Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Logan nou vs straineze SH


Postări Recomandate

 

Sunt multi pe aici care lauda loganul desi ei au ales altceva, incepand cu Bumbu si nu numai. Lauda loganul de nu mai pot dar totusi nu e destul de bun si pentru ei ??? Daca il lauzi, de ce nu ti-l iei tu intai ?? Umbli cu masini straine si lauzi loganul pe care tu l-ai refuzat cand ai ales straina ??

 

Te rog sa mai recitesti o data ce am spus si ce sustin despre Logan.

Mai completez, il am, il folosesc si sint multumit de el.

Nu imi pune in gura ce nu am spus.

Dupa mine un sh nu este o cazatura, un gunoi, cazan sa mai te miri ce, este alegerea fiecaruia, atita putem, atita stim , asta facem pe banii nostrii, nu`s eu stapin pe banii si ideile altora.

Reactionez doar cind se sare peste cal, exact ca la comparatia aia cu masina cu tractiune spate cu cea fata .

Chiar nu se poate discuta fara exagerari?

Nu folosesti Logan, n`ai pus mina pe Duster decit 5Km si deja l`ai categorisit si pe ala gunoi, culmea Sandero se vinde in bine si in 2016, Dusterul la fel.

Logan se vinde in majoritate la noi si la rusi pe post de masina buna la toate.

Cind va sucomba Loganul actual preferatul va fi un MCV nou, daca o ma fi in productie...

Patrolul este al baiatului, daca nu il aveam pe ala as fi luat un Duster 4x4 1,6l benzina, la momentul actual nu mai fac 50-60Kkm pe an.

Dupa ce am mers milionul pe 4x4 cam greu sa renunti sa nu mai conduci unu.

 

 

Daca vrei un Cv al meu e simplu, am invatat pe M59 sa conduc si de acolo prin multe multe masini am mai fost.

Majoritatea km facuti pe 4x4, Terrano 2, B2500, NP300, Hilux.

Ca masini mici doar Lexus IS250F, STI 2,5l.

Momentan folosesc un LC 150 ca Patrolul e plecat si bineinteles un Logan.

Chiar am folosit masinile si stiu ce inseamna una fata de alta.

Prin natura meseriei, ma rog a fostei meserii, prefer totdeauna un 4x4 cinstit si robust

in fata unei tablete pe roti cu bord frumos luminat, volan de lemn si piele pe scaune!

Preferatul meu in acest moment este un Partol SWB, o masina deosebita.

Departe de mine frustrari sau orice altceva, masina este nu un fetis ci un dispozitiv de transport sa`ti faci treaba cu ea, nu sa`i admiri luminile in bord!

Asta trebuie vazut nu altceva mai ales cind faceti comparatii cu o masina low cost.

Logan-ul e o masina corecta si fiabila, ii dau ulei, benzina si ma duce si aduce in conditii de confort si siguranta rezonabile.

Legea cererii si ofertei spune ca un Logan se vinde la de 2 ori pretul unei foste limuzine premium, de ce? atit se da si piata acolo l`a cotat.

Asta este un fapt si atit insa in economia de piata asta conteaza nu aburelile noastre.

Renault si`a facut temele.

Link spre comentariu

Reactionez doar cind se sare peste cal, exact ca la comparatia aia cu masina cu tractiune spate cu cea fata .

Chiar nu se poate discuta fara exagerari?

 

Comparam alegerile pe palierul de preț, obiectiv, nu soluțiile tehnice în mod direct.

Poate vrei alta, cu un Volvo pe care iarăși l-am condus mult, și îl știu. Tracțiune față. Mă îndoiesc că are căcatul ăla de suspensie în spate, a fost achiziționat cu 3300E acum 5 ani, și merge de rupe. Și nu a primit mai mult de consumabile.

Cumpăr 3 Volvo S60, cu banii de pe căcatul ăla de Duster.

Și naționalism nu înseamnă să te mulțumești cu un salariu de sclav, înseamnă să te autodepășești, ca să-ți ridici nația. Foarte mulți din ăștia care urlă naționalism pe aici, n-au stat într-o sală de curs, oricare ar fi ea, 10 minute cumulat, și singura carte pe care o au în casă, e pliantul de la aprozar.

 

Hai că avem treabă, a trecut vacanța.

Link spre comentariu

 

daca te urc intr-o masina adevarata, tu iti treci telefonul pe modul avion la plecare.

Hopa, dar cei care nu au telefon cu functia asta ce fac?

Daca te urcai intr-un Defender, o masina adevarata, la care totul este mecanic (sper ca prinzi ideia) nu ai fi pus poza cu sorcova aia si ai fi avut ceva mai mult respect fata de masini. Pe aici sunt oameni care chiar se pricep la masini, adica au trecut de faza cu schimbatul becurilor si deblocarea caldurii.

Link spre comentariu

Mă îndoiesc că are căcatul ăla de suspensie în spate,

Cumpăr 3 Volvo S60, cu banii de pe căcatul ăla de Duster.

 

Totusi nu va puteti potoli cu limbajul asta?

Credeti ca va faceti mai bine intelesi?

Chiar e greu de priceput ca`s solutii tehnice diferite?

Vreti o foto de la puntea spate de Patrol?sau si mai bine de la aia fata?

Seamana cu cea de la Molotov!

Este chiar rudimentara solutia tehnica fata de Duster.

Poti sa iei acel S60 cu bani putini deoarece acolo l`a adus piata dar unu care are nevoie sa mearga in teren va lua altceva oricit de

ieftin si bun este acel Volvo.

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

...................

Cumpăr 3 Volvo S60, cu banii de pe căcatul ăla de Duster.

...................

 

 

Alt frustrat care dacă a avut ocazia sa conducă și niște mașini cu citeva clase peste cele da la Dacia crede ca își poate permite sa denigreze produsele romanesti (chiar dacă mulți nu le considerați românești).

 

Ce mai cauți în Ro dacă asta este părerea ta despre ce se produce în Ro.

Link spre comentariu

Ce face ca Dacia Logan sa fie produs romanesc fata de Renault Logan, Mahindra Verito, Renault Tondar 90, Mahindra-Renault Logan , Nissan Aprio? Poate ca si capsunile aduse din Spania ar trebui considerate romanesti ca doar sunt cultivate si culese de romani de-ai nostri...

Editat de Alphsoo
Link spre comentariu

Eu zic ca achizitionarea unui automobil sh de pana in 3-4 ani si cu istorie cunoscuta este mai rentabila decat achizitionarea unui Logan nou!

Pentru mine si la varsta mea, masinile vechi de peste 8 ani si istorie necunoscuta este loterie curata!

De obicei masinile sh, bine intretinute se vand la cunoscuti destul de repede...altfel nimeni nu prea vinde ieftin si intretinuta corect.

Am destui cunoscuti ce au cumparat sh, de la 1500 pana la 5-6000 de euro. Toti au mai "pompat" bani seriosi pentru o prima intretinere sau in urmatorii 2 ani!

Nu mai vorbesc de defectele ascunse.

Atata timp cat fiecare stie ce vrea si stie la ceea ce sa se astepte e ok, altfel se pot lua tepe mari!

Loganul nou este...nou si cine nu are pretentii prea mari de confort si de fite va fi multumit ca in primii 5-7 ani nu va baga dect consumabile!

Fiecare isi cumpara masina care crede ca-l reprezinta si daca o poate intretine corect e ok.

Link spre comentariu

Problema grava cu strainezele, ar fi, ca romanul chiar crede ca un diesel gen G4 , are pe bune 160 de k km, masina fiind din 2000 .

Aici ma cam pufneste rasul. Acum in 2017 daca iei una din 2012 si iti spune ca are doar 160k si diesel , din afara , deja te minte.

Problema reala, este ca sunt prea multi batuti in cap.

Nu o sa imi pierd o ora din viata dand exempe , de ce o masina in aceeasi bani cu loganul nou este cu totul altceva.

Dar sa fim realisti totusi. Merge din puctul A in punctul B. Sunt slabe si ca putere si ca durabilitate, dar romanii le cumpara , pentru ca platesc intretinerea in rate.

De multe ori si ieftin, nu odata si bine. Asta ii mentalitatea.

Stiti povestea ? Sunt prea sarac incat sa cumpar ceva ieftin.

Link spre comentariu

Problema grava cu strainezele, ar fi, ca romanul chiar crede ca un diesel gen G4 , are pe bune 160 de k km, masina fiind din 2000

Eu zic că românul nu crede ceea ce spui tu...

Românul e foarte suspicios...și dacă se lasă păcălit(de voie, sau de nevoie) nu înseamnă că e prost sau bătut în cap!Are el niște socoteli în cap...

Cine este păcălit cu astfel de manevre... e complet rupt de realitate!(ăștia sunt puțini ...și de obicei fac parte din ăia cu mulți bani ...care cred că așa fac ”economii” încercând și ei să facă pe smecherii) :rade:

Editat de elmar
Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări