanta - și tu ești fabricat în Ro.

 

Cine frateel!?? Fabrică în România...dar nu se amestecă cu toți proștii!El e și numai el...ce mai, e unic!! :rade:

Editat de elmar
Link spre comentariu

sesebe

Gresesti maxim, nu judec tara, judec calitatea.

Singurul meu defect este ca nu ma multumesc cu gunoaie, si pot sa fie produse in Germania, UK, Japonia si oriunde vor ele sa fie produse, daca sunt gunoaie, nu o sa le inghit ! Tu poti sa faci ce vrei din partea mea.

 

Si daca tot ai urmarit posturile mele ai fi observat ca am spus clar parerea mea si anume ca:

1. Tarile nu produc ! firmele produc

si 2. Nu ma intereseaza unde este produs un anumit lucru, chiar daca este Bosch/Makita made in China o sa il cumpar la orice ora.

Nu am absolut nici o problema in a cumpara o Makita Made in Romania.

 

Deci astea doua puncte pe care le-am scris clar pe forum in alte parti dau direct de pamant cu toata logica ta si concluzia despre mine.

 

Si legat de postul de mai jos, o alta dovada de "Made in Romania". Nu am criticat niciodata Fordul, nu ? Parca si loganul foarte romanesc este, nu ?

 

Deci data viitoare tine-ti parerile despre oameni pentru tine, e clar ca sunt pe langa.

 

Si legat de permis loganul nou, s-ar putea daca imi vand vechitura mea sa imi ajunga lejer sa iau un logan nou din banii de pe ea....

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Am obs. ca sunt foarte multi care injura Golganul romanesc dar nu au bani nici de unul nou, ma rog asta e alta discutie.

Cei cu bani carora le pute masinuta facuta la Mioveni isi poti lua un Ford facut la Craiova atunci cand tin sa fie automobilul nou si fabricat in Ro. Ori si alea sunt proaste?

Link spre comentariu

Gresesti maxim, nu judec tara, judec calitatea.

Singurul meu defect este ca nu ma multumesc cu gunoaie, si pot sa fie produse in Germania, UK, Japonia si oriunde vor ele sa fie produse, daca sunt gunoaie, nu o sa le inghit ! Tu poti sa faci ce vrei din partea mea.

Pe bune acum...nu crezi că ai prea multe fițe în cap!?Să știi că nu ești singurul...am văzut mulți din ăștia cu nasul pe sus...dar, ”nu prea îi văd bine”! :rade:

Link spre comentariu

Pe bune acum...nu crezi că ai prea multe fițe în cap!?Să știi că nu ești singurul...am văzut mulți din ăștia cu nasul pe sus...dar, ”nu prea îi văd bine”! :rade:

 

Pe bune acum...nu crezi ca suntem cam mult in offtopic si facutul bisericutelor impotriva unui utilizator nu este chiar o practica care sa dea dovada de maturitate ? Eu am postat ontopic, se pare ca doar am fost atacat si am demonstrat aberatia, daca tu tot de mine te iei e clar ca si tu o iei pe aratura, nu ai capacitatea sa intelegi toate amanuntele.

Citeste tot postul si adauga ceva util data viitoare, timpul e pretios.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Tot timpul o străineza sh de peste 20keuro noua va bate o mașină nouă de 10keuro dar numai dacă o iei direct de la proprietar cu carte service și fără kilometraj minarit.

Numai astfel ai o șansă să nu iei teapa.

Cind o iei de la un samsar, fără carte service și cu kilometrajul dat inapoi, numai afacere bună nu se chiara ci loterie.

 

Oricind as da 8k-10k euro pe un sh (de 20-30keuro noua) cu istoric cunoscut și carte service, cu un kilometraj rezonabil și de care s-a avut grija, în rest prefer un Logan nou.

Editat de sesebe
Link spre comentariu

Ehee!! Ce bune erau Daciile si Oltciturile! In Dacia, vara mureai de caldura cu toate geamurile lasate. Iarna mureai de frig daca nu-ti puneai mintea la contributie. Iti trebuia doar putina imaginatie si curaj ca sa rezolvi problema frigului. Daca nu faceai un minim de efort in aceasta directie, stateai in masina cu fularul peste gura, caciula trasa pina peste ochi,doua rinduri de izmene pe sub pantaloni ,ciorapi de lina,manusi,bocanci si ce mai gaseai prin casa, numai sa nu te congelezi. Dadeai cu racleta, sa cureti gheata de pe parbriz si luneta pina sa subtia (parbrizu',evident) :rade: . Traseele de dezaburire,dezghetare de pe luneta aveau prostul obicei de a se intrerupe. Piese se gaseau dar de proasta calitate. Te tineau foarte repede,de azi pe miine.

In schimb Oltciturile erau altfel. Nu prea duceai lipsa de caldura iarna,dar aveai altfel de probleme. Rulmentii de la barele de torsiune(suspensia spate) se duceau destul de repejor,neavind o protectie eficienta. Amortizoarele spate cedau dupa un anumit timp.Daca, doamne fereste, se rupea cureaua de la ventilatorul care asigura racirea motorului, iti lua o groaza de timp s-o schimbi, trebuind sa demontezi carenajul ventilatorului. Si cite alte

alte probleme pe care nu le-am mentionat.

Dar eram falosi, nevoie mare,ca puteam ''scuipa'' din masina.

Acum, gata! Loganul nu e masina. E masina doar aceea care e facut oriunde altundeva, numai in Roamnia nu! Chiar ma intreb daca Fordurile facute la Craiova au parte de acelasi ''tratament'' ca Loganurile,ca doar si ele sint fabricate in Romania.

Editat de GEO 53 BN
Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări