Ion_Bumbu Postat Noiembrie 10, 2017 Partajează Postat Noiembrie 10, 2017 Nu`i chiar asa! Uleiul daca vrei il poti aduce de care vrei daca are specificatiile cerute de Dacia. Filtrul la fel, Mann a fost pus iar ulei ceva Total Quartz . Asta a acceptat reprezentanta de unde a fost luata masina. In plus n`au comentat nimic la faptul ca am pus filtru de clia la ea. Nu e cazul sa tot acuzam daca nu am fost in situatia data. Ca ulei da, Castrol a fost pe larg falsificat deoarece toti stiu ca ala`i nemtesc si bun ca orice sh nemtesc. Eu prefer Motul. Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 10, 2017 Partajează Postat Noiembrie 10, 2017 Oricare, toate-s ieftine. IAr legat de capete de bara, au cam acelasi pret, marci relativ ieftine gen TRW. Originalele toate-s scumpe, ca na... La logan is mai putine, atata tot, are un sistem f simplu. Deci de treci de faza de nou si te poti pi..a pe ea garantie, va fi ieftin sa il rezolvi. Acu, de la caz la caz, stiu pe multi care au trecut de 100kkm cu loganu fara sa schimbe ceva, dar depinde de noroc si de utilizare. Nu ca e loganu scump sau ieftin, faza e ca nu e cu mult mai ieftin ca niste masini scumpe. A4 sau 6 e cam exagerat la numarul de brate. Pe de alta parte Un set de brate swag cu tot cu capete de bara si antiruliu pt passat b5 e vreo 13-14 mil, daca bine tin minte. Nu e o suma de speriat. La logan sa ii iei astea, plus flansele (fiind mc pherson conteaza mult) tot ajungi la 6 mil. Pt piese care le schimbi la 100-150kkm, nu e o diferenta asa mare. De frane si alte consumabile nu zic. Sunt mai ieftine la logan, dar in final diferenta e nesemnificativa, in schimb performantele nu! Dar asta e valabil la orice masina. Pana la urma devalorizarea iti manca cei mai multi bani, intretinerea nu e asa scumpa pt modelele accesibile omului de rand. Exclus aici exotisme, suspensii pe aer si alte chestii rare si care nu au cum sa fie ieftine. Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 Nu`i chiar asa! Uleiul daca vrei il poti aduce de care vrei daca are specificatiile cerute de Dacia. Filtrul la fel, Mann a fost pus iar ulei ceva Total Quartz . Asta a acceptat reprezentanta de unde a fost luata masina. In plus n`au comentat nimic la faptul ca am pus filtru de clia la ea. Nu e cazul sa tot acuzam daca nu am fost in situatia data. Ca ulei da, Castrol a fost pe larg falsificat deoarece toti stiu ca ala`i nemtesc si bun ca orice sh nemtesc. Eu prefer Motul. Am fost in situatia asta si nici n-au vrut sa discute cu uleiul meu Castrol, revizia s-a facut numai cu produsele lor ! Probabil ca si Castrolul contrafacut e mai bun decat Dacia/Elf-ul lor Pana in prezent nu am luat teapa cu nici un Castrol. Daca il cumparati de la service-uri cand fac schimbul sau din surse ciudate, v-o meritati, eu am cumparat din surse sigure si n-am luat niciodata pacaleala. Am indicator precis de presiune si temperatura uleiului, un lucru care imi arata mereu calitatea uleiului si "il vad" cum se invecheste urcand media temperaturii de lucru. Nici nu mai e nevoie sa ma uit la km ca sa stiu cand e cazul sa il schimb, vad direct pe ceasuri. Orice ulei prost il vad tot acolo. Nimic nu a reusit sa bata Edge Titaniumul pe ceasuri. De asemenea daca s-a apucat un mare afacerist rus sa produca uleiuri cu toate etichetele pe ele (nu doar Castrol nici pe departe) nu inseamna ca 99% din uleiurile din Ro sunt falsificate. Link spre comentariu
mac01 Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 (editat) Eu de 7 ani am bagat numai Castrol in motor. Cu toate ca se vehiculeaza ideea ca uleiul Castrol este contrafacut...eu tot Castrol am pus. Asa am cumparat masina de la nemti ...cu eticheta legata la motor, in care se specifica uleiul folosit si nr de km l-a care a fost schimbat. Am pastrat uleiul si indicele vascozitatii...si n-am avut niciodata probleme la motor. L-am cumparat numai din selgros de pe raft si ma uitam cu atentie la data fabricatiei....sa nu fie vechi. Nu-l pastrez in motor mai mult de 10.000 km parcursi sau un an. Editat Noiembrie 11, 2017 de mac01 Link spre comentariu
dorofteius Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 600 de ron nea Dany pe o roata la a 4 ? Gluma proasta asta. Daca o socotesti in stilul ala, sa stii ca la vag reprezentanta te costa cam 500 de E per roata. Nu fi rau. La logan, per roata, daca schimbi integral situatia te costa in reprezentanta 150 de E. Asa ca, ca de obicei compari mere cu prune. Scuzati ca co fonia. Loganul este ok pt. cine se multumeste cu el. Eu nu sun fan. Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 (editat) 600 de ron nea Dany pe o roata la a 4 ? Gluma proasta asta. Daca o socotesti in stilul ala, sa stii ca la vag reprezentanta te costa cam 500 de E per roata. Nu fi rau. La logan, per roata, daca schimbi integral situatia te costa in reprezentanta 150 de E. Asa ca, ca de obicei compari mere cu prune. Scuzati ca co fonia. Loganul este ok pt. cine se multumeste cu el. Eu nu sun fan. Nu, am zis clar: 300ron pe o roata ! 600ron pe ambele. Daca te duci in reprezentante n-ai decat sa platesti, o meriti. Eu prefer lucrarea bine facuta, nu facturi "de reprezentanta". Pana la urma prost este cel care da, nu cel care cere. Acum ceva timp am schimbat rulmentul cardanic si toate bucsile spate la un seria 5 la un service. A fost demontata complet toata puntea spate cu diferentialul dat jos langa masina ca sa poata sa scoata rulmentul de la cardan, si migaleala la toate bucsile schimbate. Aproape o zi de munca, pret final 400ron manopera, si aia e lucrare complicata pe langa schimbat niste brate. Probabil tu mi-ai fi zis ca costa 1000euro la reprezentanta. Editat Noiembrie 11, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
q_acdc Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 Stiu pe cineva care a scapat basma curata la un accident!(datorita unor facturi eliberate de reprezentata).Daca reparatia era facuta la nea Costel alta era situatia.Reparatie facuta in service Dacia si la iesire a luat foc!Reparatia ,tractarea ,piesele au fost gratuite.(autoturismul de serviciu) Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 (editat) Cand vorbim de nea Costel, vorbim de service-uri cu autorizatii, service-uri serioase, de multe ori chiar mai mari decat reprezentantele, da ? Eu ma stiu pe mine care am bagat peste 100milioane la reprezentanta la Opel pentru ca "specialistii de la reprezentanta" nu si-au dat seama dupa doua electromotoare arse ca contactul era defect si ramanea cuplat cateodata, problema rezolvata la "nea Costel". Doar pentru faptul ca sunt "reprezentanta" adica S.C. Gigi S.R.L. care are contract cu dealerii Opel/Dacia/Etc... nu inseamna ca sunt mai specialisti decat S.C. Nea Costel S.R.L. care lucreaza toata ziua la toate tipurile de masini, au lucrari continuu si au intalnit toate problemele, de multe ori sunt si mult mai mari ca suprafata, ca dotari si ca forta de munca. PS: In exemplul tau e dovada clara cat de competenti sunt cei de la reprezentanta, iei masina de la ei si ia foc ? Poate la "nea Costel" nu ar fi avut bataia de cap si nici nu ar fi terminat omul cu o masina care a luat foc si a fost carpita inapoi pentru ca nu ar fi luat foc deloc. Daca ar fi ars si omul odata cu masina, il reparau si pe el tot pe gratis ? Editat Noiembrie 11, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 Cat e ora de manopera la Dacia? La merc stiu ca e 150-200. Te rupe de nu mai poti dupa, apoi LA service cu acte in regula, facturi si asa e vreo 80 lei. Evident orele nu se iau dupa ceas. Operatiile in general sunt catalogate ca numar de ore si stii de la inceput cat va costa, asa cum e normal. Daca lor le ia 5 minute, bravo lor, daca le ia o zi, problema lor. Daca apar alte probleme, aia e alta poveste, se recalculeaza. Informarea e un lucru bun, nu odata am patit ca nea dorel sa imi dea o cotatie de pret mai mare ca la un alt service cu acte in regula. Link spre comentariu
q_acdc Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 (editat) Indiferent ce spuneti despre reprezentante ,un lucru este cert ,au toate materialele, logistica necesara pentru un autoturism sa circule in siguranta.(saptamana trecuta am fost la reprezentanta Ferrari) Editat Noiembrie 11, 2017 de q_acdc Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 Un lucru e cert, o reprezentanta nu e nimic mai mult decat un service ca oricare altul, nu au super-oameni angajati in loc de mecanici, doar ca de multe ori este limitat la scule, au doar ce au nevoie in general, nu s-au lovit de toate problemele de care s-au lovit service-urile mari, preturile sunt exagerate exact pentru ca merge la fraieri, si in nici un caz nu au dotarea service-urilor mari. Ei doar se bazeaza pe prostia oamenilor ca deh... "ma duc la reprezentanta ca aia stiu cum functioneaza o masina", si asa cum am zis, fraierul nu e ala care cere, si ala care da. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 Eu ma stiu pe mine care am bagat peste 100milioane la reprezentanta la Opel pentru ca "specialistii de la reprezentanta" nu si-au dat seama dupa doua electromotoare arse ca contactul era defect si ramanea cuplat cateodata, Acuma ma intelegi si pe mine, mai pun ceva la banii de pe 2 electromotoare si iau un Logan nou! Asa gindesc eu, poate prost dar pina acum nu am gresit . Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 Asta doar pentru ca m-am dus la reprezentanta. Problema a fost remediata ulterior cu sub 350lei: rotorul schimbat nou+o bucsa de cupru si montaj inclus la "nea Costel" adica un service mare, altul afara de reprezentanta, care nici nu au vrut sa auda de reparat electromotor, ci doar imi vindeau unul nou cu 35milioane + inca vreo 12 ore manopera cand ei il demontau - montau in juma de ora ! cand unul nou in magazin era mai putin de o treime din banii astia. Problema de fata nu este straina vs romaneasca, in cazul ala era un opel NOU ! nu SH. Eu l-am reparat la service cu 300lei, bani in care mi-au aranjat si contactul si nu au mai fost probleme. La reprezentanta la Dacia crezi ca scapai mai ieftin ? Ma indoiesc. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 Pai acuma ma intelegi de ce vreau "basina" aia de Logan, merge fara probleme, ce nu pot face e sa ma dau rotund cu ea, e romaneasca si basta, are tot taranul dar mie mi se rupe de asta, merge e ieftina si am incredere in ea. Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 (editat) Chiar crezi ca la Logan nu poate sa pice un electromotor ? Oare de ce se mai gasesc la vanzare daca tin cat toata masina ? Eu cand am avut MCV nou nu am scapat deloc ieftin, nu stiu despre ce vorbesti acolo, am trecut si prin aia si m-am saturat de cati bani am pompat in ea si cele 1000 de probleme, dar am fost mai destept decat cu opelul si mi-am bagat picioarele, nu mergea bine, asta e, nu am platit ca berbecul. Stiu cu siguranta ca revizia (schimbul de ulei in mare) ma costa ca la Opel, nici o diferenta, unde e ieftineala atunci ? Si nu, nu vorbesc din presupuneri sau auzite. La 10k km probabil iti dai seama ca am trecut prin revizie cu ea, da ? Oricum diferenta de la cer la pamant intre Astra Caravan si MCV, chiar daca teoretic erau in aceeasi clasa, aceeasi marime si consumabile si totul costau la fel in realitate in magazin (ignoram hotii din reprezentante). Editat Noiembrie 11, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
Postări Recomandate