dany_cta Postat Noiembrie 2, 2017 Partajează Postat Noiembrie 2, 2017 Dacia nu are asa ceva... Urmarirea presiunii se face cu un senzor montat pe valva in interiorul rotii. Vreo 30euro pe ebay e un astfel de kit. Link spre comentariu
dorofteius Postat Noiembrie 2, 2017 Partajează Postat Noiembrie 2, 2017 Eu folosesc Frantzuzeasca. si sunt ft. multumit. \ Bine, probabil in afara de design , nimic nu este din FR, si nici din DE. Link spre comentariu
adrian_pic Postat Noiembrie 2, 2017 Autor Partajează Postat Noiembrie 2, 2017 depinde ce ai, poate este facuta in turcia, poate nu Link spre comentariu
mac01 Postat Noiembrie 2, 2017 Partajează Postat Noiembrie 2, 2017 (editat) Eu zic ca frantuzii stau mai bine la capitolul fiabilitate decat nemtii....vorbim de ultimii 10-15 ani. Inainte toti producatorii faceau masini fiabile...acum pe ultima suta de metrii unii dintre ei au dat cu stangul in dreptul. Japonezele inca raman la locul lor. Editat Noiembrie 2, 2017 de mac01 Link spre comentariu
norad Postat Noiembrie 3, 2017 Partajează Postat Noiembrie 3, 2017 O masina care sta mai rau la capitolul fiabilitate decat Loganul este Fiatul Doblo. Luat de nou in 2011 mi-a facut belele de la inceput. Amortizoare fata si spate schimbate pe garantie. Am mai schimbat pe garantie un rulment fata (nu mai stiu unde anume) si o flansa de amortizor. Proiectare proasta: apa de pe parbriz se scurge in compartimentul motor. Am prajit asa un alternator dupa ce a iesit din garantie. Masina are sub 100k Km si trebuie sa schimb amortizoarele (iarasi) si kitul de ambreiaj (intra greu in viteza la cald). Masina e facuta in Turcia iar calitatea materialelor este sub orice critica. Plastice casante, tabla foarte subtire care se indoaie foarte usor, imitatia de piele din jurul schimbatorului de viteza e franjuri etc. E un Turkish delight. Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 3, 2017 Partajează Postat Noiembrie 3, 2017 Asa e cu senzorul de presiune, my bad! Nu uitati o chestie, ESP si senzorii astia sunt pe logan deoarece exista o directiva UE in privinta asta. Altfel te mai ciupeau de niste bani, asa cum au facut la primul logan la care ABS-ul era optional! Asa e cu doblo si alte troci. Cat timp is noi si cu garantie toti vanzatorii le lauda. Dupa ce trec niste ani isi fac singur un renume pe piata SH. De aia la SH cam stii la ce sa te astepti cand iei un model si pt ce sa pui bani deoparte. Link spre comentariu
dorofteius Postat Noiembrie 3, 2017 Partajează Postat Noiembrie 3, 2017 Nu cred ca este Turcia, dar niciodată nu se știe. Peugeot 508 2.0 hdi automat din 2011. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Noiembrie 3, 2017 Partajează Postat Noiembrie 3, 2017 (editat) Faptul ca este cea mai ieftina masina din Europa, spune totul. Eu am si un mcv 2007 si un 1.4 mpi berlina din 2009. Cum sa va spun ca vorba din popor este adevarata ? Motorina nu-i benzina, nici Loganul nu-i masina . Sunt ok pana nu tragi de ele. Pt nea pensionarul care face 1 mie pe an sunt bune. Pt. mine, sunt gunoi . Acum depinde de ce vrea fiecare de la masina. Orice masina ai avea,daca tragi de ea ca ''hotii de cai'',ai toate sansele s-o pui in ''cur''. Au si ele o limita,care nu prea e indicat s-o depasesti. Nu prea exista masina infailibila. Zici ca nea pensionarul face 1000 de km pe an. Inexact! Poate face mai multi de-atita,numai ca avind timp destul,nu are de ce sa se grabeasca. Pentru unu care inca e-n ''cimpul muncii'',timpul este limitat,asta facindul sa se grabeasca. Graba-l face sa nu fie foarte atent la drum si de aici multe ''evenimente'' nu tocmai placute si pe deasupra costisitoare. Pensionarul nu-si prea permite sa n-aiba grija de masina,pentru ca pensia nu e la fel de mare ca ale ''alesilor neamului''. Diferenta e ca de la cer la pamint. Eu sint pensionar! Anul asta numai in doua luni am facut peste 3000 de km,fara sa mai pun la socoteala drumurile mai scurte. Am grija de ea pentru ca ea este cea care ma duce si m-aduce. Asa ca nu sint chiar gunoaie. Gunoaie sint cele care scot fum ca tractoarele,cele pline de rugina si cele la care tablele atirna ca zdrentele pe sfoara. Gunoaiele sint gunoaie, indiferent ce marca sint. Si pe drumurile patriei, inca circula destule gunoaie. Editat Noiembrie 3, 2017 de GEO 53 BN Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 3, 2017 Partajează Postat Noiembrie 3, 2017 (editat) Am grija de ea pentru ca ea este cea care ma duce si m-aduce. Asa ca nu sint chiar gunoaie. Gunoaie sint cele care scot fum ca tractoarele,cele pline de rugina si cele la care tablele atirna ca zdrentele pe sfoara. Gunoaiele sint gunoaie, indiferent ce marca sint. Si pe drumurile patriei, inca circula destule gunoaie. O masina nu trebuie doar sa te duca din punctul A in B, trebuie sa ofere multe dotari de la siguranta, confort pana la fiabilitate. Asta era doar gandirea impusa in comunism ca sa nu ofere nimic pe masini, doar carute carosate. Gunoaiele tractoare de care vorbesti sunt exact loganurile, majoritatea fumigenelor din 2004+ sunt loganuri, ele sunt ruginite si scot fum. Nu o sa vezi nici fum nici rugina la un Audi/Passat/Peugeot/etc... din 2004+ decat in cazuri extreme, ocazional, dar la loganele din 2004 le vezi la greu. http://www.ziarulring.ro/bucuresti/masina-de-la-rar-fum-noxe-poluare Sa inteleg ca dupa 10 ani o sa arunci gunoiul si iti cumperi alta noua care nu scoate fum si nici nu este ruginita, nu ? Unii dintre noi poate vor masini pentru mai mult timp, nu sa le schimbe ca pe sosete. Mereu am vrut lucruri care sa ma tina si sa ma bazez pe ele. Editat Noiembrie 3, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
dorofteius Postat Noiembrie 3, 2017 Partajează Postat Noiembrie 3, 2017 De capitolul siguranță , nu cred ca are rost sa discutam în cazul Logan. Link spre comentariu
TESSLA Postat Noiembrie 3, 2017 Partajează Postat Noiembrie 3, 2017 Las ca am vazut si alte marci, in special diesel, care scoteau fum ca pe maneca cojocului cand accelerau, probabil ca filtrul de particule nu mai era demult la locul lui. Un exemplu care im vine acum in minte este Ford Focus, modelul breck si in general cu numere de Italia. Am vazut mai multe la care bara din spate era inegrita de fum. Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 3, 2017 Partajează Postat Noiembrie 3, 2017 Las ca am vazut si alte marci, in special diesel, care scoteau fum ca pe maneca cojocului cand accelerau, probabil ca filtrul de particule nu mai era demult la locul lui. Un exemplu care im vine acum in minte este Ford Focus, modelul breck si in general cu numere de Italia. Am vazut mai multe la care bara din spate era inegrita de fum. 2005+ ? Sunt exceptii, dar greu de crezut, doar sa fi fost chinuita rau masina. In medie loganurile sunt fumigene in zona lor de viata, nu ne apucam sa comparam loganurile cu masinile de 20 ani care au mers de 10 ori mai mult si la care nici nu se mai gasesc piese. Deci astia care va plangeti de rugina si fum, loganul exceleaza la ambele, asa ca lasati-o balta cu masina noua, in 10 ani cand o sa ajunga o rabla mai rau ca oricare nu o sa va mai intereseze faptul ca e plina de rugina si scoate fum in timp ce voi inca mai platit rate la ea ? Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 3, 2017 Partajează Postat Noiembrie 3, 2017 Aici vorbim de o achizitie. Daca motorul fumega, cine te pune sa-l iei? Fum iese de la regim impropriu sau probleme in general la injectie. Si loganele vechi diesel fumega la pornirea de pe loc de le fortezi un pic. Mult mai mult decat un 1.9 tdi vechi dar care e in mintile lui! Mertzanele vechi de 2.2 nu fumega deloc daca-s in stare buna. Toba afumata e specific masinilor cu injectie directa fara filtru de particule., indiferent de combustibil. Nu e un criteriu in evaluare, 1.2 tsi sau bmw-urile noi pe benzina au si ele toba afumata de noi! Link spre comentariu
TESSLA Postat Noiembrie 3, 2017 Partajează Postat Noiembrie 3, 2017 http://www.google.ro/search?q=ford+focus+break+2006&tbm=isch&oq=ford+focus+break+&gs_l=mobile-heirloom-serp.1.3.41j0l4.26990.28471.0.32312.4.4.0.0.0.0.994.2925.3-1j6-3.4.0....0...1.1.34.mobile-heirloom-serp..2.2.1072.tvbNHizYjjY#mhpiv=4 Asta e modelul despre care vorbeam. Si nu am vzut numai unul! Cele pe care le-am vazut fumegau asa de tare, incat nu afumasera doar bara ci si partea de jos a haionului. Cum or fi avut curaj sa se duca cu ele la ITP, nu stiu! Mie mi-ar fi fost rusine. Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 3, 2017 Partajează Postat Noiembrie 3, 2017 Modelul ala e destul de fiabil in general, dar nu e nemuritor. Varianta de 1.6tdci nu fumega decat subturata extrem: deal o mie de ture si pedala la fund. Sau v1 o lasi sa se tarasca la relanti si dintr-o data pedala pana la fund. De scoate fum constant sau in alte cazuri nu e ok. Dar repet, te pune cineva sa cumperi o fumigena cand gasesti destule in stare buna? Link spre comentariu
Postări Recomandate