dorofteius Postat Decembrie 30, 2017 Partajează Postat Decembrie 30, 2017 Asta denota faptul ca esti pe langa. M-am convins. Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 30, 2017 Partajează Postat Decembrie 30, 2017 (editat) Asta denota faptul ca esti pe langa. M-am convins. Tu masori compresia cu ulei si eu sunt ala pe langa ?? Pentru cunostintele tale elementare, da, in timpul testului de compresie se foloseste uleiul la un momendat dar numai pentru a masura unde este pierderea, nicidecum de prima data. O sa iti dea doar valori maxime si gata, ai motorul perfect dar nu merge bine. Stai jos, nota 2 ! Editat Decembrie 30, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
dorofteius Postat Decembrie 30, 2017 Partajează Postat Decembrie 30, 2017 Insist. Esti batut in cap. Si prea plin de tine. Pune mana pe cartea de fizica. O sa te ajute mult in viata. Link spre comentariu
alcon Postat Decembrie 30, 2017 Partajează Postat Decembrie 30, 2017 Daca aveti dubii si nu va pricepeti, intrebati-i pe Edd China sau Fuzz Townshend. Link spre comentariu
elmar Postat Decembrie 30, 2017 Partajează Postat Decembrie 30, 2017 Pe Dany ăsta eu îl văd mai tot timpul pe aici...n-are somn ,n-are odihnă... Acum îl întreb ...oare ce procesor are și cu ce este răcit!?Sunt perioade când mai dă errori...dar, asta nu-l face să renunțe! Numai un bot ...de ultimă generație poate să facă asta ...adică, să-și bată joc de noi și să ne încerce nervii! Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 30, 2017 Partajează Postat Decembrie 30, 2017 Insist. Esti batut in cap. Si prea plin de tine. Pune mana pe cartea de fizica. O sa te ajute mult in viata. Sunt la fel de batut in cap ca toti ceilalti mecanici si ingineri. Poate ar fi bine sa pui tu mana pe cartea de mecanica poate o sa intelegi cum functioneaza un motor. Nu stim cum se produce compresia sau unde conteaza dar stam sa facem posturi pe topicuri dedicate auto in care se discuta in principiu despre chestii de mecanica.. specific romanilor. Experti la orice, priceputi la nimic. Link spre comentariu
spik Postat Decembrie 30, 2017 Partajează Postat Decembrie 30, 2017 (editat) Asa e bine? Compresia se face: - la rece. Motorul rece se urmeaza pasii de mai sus si se citeste compresia - la cald. Motorul incalzit se urmeaza procedura si se citeste compresia. Exista compresmetre care masuoara prsesiune din cilindru si exista care masoara raportul de compresie. Compremetrele sunt un manometru dar cu memorie, adica acul ramane la presiune ce a mai ridicata citita. exista compremetre care lasa o curba pe o bucata de hartie. Acum, citirea datelor.( ne referim la un compresmetru ce citeste rap de compresie) - daca la rece si la cald rap de compresie este cel normal sau apropiat atunci e OK.(la cald va fi putin mai mare pentru ca uleiul etanseizeaza mai bine segmantii) - daca la rece e o valoare mai mica iar la cald rap de comp reste sensibila atucnci e o problema la supape(se poate face si altfel, la rece se ia comp normal, apoi se baga cu o seringa cam 10 cc de ulei in cilindru si se ia iar comp. Uleiul etanseizeaza segmentii dar nu si supapele) - daca valorile sunt scazute si la cald si la rece atuni e o problema la segmenti. Editat Decembrie 30, 2017 de spik Link spre comentariu
dorofteius Postat Decembrie 30, 2017 Partajează Postat Decembrie 30, 2017 Mai Dani. Eu intreb altceva. Ai incercat vreodata , pe bune , cu o masina care porneste greu la rece ? Eu am incercat si cu masini cu probleme de pornire la rece , si cu cele cu pornire grea la cald. Dar tu citesti doar manualul. Ca papagalul. In rest, toata lumea este proasta si tu inteligent. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 30, 2017 Partajează Postat Decembrie 30, 2017 A incercat pe gaia, altfel stia de mult despre asta, discutia este veche. El da compresia in PSI, deci cam clara treaba, meserias de Youtube! Link spre comentariu
elmar Postat Decembrie 30, 2017 Partajează Postat Decembrie 30, 2017 (editat) Dacă ai timp ...și n-ai ce face în noaptea asta ...nici o problemă! Dany o să să-ți dea replica de fiecare dată! Editat Decembrie 30, 2017 de elmar Link spre comentariu
dorofteius Postat Decembrie 30, 2017 Partajează Postat Decembrie 30, 2017 La cald normal sa dea bine. Si cu compresia, pe bune, ca osciloscopul face tot filmul. Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 30, 2017 Partajează Postat Decembrie 30, 2017 (editat) @dorofteius tu ai impresia ca eu tin compresometrul pe post de bibelou si il bag la motoare doar ca sa curat praful de pe el ?? In toate scenariile de mai sus exista o eroare: nici un motor nu o sa aiba compresia prea slaba ca sa porneasca si totusi BUNA la cald. Asta este imposibil. Tu ai masurat aiurea de iti dadea "0.8 la rece si 2.0 la cald". Vezi ca aveai clapeta de aer inchisa. Problema reala de la rece o sa se transfere si la cald, de aia nu se face test la rece, pentru ca este complet irelevant existand niste variatii minore care nu afecteaza mersul motorului. Daca motorul ar merge bine si la rece si ar avea compresia aia perfecta si egala intre cilindrii, nu ai mai avea nevoie de timpul de incalzire si nici nu ai mai avea nevoie de soclu. Mecanicii de duminica de elforum ca de obicei nu inteleg principiul de functionare al unui motor dar fac aliante sa se dea ei mari destepti. Mai stergeti praful de pe compresometre. Ghici de ce dau eu in PSI... pentru ca asa se da si in manualele de service si compresometrul meu profesional arata in PSI, nu in Bari ca pentru amatori. Profesionistii masoara in PSI in orice domeniu. E bine ca toti mecanicii stiu ca compresia se masoara NUMAI LA CALD. Peste tot scrie asta, in toate manualele, in toate instructiunile, si vin mecanicii de elforum care sunt mai destepti decat toti si masoara la rece si brusc ala care stie sa masoare e "mecanic de youtube". Eu folosesc compresometrul pentru motoarele refacute de mine, nu ca sa incerc sa masor de curiozitate la cine stie ce masina pe care am luat-o de noua si acum are 147psi si dupa calculul unui necunoscator e valoarea ideala la raport de compresie 10:1. Ghici ce bumbule, pe youtube nu zice nicaieri de ce iese masuratoarea compresiei mai mare decat rata de compresie cand te contraziceai cu mine ca nu are cum sa iasa mai mult de 147 la 10:1 sau cat aveai tu acolo. Dar eu ti-am explicat asta in alt topic. Editat Decembrie 30, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
dorofteius Postat Decembrie 30, 2017 Partajează Postat Decembrie 30, 2017 (editat) My friend. Tu ai probleme psihice. Este un 2,0 diesel peugeot rhy . Ce plm de clapeta are ala ? Editat Decembrie 30, 2017 de dorofteius Link spre comentariu
spik Postat Decembrie 30, 2017 Partajează Postat Decembrie 30, 2017 (editat) Cum? Nu are clapeta? E naspa!!!😂 Editat Decembrie 30, 2017 de spik Link spre comentariu
alcon Postat Decembrie 30, 2017 Partajează Postat Decembrie 30, 2017 Trabant-ul avea astfel de probleme? Link spre comentariu
Postări Recomandate