Alphsoo Postat Noiembrie 3, 2017 Partajează Postat Noiembrie 3, 2017 Oricand voi alege un Fluke SH in locul unui UNI-t nou. Acum fiecare cu piticii lui. Link spre comentariu
q_acdc Postat Noiembrie 3, 2017 Partajează Postat Noiembrie 3, 2017 Dupa cum vad ,au Fluke in dotare dar au cumparat si UNIT-t. Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 3, 2017 Partajează Postat Noiembrie 3, 2017 Oricand voi alege un Fluke SH in locul unui UNI-t nou. Acum fiecare cu piticii lui. Perfecta comparatia. Cumparati-va fratilor MAV01 nou nout in loc sa va cumparati cu aceeasi bani un FLUKE Link spre comentariu
TESSLA Postat Noiembrie 3, 2017 Partajează Postat Noiembrie 3, 2017 Modelul ala e destul de fiabil in general, dar nu e nemuritor. Varianta de 1.6tdci nu fumega decat subturata extrem: deal o mie de ture si pedala la fund. Sau v1 o lasi sa se tarasca la relanti si dintr-o data pedala pana la fund. De scoate fum constant sau in alte cazuri nu e ok. Dar repet, te pune cineva sa cumperi o fumigena cand gasesti destule in stare buna? Nu te pune nimeni, era doar un exemplu dat ca sa reliefeze faptul ca exista si alte masini care fumega, nu doar Loganul. Si sant multe. Indepartarea filtrului de particule vad ca a devenit o obisnuinta. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Noiembrie 3, 2017 Partajează Postat Noiembrie 3, 2017 Nu te pune nimeni, era doar un exemplu dat ca sa reliefeze faptul ca exista si alte masini care fumega, nu doar Loganul. Si sant multe. Indepartarea filtrului de particule vad ca a devenit o obisnuinta. LIKE! Link spre comentariu
maxente Postat Noiembrie 3, 2017 Partajează Postat Noiembrie 3, 2017 Si tractoru meu mondeo fumega cand ii dau in gura la turatii in drum lung, da doar o perioada pana se curata turbina care este afumata cand merg cu masina subturata in oras Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 3, 2017 Partajează Postat Noiembrie 3, 2017 Filtrul nu are treaba cu fumul. De fumega vizibil si continuu, fie ca e vechea cobra sau ultimul euro 6, masina are o problema! Un damf scurt in situatii limita e acceptabil. Link spre comentariu
alcon Postat Noiembrie 8, 2017 Partajează Postat Noiembrie 8, 2017 Daca as avea bani de pus deoparte mi-as cumpara o Gurkha, costa doar $200,000, ce daca viteza maxina este de 93 mph. Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 8, 2017 Partajează Postat Noiembrie 8, 2017 Daca as avea bani de pus deoparte mi-as cumpara o Gurkha, costa doar $200,000, ce daca viteza maxina este de 93 mph. ... si ca consumul e de vreo 30% ... Link spre comentariu
alcon Postat Noiembrie 8, 2017 Partajează Postat Noiembrie 8, 2017 Decat 40% ca un anume tip de Mercedes dela AMG cu asta pot sa intru prin ziduri... Link spre comentariu
TESSLA Postat Noiembrie 8, 2017 Partajează Postat Noiembrie 8, 2017 Masina din imagini probabil are motor Diesel asa ca ma indoiesc sa consume mai mult de 20 la suta. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Noiembrie 9, 2017 Partajează Postat Noiembrie 9, 2017 (editat) Si ce ai vrea sa faci cu asa masina? Te apuci de darimat ziduri sau scos arbori din radacini? Ori ti-o iei, doar asa,ca sa nu-ti faci ''griji'', cind intra-n tine un ''bizon'',care circula ''atent'', doar la manele. Editat Noiembrie 9, 2017 de GEO 53 BN Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 9, 2017 Partajează Postat Noiembrie 9, 2017 Decat 40% ca un anume tip de Mercedes dela AMG cu asta pot sa intru prin ziduri... Un AMG ma indoiesc ca manca 40%, decat daca il conduci ca pe un AMG si sa ai pe unde! La utilizari normale consumul e mult mai redus de atat. Valabil pt orice masina. E normal ca o masina puternica sa pape mult cand apesi pedala. Nu poti scoate energie din nimic. Link spre comentariu
gauss Postat Noiembrie 9, 2017 Partajează Postat Noiembrie 9, 2017 (editat) Masinile rusesti cu " fier " mult pe ele , adica usor blindate , ca cea din foto ( postul 38 ) , chit ca nu e ruseasca ( nu tanc , transportor sau masina de lupta a infanteriei ) aveau prostul obicei sa consume ... unele chiar Diesel fiind . Cele pe care le - am apucat eu ... daca erau " bine dispuse ", cu intretinerea tehnica la zi , cam 50 litri la suta . In marea majoritate , fiind prost dispuse ... depaseau lejer "cota ". Ma rog , la URSS nu - si punea nimeni problema consumului . Nu prea si - o pune nici acum ... masinile mai serioase ( camioane si autospeciale ) care le aveam prin curte , nu stiau decat " litrul si kilometrul " . Vreo 30 de litri consuma UAZ - ul , benzinara ( ca cel din foto ... doar vopseaaua era kaki ) : P .S . - on - topic ... sant loganist . Temporar ... nu prea ma omor dupa auto , doar la clienti ( cand nu se poate altfel ) , si la aprovizionarea saptamanala . In mod sigur , unele second - uri sant net superioare Loganului . Care e prea scumpa de noua , iar unele second - uri sant de 2-3 ori mai scumpe ( de noi ) . Ar trebui comparate masini care de noi costa cam la fel . Ma rog , se poate discuta ... piese de schimb , etc . S - a mai facut , fiecare are dreptul la pareri si adevar - cel personal . Pana la urma , cam acesta conteaza ... Editat Noiembrie 9, 2017 de gauss Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Noiembrie 9, 2017 Partajează Postat Noiembrie 9, 2017 Eu o astfel de masina,as lua-o doar daca mi-ar da-o fara bani. De vindut nu stiu daca as putea-o vinde,pentru ca ma gindesc ca, costa o avere. Link spre comentariu
Postări Recomandate