Vizitator aldamar Postat Decembrie 30, 2017 Partajează Postat Decembrie 30, 2017 Ce te-am prins @dani_cta . Ai pus foita de indigou la cuzineti? Ia zi,ai planat cylinder head? Dar valve clerance? Dar cu inlet mainfold ce-ai facut? Ai schimbat si timing chain si chain tensioner? Dar oil filter si oil pump? Cu rear druveshaft cum stam? Ma copilule,eu am facut Revolutia,acum 28 de ani eram la Inter la Baricada.A doua zi spalau sangele cu furtunul pe Magheru ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat.Nu te mai da mare si rotund ca nu merge... Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 31, 2017 Partajează Postat Decembrie 31, 2017 (editat) Ce te-am prins @dani_cta . Dar valve clerance? Dar cu inlet mainfold ce-ai facut? Cu rear druveshaft cum stam? Daca tot o dam in "gramatica", este valve clearance, inlet manifold si driveshaft. Altfel te face TESSLA incapabil si pe tine. Oricum apreciez tentativa de a folosi termenii internationali. E bine ca ai intrebat, de fapt chiar am un manifold in lucru zilele astea de la masina mea principala, sa ii refac garniturile din cupru. Bineinteles ca nu iti zic cat costa unul dar sistemul complet cu turbina si evacuare depaseste probabil costul masinii tale. Editat Decembrie 31, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 31, 2017 Partajează Postat Decembrie 31, 2017 Mai terminați cu bășcălia asta cu tentă de scandal. Păcat că și unii moderatori participă la așa ceva... Link spre comentariu
Postări Recomandate