Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Logan nou vs straineze SH


Postări Recomandate

Iubitorilor de Logan. Va doresc sa ramaneti cu el toata viata.

Atata tot.

Masina jenanta ca asta nu am mai avut. SI Citroen ax din 89 era mai ok ca asta.

Dar voi batman. Sa va vad cand te trezeste un berbec ca Huidu, ce faceti .

Nu voi continua discutia , pentru ca sunteti hotarati ca exista doar raia aia de Logan.

60 de k o distributie ? Bau Bau. Stiati ca la Corsa de 1,3 cu distriubutie pe lant, aia care toti stiti ca nu se schimba ever, se schimba tot la 60 K ?

Are rost sa mai discutam de N47 de la BMW ? Dar cu cine sa vorbesc.

Numai stiutori si avansati avem pe aici.

Fiecare sa isi ia ce vrea. Nu am nici o problema.

Dumneata fumezi, bei alcool?!
Link spre comentariu

Stiati ca la Corsa de 1,3 cu distriubutie pe lant, aia care toti stiti ca nu se schimba ever, se schimba tot la 60 K ?

 

Am avut Corsa. Diesel. In cartea - pe care inca o am - scrie ca se schimba lantul la 120.000. Masina a fost de la firma, inca mai exista. Anul trecut avea vreo 200.000 si nu-I schimbase nimeni distributia. Inca mai merge. Si, iarasi, nu I-a schimbat nimeni distributia.

Link spre comentariu

Iubitorilor de Logan. Va doresc sa ramaneti cu el toata viata.

Atata tot.

Masina jenanta ca asta nu am mai avut. SI Citroen ax din 89 era mai ok ca asta.

Dar voi batman. Sa va vad cand te trezeste un berbec ca Huidu, ce faceti .

Nu voi continua discutia , pentru ca sunteti hotarati ca exista doar raia aia de Logan.

60 de k o distributie ? Bau Bau. Stiati ca la Corsa de 1,3 cu distriubutie pe lant, aia care toti stiti ca nu se schimba ever, se schimba tot la 60 K ?

Are rost sa mai discutam de N47 de la BMW ? Dar cu cine sa vorbesc.

Numai stiutori si avansati avem pe aici.

Fiecare sa isi ia ce vrea. Nu am nici o problema.

Nu a fost cu rautate intrebarea ! Ca un fapt divers pe autostrada majoritatea merg sub viteza legala din nenumarate motive.

Link spre comentariu

Cu Sandero meu, 130km/h, ca asa mi se pare ok la acest "cazan"...cu bora unui prieten meream cu 140 fara probleme, daar in oras era un chin cu Bora, zici ca meream cu o martoaga...greoaie, intra greu in viteze...un chin!

Sandero(2011), mai "cazan", dar mai tanar cu 10 ani, e mai fasnet si raspunde lejer la comenzi...

Asta e o experienta de-a mea si trebuie luata ca atare...

Link spre comentariu

Mamaliga are ruda italieneasca Polenta, iar sarmaua e turceasca de la mama ei. Deci pot fi blamate fara jena: nu-s romanesti!

 

Ma refeream la sarmale cu carne de porc, noi fiind in prerajma Craciunului, taiem porcul (daca avem) etc...N-am mancat sarmale cu carne de oaie si nici nu vreau.

 

Vreti poze din nou cu logan la 380k , distrus de ruginit , si motorul somn ?

Masina cu distributie schimbata din 60 in 60 k. Pe cand la kktul de peugeot am schimbat-o prima data la 220 k.

Inteleg ca unii nu se grabesc, pentru ca aia este ideea de 1.4 mpi. Dar ce facem cu ea pe autostrada ? Ca are 4400 de ture la 130/h .

Stiu ca pana nu de mult lipsea autostrada, dar este pe drum. Mergi pe european pt. ca nu ai masina capabila ?

 

Hai mai lasati-ma cu poze cu nu stiu ce masina de firma, calarita pe drumuri de piatra. Normal ca daca sare piatra in praguri si aripi, sare vopseaua si o ia rugina. Asa sunt majoritatea masinilor de politie de la tara (sunt nevoiti sa mearga la interventii pe drumuri cu piatra), dar si ale agentilor de vanzari care colinda pe multe drumuri neasfaltate (astia se grabesc sa-si faca norma).

Hai sa comparam masini rulate in aceleasi conditii 300-400k km (avand in vedere ca cele venite de afara au circulat pe sosele, sa camparam cu Loganuri care au circulat in special pe sosele). Doua cazuri concrete vazute de mine, un Logan Diesel venit in service pentru reparatie, 330k km, masina arata foarte bine, fara rugina, motorul mergea bine. Facea naveta GR-B, sosea buna. Avea ceva defect la injectoare (nu exclud sa fi folosit motorina "trasa" de la tractoare).

Si inca un Logan Break ambulanta la o firma particulara, venit pentru unhguil de fuga. Cu soferul de la masina asta am vorbim mai mult, ca eram si eu tot pentru unghiul de fuga. Masina asta avea peste 500k km. Arata foarte bine, fara pic de rugina, soferul spunea ca e foarte multumit de cum merge masina. Tot Diesel. L-am intrebat daca a schimbat ceva pe la motor/pompa de injectie si a spus ca n-a schimbat nimic (cu exceptia consumabile) si nici n-a menajat-o la talpa.

Pai un samsar o sampona un pic si o scotea la 170 k km (cred ca asta e kilometraj psihologic pentru Ro).

Cei care spun ca au luat Ford/Opel/Audi, etc de afara, vechime 10-15 ani si kilometraj spre 170k km sa dea o tura pe automobile.de si sa vada acolo care sunt km reali la anii aia.

De ce e musai sa asociem Loganul cu 1.4? Avem si 1.6, si crede-ma ca la 140 km/ h nu sare de 4000 rot/min.

......................

La mana a doua nu stii cum o nimeresti, asta e baiul. O nimeresti buna te-ai scos, o nimeresti naspa, te-ai fript. RAU.

Am cateva cunostinte care au luat masini SH si le-au nimerit cu defecte grave (cilindrii motorului ovalizati, defect ireparabil la modelele respective, trebuie inlocuit intregul bloc motor). Asta din cauza ca masina nu avea 200k Km cat era in bord, ci avea poate si 700k km. Asta e riscul la mana a doua.

Eu am cautat musai cu carte service, direct de la propietarul din acte, nici n-am discutat fara carte service sau intermediar.

Ca sfat, pentru sh, recomand sa fie evitate masinile fara carte service si 2-3 facturi care sa ateste macar schimburile de ulei. Atentie sporita la cele de culoare alba (posibil sa fi fost pe firma, calarite de multi birjari si reparate pentru vanzare).

De ceva vreme (6-7 ani) s-au desteptat si patronii, si cand cumpara 10-20 de masini pentru parcul auto, cumpara negre.

Link spre comentariu
Nu e o regula.

Se cumpara de orice culoare, in general culoarea firmei, daca are una!

Firmele mai mari tin la imagine. Ce ai pe sigla aia pui pe masina.


Da, asa e cu nimeritul, mai nasol e cand o iei noua si o nimeresti naspa.

Slabe sanse, dar...

1.6 e si el naspa ca si confort. cam 100kmph 3mii ture, iti infunda urechile. Loganul 1 cel putin.

Cutia e foarte turata, chiar nu e nimic de laudat aici.

Ar fi mers treapta 6 sau 5 mai lunga.

Dar pt oras cutia e excelenta.


Masinile in general se verifica.

Link spre comentariu

Cu Sandero meu, 130km/h, ca asa mi se pare ok la acest "cazan"...cu bora unui prieten meream cu 140 fara probleme, daar in oras era un chin cu Bora, zici ca meream cu o martoaga...greoaie, intra greu in viteze...un chin!

Sandero(2011), mai "cazan", dar mai tanar cu 10 ani, e mai fasnet si raspunde lejer la comenzi...

Asta e o experienta de-a mea si trebuie luata ca atare...

Nu stiu despre ce vorbesti tu acolo dar ori e un caz particular foarte rar ori e pur si simplu obisnuinta.

Cum poti sa imi zici ca o masina la care macini schimbatorul ca facaletul in mamaliga, este o masina usor de condus in oras ???

Din pct meu de vedere in oras trebuie sa fie ori automata, ori chiar mai bine - trepte lungi, gen 1-2pana la 50 si a 3-a doar la mentinerea vitezei. Pana in 50-60 sa folosesti doar doua viteze si masina sa iti permita sa faci asta fara sa o chinuiesti. Sa vezi ce relaxat conduci atunci cand nu mai freci ambreiajul si schimbatorul in fiecare secunda.

 

Bineinteles ca iar vorbim de alte masini pentru ca nici o Dacia nu are capacitatea sa faca asta intr-un mod relaxat.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări