Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Logan nou vs straineze SH


Postări Recomandate

Daca e cea din postul 38 ... nu stiu daca se vinde la persoane fizice . E construita cu o anumita destinatie , alta decat autoturism de transport . Ma rog , vorbim discutii , am inteles din postare ca ar costa 200.000 USD . Personal nu cred ca voi avea vreodata aceasta suma , si daca as aloca - o cumpararii unui autoturism . La modul ipotetic ... mi - ar placea . Pare destul de performanta , chiar si pentru off - road . Ma rog , cat ma pricep eu . Problema ar fi de piese de schimb ... asigurare , comsum , chiar si inmatriculare . Sigur ar trebui omologata etc . In fine ...

Link spre comentariu

Apropos, legat de asta nu stiu daca am scris, exista prius gen 3, civic hibrid, auris/corolla hibrid pe la ~10miiE SH.

E si mai ieftin dar la 10mii il iei cu istoric in reprezentanta si nu prea frecat.

Bateria noua 2mii E cu garantie in reprezentanta. 500E SH. Se pot inlocui doar elementii stricati, asa ca se pot face carpeli.

Plus ca merge si fara electric, daca e musai.


Restul nu prea crapa asa usor.


Ca valori scoti 5-6 in oras, afara tot pe acolo ca nu te ajuta bateria, dar consumul e oricum decent.

Daca chiar vrei economie, e ieftin de pus GPL, dar din cauza consumului f mic il amortizezi in 40-50mii, deci rareori merita bataia de cap.

Ca putere e destul, un pic plus la tzasnitu de pe loc, dar bucuria se termina repede.

Civic nu as recomanda, e un pic mai scump la telescoape, bucse, brate, in rest e super masina.


Dar ca sa revenim la logan nou, ia sa vedem, cum il putem compara cu astea?


Plus ai o mare garantie ca va fi scutit de taxe o buna bucata de vreme.

Link spre comentariu

nu poti compara Loganul cu altele. daca il iei de nou, il iei pentru ca nu ai suficienti bani pentru alta si il poti lua in leasing. e ceva mai simplu. Loganul este o masina de "frecus", fara sa ai pretentii pentru lux sau cine stie ce comoditate. am MCV de 7 locuri, si singurele scaune mai comode, adica poti merge cateva sute de km pe ele, sunt cele doua din fata. pe bancheta 1 pot sta doi adulti, cu conditia ca scaunul soferului sa nu fie dat prea in spate (ceea ce la mine nu-i posibil, ca am mergatorii lungi). pe mijloc, poate sta un copil, pentru ca este ridicata podeaua. in plus, daca ai fundul prea mare iti intra capetele de la cureaua de siguranta. consumul este mic, la 1.5 dci am scos 4,1 l/100km la drum intins, cu 5 oameni si bagaje (conform CB-ului).

Link spre comentariu

nu poti compara Loganul cu altele. daca il iei de nou, il iei pentru ca nu ai suficienti bani pentru alta si il poti lua in leasing. e ceva mai simplu. Loganul este o masina de "frecus", fara sa ai pretentii pentru lux sau cine stie ce comoditate. am MCV de 7 locuri, si singurele scaune mai comode, adica poti merge cateva sute de km pe ele, sunt cele doua din fata. pe bancheta 1 pot sta doi adulti, cu conditia ca scaunul soferului sa nu fie dat prea in spate (ceea ce la mine nu-i posibil, ca am mergatorii lungi). pe mijloc, poate sta un copil, pentru ca este ridicata podeaua. in plus, daca ai fundul prea mare iti intra capetele de la cureaua de siguranta. consumul este mic, la 1.5 dci am scos 4,1 l/100km la drum intins, cu 5 oameni si bagaje (conform CB-ului).

Asa este.

Cui ii place, poate sa o cumpere linistit. Consumabile foarte ieftine.

Din pacate, la logan, toata suspensia este consumabila.

Nu poti sa ai pretentii de la ea, cand ea costa 8000 E noua cu ac, iar un seria 7 nou costa 80 de mii .

Masini pentru Romania. Ai dat cu ea in gard, te-a lovit un berbec, nu iti pare asa rau.

Pe cand la o straineza de 8000 iti cam pare rau. Ca te costa reparatiile destul de mult.

Fiecare au si bune si rele.

Editat de dorofteius
Link spre comentariu

Asa este.

Cui ii place, poate sa o cumpere linistit. Consumabile foarte ieftine.

Din pacate, la logan, toata suspensia este consumabila.

Nu poti sa ai pretentii de la ea, cand ea costa 8000 E noua cu ac, iar un seria 7 nou costa 80 de mii .

Masini pentru Romania. Ai dat cu ea in gard, te-a lovit un berbec, nu iti pare asa rau.

Pe cand la o straineza de 8000 iti cam pare rau. Ca te costa reparatiile destul de mult.

Fiecare au si bune si rele.

 

Asta e vechea gandire care impinge multi sa isi cumpere un logan, desi descopera apoi ca piesele nu sunt alea ieftine care cred ei ca sunt.

 

Hai sa vedem un mic exemplu:

- cap de bara pentru toate loganurile aprox 50lei.

- cap de bara pentru Audi A4-A6-A8 / Passat / Skoda 2008- 39lei.

 

Care e mai ieftin ? S-au dus de mult vremurile alea in care dacia avea piese ieftine.

S-ar putea cand dai in gardul ala de care povestesti sa iti para mult mai rau in logan cand o sa descoperi ca ai ramas fara un picior/brat pe cand in A4-B5-Superb nu ai patit absolut nimic, doar au sarit airbag-urile.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

E cam data din bara'n gard afirmatia asta.

Si apoi urmeaza modulul de confort schimbat, nu? Apoi senzorul ABS de pe spate...

 

O sa iti explic totusi de ce e mai ieftin la A4/B5-B6/Superb: pentru ca exista multi producatori, unii mai ieftini, altii mai scumpi. Chiar si aia ieftini mult mai buni calitativ decat OEM Dacia. Si astfel ajungi sa ai acces la piese ieftine si bune. Daca te duci ca berbecul de care ziceai mai sus (care pana la urma merita lovit de masina sau o factura ca sa isi revina la realitate) si compari preturi OEM, n-ai decat sa platesti ce vrei tu, dar OEM nu a fost niciodata solutia nici ieftina, nici buna la calitate in nimic.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Nu vreau sa intru in gura lupului.

Dar glumesti.

La A4 , A6, faci infarct cand ai un cap de bara de schimbat. Pt ca stii ca urmeaza setul de brate.

Ia spune, ca ma gandesc ca stiti cam cat costa pe o roata.

 

E cam data din bara'n gard afirmatia asta.

Si apoi urmeaza modulul de confort schimbat, nu? Apoi senzorul ABS de pe spate...

 

O sa iti explic totusi de ce e mai ieftin la A4/B5-B6/Superb: pentru ca exista multi producatori, unii mai ieftini, altii mai scumpi. Chiar si aia ieftini mult mai buni calitativ decat OEM Dacia. Si astfel ajungi sa ai acces la piese ieftine si bune. Daca te duci ca berbecul de care ziceai mai sus (care pana la urma merita lovit de masina sau o factura ca sa isi revina la realitate) si compari preturi OEM, n-ai decat sa platesti ce vrei tu, dar OEM nu a fost niciodata solutia nici ieftina, nici buna la calitate in nimic.

Acum care din voi are dreptate?

Link spre comentariu

Ehh, parca e greu sa iti dai seama cine are dreptate.

Vechea scuza, cand vezi ca ti-a intors-o unul cu ceva, cauti altceva.

De asta am si dat-o in modul de confort si altele, ca dupa ce ii aratam pretul bratelor cauta alta scuza la fel ca si capatul de bara.

Eu unul nu am facut niciodata infarct pentru 300lei, sau 600lei pe ambele roti, atat las de obicei la o sesiune de cumparaturi in supermarket pentru cateva zile.

 

Realitatea: https://www.pieseauto.ro/kit-brate/vw/passat-b6/kit-brate-capete-de-bara-bielete-antiruliu-fata-1501905522.html

Daca tie ti se pare 300lei mult sa schimbi toata bucsaraia pe o roata, parca e o treaba pe care o faci in fiecare zi ... o sa incepi cu costul injectoarelor, turbo, si altele, cand cauti mereu gasesti ceva mai scump de schimbat.

 

La final un A4 SH e mult mai ieftin de intretinut decat un logan nou, la care numai la revizia obligatorie platesti pentru schimbul ala de ulei mai mult decat costa tot kit-ul de A4 mai sus mentionat. Sa fereasca dumnezeu sa ai si alte piese de schimbat la logan in timpul reviziei ....

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Hmmm, capete de bara??, mare diferenta 50lei si 39 lei....

Nici macar nu`s curios de producator, se apropie de 150Kkm Loganul si la suspensie un pivot pe dreapta, atit.

Referitor la luat masini, in ziua de azi masinile sint consumabile, asa le construiesc, asa le tratez.

Din punctul meu de vedere nu as da banii pe altceva decit pe o masina cu o siguranta rezonabila, fiabilitate buna si relativ incapatoare.

Eram pregatait sa iau un MCV insa mi`a lasat baiatul una din masinile lui sa o folosesc pe linga Logan deci pas momentan MCV.

Bani ar fi fost si de altceva insa la ce bun?

Oricum ma omoara toti producatorii cu campania noua de motoare de ascutitori in 3 ciindrii.

Pot sa le laude cit vor, tot ascutitori ramin.

Referitor la revizii, si la SH trebuie revizii, ca la faci tu, la coltul strazii, la reprezentanta si alea costa bani. Nu vreau sa`mi amintesc de

o cunostiinta cu un WV cu volanta cu masa dubla...de obrazul subtire cu cheltuiala se tine si aia nu`i o defectiune rara la dieselele moderne...

injectoare piezo...

Link spre comentariu

Referitor la revizii, si la SH trebuie revizii, ca la faci tu, la coltul strazii, la reprezentanta si alea costa bani.

 

Nu ai inteles ideea de baza. Tu nu cumperi 5 litri de "ulei" DACIA/Elf si un filtru de polen cu 600ron cum iti sunt bagate pe gat la revizie. Nu vrei sa o faci ? pierzi garantia !

La masina SH iti cumperi un ulei bun (Castrol) si filtrul MANN cu un sfert din suma aia.

Sa amintesc si de manopera la schimbul de ulei pe care o platesti de genul 150lei cand in orice service e 30lei schimbul de ulei ?

 

Concluzie: da, fac revizie si la masina straina, dar cu ulei de calitate, nu o posirca romano/frantuzeasca de 2lei, si filtru nemtesc, si cu manopera cu tot ies la un sfert ! nu mai scump, nu 10%, nu 20%, nu jumatate, ci UN SFERT din pretul reviziei la logan. Din diferenta pot lejer sa imi schimb toate bratele de care se vorbea mai sus fara sa mai scot bani din buzunar.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări