Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Logan nou vs straineze SH


Postări Recomandate

La taxi este foarte importanta situatia in care se intalneste cu o alta masina . De multe ori frontal.

Logic ca ii convine sa cumpere un far cu 300 de ron cand al meu este aproape 4 mii.

De aia este bun loganul. Ca poti sa il dai de perete tot timpul fara probleme.

Ma indoiesc ca ajunge un rapan din asta la 300 de k cu aceleasi injectoare sau motor. Eu il am fratilor in curte, intretinut in cel mai mic detaliu, nu unul pornit si oprit din 3 in 3 km.

A fost masina de firma, dar condusa de 1 singur om, care a avut grija sa schimbe ulei si distributie , mai repede decat ar fi nevoie.

Si este o masina terminata total. Cei care va spun povestea aia , va mint cu nesimtire. Promit. Adica, am masina aia de noua, a facut doar drumuri peste 50 de km in proportie de 90 %., Nu stau in Constanta la mare, ci in Ardeal .

Deci nu probleme cu sarea , nu cu nimic. Masina este din 2008 cumparata noua noua. Ce explicatii mai vreti ?

Nu exista usa in care sa nu pot baga mana . Altceva ?

Link spre comentariu

 

Logic ca ii convine sa cumpere un far cu 300 de ron cand al meu este aproape 4 mii.

De aia este bun loganul. Ca poti sa il dai de perete tot timpul fara probleme.

 

Ce vorbesti d-le?

Uite ce spune specialistul despre un S80...

Investitia in masina a fost vreo 8 lei data trecuta si 3lei azi (da, un bec comun cu filament de 10w la suprapret :nerv ,n-a vrut sa cautam in alte magazine ca sigur il gaseam la 2lei) deci 11lei investitie totala in reparatii.

Pretul a fost cat jumatate de logan nou.

 

Pai mai ieftin de atat cum poti sa spui ca e loganul? E scump d-le,scump,dincolo era mai ieftin.

Link spre comentariu

topicul e la misto , nu mai fiti asa seriosi

cine isi permite isi ia masina straina sh , cine nu , Logan

punct

nu toti isi permit sa intretina o masina straina la mana a doua

de asta isi iau Logan , ca e nou si ieftin de intretinut

nu se discuta de cele noi straine , e deja alt topic

nu se discuta de cei care isi iau masina straina de 1000 de euro ca nu au bani de Logan

e vorba de cei care isi permit sa dea 7.000-10.000 de euro

 

Asta a fost gluma de necunoscator.

Cand o sa fie loganul mai ieftin de intretinut decat una straina, vin cu patentul, il fac bucatele si il mananc personal.

Eu cu siguranta gasesc majoritatea pieselor la straineze mai ieftine decat la logan. Nu sariti acum cu cazuri de exceptie. Voi inca mai credeti ca vorbiti de dacia 1300 sa cumperi piese la pret de nimic. Ia fugi si vezi cat costa un telescop, o bascula, un rulment, si compara cu celelalte straineze.

 

Te rog sa nu mai vorbesti pe zvonuri de autobaza.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Comparatia nu se face intre automobile, ci intre oameni si alegerile lor.

 

Comparatia Volvo S80 si Dacia Logan, obiectiv, subiectiv, nu-si are rostul. Tehnologic, Loganul este batut de modele din anul 1975, in rest nu mai este nimic de spus.

 

Dincolo de asta, tata are unul cumparat in 2006, cu vreo 75.000km la bord. Masina merge ireprosabil. Tabla e cam ruginita, pe alocuri. Cu exceptia consumabilelor, nu s-a investit mai mult de doua capete de bara si un senzor volanta.

Am un coleg care are S60. In aproximativ 5 ani, nu i-a schimbat nimic altceva decat consumabile. Problema e alta, ca si-a lovit oglinda si a rupt-o. Suport, carcasa, motoare, the lot. Vreti sa stiti cat costa?

In mod absolut, daca se fac service-urile de mentenanta asa cum trebuie, la Volvo in 10 ani te costa cat un Logan.

Inainte sa-mi cumpar eu nemtoaica mea, baba de-a avut-o inainte a avut service de 3400E, va fac poza daca vreti. In ce? Tot ce va imaginati, si se considera service mentenanta normal in Germania. Pompa benzina, instalatie electrica schimbata integral in motor, amortizoare, curea, amortizor stabilizator directie, sistem opritor usa sofer, toate balariile posibile, acolo unde s-a impus, fie profilactic, fie din motive de securitate, etc. Ala e service adevarat.

 

Personal am condus spre 40-50 de automobile. Daca fac un efort de memorie, cred ca ultimele au fost Audi A6 si Mazda RX8.

Imi puteti da orice masina din lumea asta, daca maine as avea toti banii din lume, in mod absolut mi-as cumpara un G.

Daca m-as duce cu miloaga sa-mi cumpar una noua, cu rate la banca, ghici, probabil ca m-as incadra, surpriza, la un LOGAN.

Daca as avea si eu niste banuti, de un SH, clar Ford.

 

Da, Loganul posibil sa fie mai scump in intretinere, pentru oameni ignoranti ca noi, pentru ca strainezele, nu toate, fiind extrem de fiabile, nu prea dau semne de oboseala. Realitatea insa e alta, cand faci totul ca la carte.

Link spre comentariu

Eu am un Opel Astra G de 11 ani.In afara de revizii (filtre si ulei) am schimbat telescoapele acum 5 ani,cand l-am indoit pe cel din fata dreapta.Acum o luna am schimbat discurile de frana.Placutele le-am schimbat de 3 ori pana acum.Am mai schimbat acumulatorul acum vreo 4-5 ani.In rest,papa si talpa.Si daca ar putea povesti prin ce coclauri l-am purtat..........inclusiv o buna parte din drumurile forestiere din Apuseni..........si zilnic cu port-bagajul plin de scule............

 

P.S.:Am 160km la bord.Am cunoscuti mai patrioti decat mine,care au Logan..........Daca ar fi sa aleg intre un Logan nou si o straineza second,in mod cert as opta pt. varianta a doua.

Editat de alex.cselenyi
Link spre comentariu

In mod cert loganul este mai scump la intretinere decat majoritatea masinilor.In primul rand la revizii...........loganul are preturi muuult mai mari la filtre,spre exemplu.Daca ajungi sa schimbi orice fel de subansamblu............te iei de cap.

 

Am avut Logan de 1,4 benzina și în 10 ani nu am avut treabă cu ea .Am vandut-o și mi-am luat Duster benzina de 1.6.

Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări