Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Logan nou vs straineze SH


Postări Recomandate

 

P.S. Asta e suspensia spate a unui cazan vechi de 25 ani;

Loganul are o punte rigida ca la caruta lu tataia. Despre ce vorbim?

 

 

Daca tot vorbim de logica, ce are puntea spate de la o masina tractiune fata cu cea de la una cu tractiune spate?

Ce logica lui peste e sa tot frecam pisoiul cu o masina care a avut limita de proiect de 5000$, dolari nu euro, asa a fost inceput proiectul.

Exact Porsche 911 este de dat exemplu cu devalorizarea unei masini, aia isi tine valoarea binisor, totusi scade, altele din contra cresc.

Aia e data de piata, asa cum am mai spus mai demult.

Link spre comentariu

Sa nu crezi ca stai de vorba cu niste "prosti" .Una peste alta si eu am fost acolo in acelasi oras si lucrez cu produsele lor!Sa nu crezi ca neamtul este un super man ci este mai ingust la minte.Am lucrat cu nemtii la diferite expozitii si pot sa spun ca fara documentatie la ei transpira .(se blocheaza)

Link spre comentariu

@nomikos .In Timisoara exista o cafenea intru-un mall,proiect nemtesc cu probleme de constructie..Montajul nu este impecabil precum legendei.

Mai stiu un stadion. Se cumpara proiecte de-a gata, si se uita ca suntem intr-o alta zona seismica, si avem alte norme... etc.

 

pe mine m-a convins moderatorul ninja

mi-am comandat deja 2 masini de 25 de ani in Germania

abia astept sa vina

Nu ma intereseaza catusi de putin de masinile tale. Dar ma intereseaza daca aberezi, cu argumente de 2 lei. Si aici nu ma refer la tine in special... ci in general. Nu inteleg de ce o iei personal. Ai Logan? Si eu... Si ce-i cu asta?

 

Fa o lista cu ce ai avut tu in posesie, si condus, si fac si eu una, si obiectiv stabilim dupa, ce si cum, cu argumente... OK?

Link spre comentariu

"Este adevarat ca romanii isi folosesc masinile la orice, inclusiv la transportul porcilor", a raspuns Kenneth Melville, designerul Daciei Logan, la intrebarea unui jurnalist britanic daca atunci cind a desenat masina s-a gindit ca ea trebuie sa transporte "patru adulti, un porc, o chiuveta si 100 de kilograme de cartofi".

Link spre comentariu

"Este adevarat ca romanii isi folosesc masinile la orice, inclusiv la transportul porcilor", a raspuns Kenneth Melville, designerul Daciei Logan, la intrebarea unui jurnalist britanic daca atunci cind a desenat masina s-a gindit ca ea trebuie sa transporte "patru adulti, un porc, o chiuveta si 100 de kilograme de cartofi".

Citeam articolul in tren. Eram student. Nu mai stiu revista, probabil ca o am pe undeva... imi aduc aminte de parca ar fi fost ieri. Si omul avea mare dreptate.

Link spre comentariu
O eleva iese de la scoala si, cum mergea pe trotuar, o masina trage pe dreapta si omul de la volan ii spune:
-Daca te urci in masina, iti dau 10 lei si o punga de bomboane.
Fetita scutura din cap si merge mai departe. La coltul strazii, masina trage iarasi langa trotuar si soferul spune:
-Uite, 50 de lei si doua pungi de bomboane, ce zici?
Fetita ii spune sa-si vada de treaba si pleaca mandra mai departe. Ceva mai in josul strazii, e acostata a treia oara:
-100 de lei si toate dulciurile pe care le poti manca! Ultima mea oferta!
Fetita se opreste, apoi merge catre masina, baga capul pe geam si sopteste:
-Nu vreau sa ma fac de rusine fata de colegi. Taticule, ti-am spus sa nu-ti iei Logan, acum descurca-te!
Link spre comentariu

Mai stiu un stadion. Se cumpara proiecte de-a gata, si se uita ca suntem intr-o alta zona seismica, si avem alte norme... etc.

 

Nu ma intereseaza catusi de putin de masinile tale. Dar ma intereseaza daca aberezi, cu argumente de 2 lei. Si aici nu ma refer la tine in special... ci in general. Nu inteleg de ce o iei personal. Ai Logan? Si eu... Si ce-i cu asta?

 

Fa o lista cu ce ai avut tu in posesie, si condus, si fac si eu una, si obiectiv stabilim dupa, ce si cum, cu argumente... OK?

 

nu am , nu am avut si nu voi avea Logan

conduc suv de peste 2 tone dar nu am nimic cu cei care au Logan , de asta le-am si luat apararea

mi-am batut doar joc de dany_cta

Link spre comentariu

Eu am spus-o si o mai spun o data ,in 2010 cand am luat-o chiar daca era "cheala" am luat-o de noua cu 4300 euro si cu siguranta ca multi ani nu voi baga bani in ea,si ca mine multi altii.


Cel putin la mine in oras eu am lansat moda loganului de culoare alba,pana atunci vindeau numai negre, rosii,bleumarin si grena.Chiar si cand am cumparat-o a trebuit sa astept o luna,fata de 7-10 zile ca de obicei pentru restul culorilor, deoarece nu aveau albe nici in parcul de masini de la Pitesti.La insistenta agentului de vanzari,de ce nu vreau colorata ca pe alb se vede cea mai mica urma de murdarie pana la urma i-am spus de ce alba,ca la "chel" nu se accepta montarea aerului conditionat,mori cald in ea vara daca e colorata si la cateva luni s-a umplut orasul de loganuri "chele" albe.

Link spre comentariu

 

 

 

 

Intre timp am condus si un duster 2017 1.5dci.

 

 

Legat de forta - e mort. Nu are destula putere cat ar avea nevoie. Pleaca cu a 2-a de pe loc dar treptele scurte ca sa compenseze lipsa de putere si ajungi sa schimbi la ele pana te plictisesti, iar un minus extrem la confort.

Alt minus extrem - pragurile. Sunt asa de prost facute ca iti freci pantalonii de ele cand cobori, si de o parte si de alta, si ajungi cu pantalonii murdariti de praful de pe pragurile inalte si iesite in afara. Poate e facuta pentru genul de baieti din ziua de azi (nu stiu sigur daca sunt baieti sau fete) care poarta colanti, eu port pantaloni clasici, drepti si largi, si ating pragurile mereu la coborare.

 

 

 

La fostul job am avut colegi cu Dustere, asa doar vreo 5 bucati, toate de 110cp,nici una nu a avut probleme tehnice care sa necesite garantie.

Au trecut de 70000Km fara probleme, unele aproape 100000Km folosite ca masini de servici in teren.

Cum gaia au toti ce le folosesc pe strada probleme si aia ce merg cu ele in teren si la job nu, asta e o mare intrebare fara raspuns pentru mine.

Poate pentru ca toti aia ce le conduceau aveau peste 500000Km? putin probabil totusi.

Erau masinile noi, in garantie si nu era nici o pb sa le reclame dar in afara troznelile inerente prin sleauri si mai un copac in care sa se propteasca masina in alunecare si "lustru de padure" nimic.

Spui de praguri, asta inseamna ca e prima masina 4x4 in care urci, aproape toate sint la fel, daca pui scarite te incurca pe sleauri, asa mai bine inveti sa urci in ea, altfel lustruiesti pragurile cu pantalonul, are totusi 20Cm garda la sol Duster-ul.

Exista totusi o masina 4x4 la care chiar nu ai problema asta, stii cumva care este?

Tot ce este Renault are treapta 1`a scurta, asa e specificul lor, la asta e normal sa aiba 1`a foarte scurta, nu are reductor si cu aia te descurci bine in conditii aiurea de teren.

Motorul de 1.5/110 cp este suficient de puternic si elastic pentru masina aia, merge extrem de bine pe Duster si este fiabil si linistit.

Am un fost coleg care pentru el a luat un Duster ca masina personala, sotia lui si`a luat un Insignia, ambele noi, el a preferat totusi masina aia, l`a dus cu incredere peste 90000Km.

Spui de incalzire, da la Diesel trebuie sa faci citiva Km sa intre in regim, asa la 2 colturi de bloc inca nu incalzeste dar dupa aia la -20C e cald s bine la picioare, testat de mine.

La NP300 trebia sa merg iarna macar 10Km ca sa intre cit de cit in regim motorul.

Rugina dupa 3 ani eu n`am vazut la ele si am fost nevoit sa le verific deoarece eu am facut primirea/predarea lor conform procedurii care era un fel de pliant de vreo 3 pagini unde

se bifau verificari inclusiv de puncte de rugina/infoituri/lovituri/zgirieturi, erau masini de leasing.

Link spre comentariu

La fostul job am avut colegi cu Dustere, asa doar vreo 5 bucati, toate de 110cp,nici una nu a avut probleme tehnice care sa necesite garantie.

Au trecut de 70000Km fara probleme, unele aproape 100000Km folosite ca masini de servici in teren.

Cum gaia au toti ce le folosesc pe strada probleme si aia ce merg cu ele in teren si la job nu, asta e o mare intrebare fara raspuns pentru mine.

 

Spui de praguri, asta inseamna ca e prima masina 4x4 in care urci, aproape toate sint la fel, daca pui scarite te incurca pe sleauri, asa mai bine inveti sa urci in ea, altfel lustruiesti pragurile cu pantalonul, are totusi 20Cm garda la sol Duster-ul.

Exista totusi o masina 4x4 la care chiar nu ai problema asta, stii cumva care este?

 

Spui de incalzire, da la Diesel trebuie sa faci citiva Km sa intre in regim, asa la 2 colturi de bloc inca nu incalzeste dar dupa aia la -20C e cald s bine la picioare, testat de mine.

La NP300 trebia sa merg iarna macar 10Km ca sa intre cit de cit in regim motorul.

 

Nu cred ca ai observat sa fiu vre-un mincinos aici pe forum. Daca sti tu mai bine ce probleme a avut asta, poate vrei sa ii cer fise de reparatii sa iti fac poza la ele ? A schimbat 3 piese dintre care un senzor (nu stiu exact care ca nu a stiut sa imi spuna) care a fost cel mai scump. Totul in jumatate de an, luata asta primavara.

 

Este masina "de alergat", altfel nu o lua. Nu e masina de oras si am specificat clar ca la drum lung baga frig la picioare. Deci nu cred ca mai vorbim de cativa km intre blocuri, masina aia traverseaza 3-4 judete in fiecare saptamana, face distributie la sate. Tipul nu este fan Dacia, dar a fost singura pe care si-a permis sa o ia 4x4 pentru vremurile cu zapezi prin sate, noua, in leasing, altceva nu isi permitea.

 

Si da, am intalnit alte masini in care nu erai obligat sa iti murdaresti pantalonii ca sa cobori. Nu am vorbit la nimereala, am studiat cum atingi, ce posibilitati ai ca sa nu mai atingi, si daca nu esti jucator de baschet mai bine iti iei peria cu tine...

 

Omul stie foarte bine cum sa coboare sau cum sa dea drumul la caldura, a venit la mine pentru sfaturi daca exista posibilitati de remediere. Nu este foarte frumos sa te duci imbracat elegant cu mapa cu acte si sa ai ditamai praful pe partea interioara a pantalonilor chiar daca inaltimea ta este peste medie.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Dupa atitea topicuri unde @dany_cta a fost mereu contra la toti indiferent ca avea sau nu dreptate, inca nu v-ati dat seama ca el nu-i decit un Gica-Contra, orice ati spune mereu v-a avea ceva de comentat impotriva?

Si apoi nu va dati seama ca daca s-ar ajunge la concluzia ca-i mai bun un Logan nou decit o straineza SH el are de pierdut in afacerea cu straineze SH unde este partener?

Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări