Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Logan nou vs straineze SH


Postări Recomandate

Chiar imi pare rau ca nu pot arata ce coada este la el la atelier.

Lucra numa la marci auto consacrate...eu am noroc ca-mi baga in seama Sandero, fiindca mai are nevoie de sudura!

Din ce stiu are un laptop si programe originale de diagnosticare...

Repet, nu e lauda si nici rautate in ceea ce spun!

Link spre comentariu

"Din ce stiu are un laptop si programe originale de diagnosticare..."

Cam rar povestea asta. Eu am 5 laptopuri cu originalele. Acum depinde daca se ocupa multimarca sau este doar pe o marca.

Concluzie. Nu mai faci nimic fara diagnoza serioasa. Scurt si la obiect.

 

Ati ras de mine cu corsa 1.3, distributie la 60 k. Radeti in continuare.

Ati vazut cate masini din astea sunt cu ax cu came indoit ?

Editat de dorofteius
Link spre comentariu

Cred ca nici anul viitor nu se termina discutia asta.Mai bine o dam pe benzinar vs diesel,ca nici asta nu e lamurita ca discutie.

Masina noua,iesita pe poarta dealerului,pierde min 30% din pret.Cine vrea sa scape de asta,cumpara masina SH.Daca orgoliul nu-l lasa,atunci pierde aia 30% si se da cu masina noua.Altfel,o masina de 4 ani,cu istoric cunoscut,e numai buna de calarit inca 5 ani,si e de preferat uneia in tipla.Chestia cu ghinionul,e universal valabila.Barbatii au si o vorba,cand e sa ai ghinion,si in p..da dai de un cui si te intepi...dar n-am auzit pe nici unul sa renunte din cauza asta.

Mie imi place lucrul nou...si nu e vorba de orgoliu! Daca am posibilitatea.... de ce nu? Daca nu am posibilitatea, ma multumesc si cu un sh....dar sincer, prefer sa pierd din valoarea masinii decat sa stau cu ea prin service din 10 in 10k km ca s-a mai stricat nu stiu ce!

Si acum sinceri sa fim...la o masina trecuta de 150K km este imposibil sa nu apara reparatiile...iar reparatiile sunt ordonate...azi pica ceva, maine altceva si tot asa! Credeti ca neamtul vinde degeaba masina la 150-200k km? Nu de prost o vinde, stie care-i viata unei masini, fara sa-l omoare plimbarile la service! Dupa aceea le cumpara persoanele carora le place mestereala. Si poate o sa radeti...dar sunt persoane pentru care viata nu are rost daca nu repara cate ceva pe la masina! Persoane care trebuie sa aiba o preocupatie in timpul liber...iar aceasta preocupatie reprezinta investitul banilor in reparatia masinii! Si daca masina merge perfect..ei tot trebuie sa-i gaseasca ceva...ba cumpara un presulet, ba mai pune o folie, ba mai schimba un bec cu unul led, ba o spala, ba o poliseaza, ba curata tapiteria.... si tot asa.

Editat de mac01
Link spre comentariu

Nici mie nu imi place sa ma enerveze masina. Toata ziua cu mana in ea.

Dar 508 cu 180k la bord din 2011 cumparat acum 2 ani, nu a cerut nimic in afara de ulei, ulei cutie, filtre si placute de frana.

Urmeaza discuri .

Da, trebuie sa fii atent la ce cumperi. Dar asta o spune logica.

Cum se face ca la logan schimb toata suspensia ( fara telescoape, alea la 2 ani ), din 6 in 6 luni, si face acelasi drum ?

Da, drumul este rau, dar Loganul nu rezista. In afara de faptul ca imi place , ca este inalt, nimic .

Iti joaca creierii in el.


Diagnoza aia mai cere şi cap pe lîngă programe.

 

Tu ma minti . :)) .

Link spre comentariu

Mie imi place lucrul nou...si nu e vorba de orgoliu! Daca am posibilitatea.... de ce nu? Daca nu am posibilitatea, ma multumesc si cu un sh....dar sincer ,prefer sa pierd din valoarea masinii decat sa stau cu ea prin service din 10 in 10k km ca s-a mai stricat nu stiu ce!

Si acum sinceri sa fim...la o masina trecuta de 150K km este imposibil sa nu apara reparatiile...iar reparatiile sunt ordonate...azi pica ceva, maine altceva si tot asa! Credeti ca neamtul vinde degeaba masina la 150-200k km? Nu de prost o vinde, stie care-i viata unei masini, fara sa-l omoare plimbarile la service! Dupa aceea le cumpara persoanele carora le place mestereala. Si poate o sa radeti...dar sunt persoane pentru care viata nu are rost daca nu repara cate ceva pe la masina! Persoane care trebuie sa aiba o preocupatie in timpul liber...iar aceasta preocupatie reprezinta investitul banilor in reparatia masinii! Si daca masina merge perfect..ei tot trebuie sa-i gaseasca ceva...ba cumpara un presulet, ba mai pune o folie, ba mai schimba un bec cu unul led, ba o spala.... si tot asa.

 

Astea sunt legende de autobaza.

O masina SH pica la fel ca una noua. Si noua tot in acelasi ritm incep sa iti pice usor usor piesele, unele mai repede, altele mai greu. Eu am schimbat pivot la masina noua in 8000km in timp ce la aia straina SH nu am schimbat nici un pivot in 12 ani de zile, decat vara asta am schimbat basculele cu totul ca le-am prins la oferta 80lei bucata complet echipate cu bucsi, imposibil sa nu le iau.

Orice masina in momentul in care a iesit din fabrica este SH si incepe sa pice normal, nu se numeste "pica" ci pur si simplu intretinere.

 

Eu am schimbat mai multe piese doar pentru upgrade-uri, fiind nemultumit de echiparea de fabrica.

Maine dimineata imi vin telescoape Bilstein si le schimb pe cele OEM ale masinii fara sa fie stricate, doar pentru ca vreau o imbunatatire, la o masinuta pe care doar ce am luat-o.

 

Chiar daca era nou nouta, telescoapele originale ma nemultumeau si tot faceam investitia. Noua nu inseamna perfect.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Este bun Loganul, din 2007 am schimbat doar uleiul, distributia ,cite un bec, stergatoare de parbriz si antigelul, pornire la prima cheia spre deosebire de masinile SH pe care le-am avut, depinde de proprietar daca a avut inainte aceste SH...

Link spre comentariu

Mai mult rau fac manelele decat Loganu'!

Eu am luat un Sandero sh...la 2 ani si juma am dat 4000 de euro, istorie cunoscuta si inca nu am bagat decat consumabile din iulie 2013!

Il folosesc si la munca si la plimbari, concedii.

E masina tanara si o pot intretine corect!

La nivelul meu este ceea ce se poate mai bun.

Puteam lua o masina de marca mai buna, dar am preferat pe asta deorece nu are rost sa ma intind mai mult decat imi e plapuma!

Eu zic ca cea mai buna masina este cea pe care ti-o permiti!

Diferente sunt destule si stiute(mai mult sau mai putin recunoscute), numa sa ti le permiti!

Crezi ca in cazul Huidu, o Corsa, Fiesta, Golf sau chiar un alt "jipan" ar fi fost mai putine victime?!

Daca e s-o luam pe partea cu protectia...crezi ca fumatul, beutura, poluarea, dezastrele naturale fac mai putine victime?!

Toata lumea sa traiasca, numa noi sa nu murim!!!

Link spre comentariu

 

 

O masina SH pica la fel ca una noua.

 

Asta trebuie inramata si pusa la loc de cinste in atelierele mecanice de la coltul blocului. Trebuie incurajata populatia sa cumpere SH, sa fie de treaba la atelier.

 

Spui ca te pricepi sa alegi un SH. Asta e bine (pentru tine). Insa trebuie sa tii cont ca nu toata lumea lucreaza in domeniu, sa-si dea seama daca o masina e buna sau nu. Cunosc persoane care si-au luat-o. De ce? Pentru ca o masina nu inseamna doar motor si suspensii. Daca nu bate motorul, nu scoate fum si nu troncane pe piatra cubica, nu insemna ca nu are alte defecte costisitoare. Prea multe sa le enumar...De pilda un ambreiaj uzat, cutie automata "cu toane" sau altele de genu' nu pot fi detectate nici macar la test autorizat. Este un coleg pe forum cu in Ford care a umblat prin vreo 3 servisuri sa-i dea de cap la masina. A facut un topic anul asta. Personal mai cunosc 3 persoane care au luat masini SH cu defecte ireparabile. Culmea, unul dintre ei mecanic cu atelier. I-au tras-o samsarii (impreuna cu mecanicii lor) de nu s-a vazut. Masina a mers bine vreo luna, dupa care a inceput circul. Mergea din reparatie in reparatie (un Fiat). A tinut-o doar 4 ani, dupa care a dezmembrat-o (a vandut piese de vreo 300e si aia fost masina).

Cam fiecare samsar, are atelierul/mecanicul lui, unde repara (de mantuiala) tot felul de defecte, apoi la vanzare cu masina. Niciodata nu pun piese noi, ci recuperate de la dezmembrari (uzura avansata, sa fie mai ieftine ca si la dezmembrari gasesti pe mai multe calitati). Ce am vazut cu ochii mei, nu poate nimeni sa-mi spuna ca nu e asa.

Ambreiaj spart la VW, inlocuit cu altul care mai avea 1 mm pana la nituri. (pentru vanzare). Un ambreiaj nou la modelul ala era 2.000 de lei (era un dublu ambreiaj masina fiind 4x4) la care se mai adauga si manopera.

Din cauza asta am spus, neaparat propietarul din talon/cartea masinii, un istoric macar al schimbului de ulei, o facturica-doua,. Asta demonstreaza interesul fata de auto al propietarului...

Editat de marius75
Link spre comentariu

Este un coleg pe forum cu in Ford care a umblat prin vreo 3 servisuri sa-i dea de cap la masina. A facut un topic anul asta.

Da, dar el avea masina de noua (Ford Focus cu doar 67.000km in bord) si mai este un user care si-a prezentat aici problema cu Ford Mondeo (tot de nou si chiar dupa schimbarea motorului pe garantie tot nu s-a rezolvat).

Intradevar sunt si rebuturi care ies pe poarta fabricii si "norocosul" isi bleastama zilele dar sunt foarte foarte putine cazuri.

La FIAT (ca a venit vorba) se poate verifica foarte usor (dar nu cu un program generic de diagnoza) numarul real de km din ECU. Am un amic care si-a dorit sa vada real numarul de km la un Fiat Bravo si diferenta a fost doar de .... 90.000km in plus fata de ce afisa in bord (fiind diesel nu s-a impacientat asa tare). La ECU-rile FIAT cica nu se pot manari asa usor (trebuie desfacut).

Editat de adrian_pic
Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări