mac01 Postat Decembrie 3, 2017 Partajează Postat Decembrie 3, 2017 (editat) Daca vedeti cu ce anvelope circula...va luati cu mainile de cap...efectiv se vad panzele...iar cand vin la vulcanizare sa repare o pana li se pare scump sa achite 30-40 lei pentru reparatia ei. Sa nu vorbim de faptul....cand coboara din masina se considera mai ceva ca presedintele tarii...nu mai e nimeni ca ei! Si daca-i scuturi cu capul in jos nu cade nicio letcaie din buzunarul lor! Ii trimit repede la plimbare...n-am nevoie de astfel de clienti! Editat Decembrie 3, 2017 de mac01 Link spre comentariu
dorofteius Postat Decembrie 3, 2017 Partajează Postat Decembrie 3, 2017 Panza ? La cauciucuri ? Eu am dat 2700 de ron pe 4 cauciucuri de iarna.Dar este simplu sa generalizezi. Rupt, nerupt, Loganul tot o ratata de masina ramane. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Decembrie 3, 2017 Partajează Postat Decembrie 3, 2017 (editat) Panza ? La cauciucuri ? Eu am dat 2700 de ron pe 4 cauciucuri de iarna. Dar este simplu sa generalizezi. Rupt, nerupt, Loganul tot o ratata de masina ramane. Chiar daca-i plina de rugina, scoate fum de 1Km, curg tablele de pe ele, tot masini sint, nu Loganuri,ca ,deh, e Opel,BMV,Audi sau Mertan,bot de cal. Editat Decembrie 3, 2017 de GEO 53 BN Link spre comentariu
elmar Postat Decembrie 3, 2017 Partajează Postat Decembrie 3, 2017 Dece-i ratată!? Pentru categoria ei e o mașină foarte bună!Bine...nu e bună pentru cei puturoși...care se urcă în mașină și se dă jos...fără să se uite măcar o dată(pe lună) la joja de ulei sau la cauciucuri...să vadă dacă sunt umflate cum trebuie! Pentru ăștia e bună o mașină scumpă...dar nici aia nu-i va multumi pe deplin! Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 3, 2017 Partajează Postat Decembrie 3, 2017 (editat) Panza ? La cauciucuri ? Eu am dat 2700 de ron pe 4 cauciucuri de iarna. Dar este simplu sa generalizezi. Rupt, nerupt, Loganul tot o ratata de masina ramane. Nu generalizez...dar sunt destui care merg asa.....si te mai mira de ce se intampla accidente. Martorul de uzura la anvelope este inexistent pentru ei. Iar loganul.... am mai spus-o si-n alte topicuri ...este o masina mult prea fiabila pentru pretul ei (parerea mea)! Am vazut multe taxiuri cu peste 300-400.000 km la bord care merg foarte bine! Cumnata-mea a avut un logan cumparat de nou...l-a tinut 12 ani...a fost foarte multumita de el. Acum si-a cumparat un sandero nou, motor 1,5 dci, cutie automata...iar este foarte multumita! Dar este o fata desteapta si stie sa se intinda cat ii permite plapuma...cu toate ca putea sa-si permita o masina straina sh...a preferat sandero nou! Editat Decembrie 3, 2017 de mac01 Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 5, 2017 Partajează Postat Decembrie 5, 2017 (editat) Mai priviti odata imaginea asta, daca era facuta ziua nu avea niciun farmec. Dar facuta noapea iti da impresia ca te afli in Las Vegas. Cata informatie utila, probabil pe undeva e afisata si treapta de viteza in care te afli sa nu ai impresia sa mergi cu spatele. Asta cred ca explica de ce isi cumpara romanul logan Iti dai seama cat leucoplast ar fi trebuit sa foloseasca la bordul de volvo ?? Pana la urma degeaba ii dai cuiva o super scula daca el nu stie sa o foloseasca, fie ca e volvo, fie ca e makita ... https://www.youtube.com/watch?v=rxlSfNblA7o Editat Decembrie 5, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
daniels Postat Decembrie 5, 2017 Partajează Postat Decembrie 5, 2017 Imi dau seama, stai linistit. Ajut industria leucopladtului. Link spre comentariu
elmar Postat Decembrie 5, 2017 Partajează Postat Decembrie 5, 2017 Asta cred ca explica de ce isi cumpara romanul logan Iti dai seama cat leucoplast ar fi trebuit sa foloseasca la bordul de volvo ?? Pana la urma degeaba ii dai cuiva o super scula daca el nu stie sa o foloseasca, fie ca e volvo, fie ca e makita ... https://www.youtube.com/watch?v=rxlSfNblA7o Aia-i mașina unui boșorog de 75-80 de ani ...care are probleme cu memoria!Totuși ...nu cred că asta e o regulă la români!Și ești cel puțin rău intenționat ...insinuînd asta!(adică ...cum!? Românii sunt proști, de aia își cumpără mașini românești cât mai simple!?) Crezi că un neamț, un francez ...nu poate să fie în locul unui astfel de român!? Link spre comentariu
d-david Postat Decembrie 5, 2017 Partajează Postat Decembrie 5, 2017 S-au emancipat birjarii. Tara asta nu ii trebuie dusmani in afara granitelor cand ii are in interior. Link spre comentariu
daniels Postat Decembrie 5, 2017 Partajează Postat Decembrie 5, 2017 Aia-i mașina unui boșorog de 75-80 de ani ...care are probleme cu memoria!Totuși ...nu cred că asta e o regulă la romni!Și ești cel puțin rău intenționat ...insinund asta!(adică ...cum!? Romnii sunt proști, de aia și cumpără mașini romnești ct mai simple!?) Crezi că un neamț, un francez ...nu poate să fie n locul unui astfel de romn!? Cred ca e masina lui si a facut asta intentionat. Totusi e de remarcat ca nu a scris direct pe masina cu marker permanent. Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 5, 2017 Partajează Postat Decembrie 5, 2017 Aia este o gluma proasta care circula de mult timp pe internet. Eu nici macar n-am bagat-o in seama...sigur a vrut vreunul sa faca bascalie pe tema asta. Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 5, 2017 Partajează Postat Decembrie 5, 2017 (editat) Oricum comparatia ramane, putem sa vedem bordul de logan si bordul de S80. S80-ul merge perfect, si azi a avut ocazia sa ma plimbe, au disparut toate erorile (mesajele) din bord odata cu schimbarea ultimului bec ars, de pozitie, si merge foarte bine, nici un singur lucru de comentat. Investitia in masina a fost vreo 8 lei data trecuta si 3lei azi (da, un bec comun cu filament de 10w la suprapret ,n-a vrut sa cautam in alte magazine ca sigur il gaseam la 2lei) deci 11lei investitie totala in reparatii. Pretul a fost cat jumatate de logan nou. Editat Decembrie 5, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 5, 2017 Partajează Postat Decembrie 5, 2017 Legea cererii si a ofertei. Atita dai, atita face. Nu vad ce rost mai are discutia. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 5, 2017 Partajează Postat Decembrie 5, 2017 Oricum comparatia ramane, putem sa vedem bordul de logan si bordul de S80. S80-ul merge perfect, si azi a avut ocazia sa ma plimbe, au disparut toate erorile (mesajele) din bord odata cu schimbarea ultimului bec ars, de pozitie, si merge foarte bine, nici un singur lucru de comentat. Investitia in masina a fost vreo 8 lei data trecuta si 3lei azi (da, un bec comun cu filament de 10w la suprapret ,n-a vrut sa cautam in alte magazine ca sigur il gaseam la 2lei) deci 11lei investitie totala in reparatii. Pretul a fost cat jumatate de logan nou. Te vei lovi aici de un zid al frustrarii si prejudecatii. In primul rand, foarte putini au condus mai mult de bietul Logan, si in lipsa unui reper concret, eu pot presupune ca ce simt si inteleg ei despre masini, este fix ce simteam eu pe la vreo doi ani dupa ce mi-am luat permisul de conducere (il aveam in buzunar cu o saptamana inainte de a implini 18 ani, asta acum 17 ani), cand am condus prima oara un Logan, dupa ce condusesem foarte mult eterna Dacie 1310. Ceea ce este fair. Evident ca senzatia era speciala. Masina era noua, si chiar impresiona. Atunci. Acum mi se pare un gunoi. Tehnic obiectiv, e o masina reusita si in acelasi timp o mizerie tehnica. Ce nu se intelege este ca este un compromis nenorocit, conceput pentru maximizarea profitului. Asta e un reper pe care il am, cu experienta unui S500 4Matic 2016 in spate, condusa nu o tura, ci 1000km in oras si afara. Asta e varful, deasupra a inca vreo 40 si ceva la ultima numaratoare, la care nu adaugam si motocicletele, jetskiurile, si whatever. Nu e a mea, este 185.000 Euro, nu mi-as permite o astfel de masina in 5 vieti. Judecand obiectiv si cu repere clare, cu mintea limpede, a compara un Logan cu orice masina din gama premium a producatorilor mari, chiar si mai vechi de 30 ani, este anormal. Luam un exemplu simplu. W126 MB. Se apropie de 40 ani de la intrarea in productie. Orice comparatie, pe orice palier de intelegere tehnica intre aceste doua masini, este imbecila. As merge pana la capatul pamantului, si nu as alege niciodata un Logan, in favoarea oricarui AUTOMOBIL. Atentie cand spun automobil, exista un motiv de principiu. Fie el si ultima zdreanta de vehicul. Este vorba de principiu, apreciere, respect. Loganul este un compromis automobilistic nenorocit, foarte reusit, recunosc. Niciodata reprezentantii unui popor care n-a fost in stare sa proiecteze si sa scoata pe piata UN SINGUR produs de succes, si aici nici nu mai vorbim de masini, vorbim de o nenorocita de masina de cusut, nu vor putea emite judecati sanatoase. Aprecierea a ce inseamna efortul colosal, de a sustine de la idee la produs finit un astfel de proiect, cum au fost W126, W140, R170, C219, si multe altele, nici nu mai vorbesc de revolutii de tip C111... nu exista. Miliarde de marci, euro, dolari, mii, zeci de mii de oameni implicati, s.a.m.d. Si de aici incep discutii de 3 lei, cu vechituri, fiare, troace, si alte comparatii, aducand in discutie masini care, vechituri asa, au in simple detalii mai mult volum de munca fizica si intelectuala decat a fost capabila o industrie intreaga, decenii intregi, la noi. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 5, 2017 Partajează Postat Decembrie 5, 2017 Daca vrei un Cv al meu e simplu, am invatat pe M59 sa conduc si de acolo prin multe multe masini am mai fost. Majoritatea km facuti pe 4x4, Terrano 2, B2500, NP300, Hilux. Ca masini mici doar Lexus IS250F, STI 2,5l. Momentan folosesc un LC 150 ca Patrolul e plecat si bineinteles un Logan. Chiar am folosit masinile si stiu ce inseamna una fata de alta. Prin natura meseriei, ma rog a fostei meserii, prefer totdeauna un 4x4 cinstit si robust in fata unei tablete pe roti cu bord frumos luminat, volan de lemn si piele pe scaune! Preferatul meu in acest moment este un Partol SWB, o masina deosebita. Departe de mine frustrari sau orice altceva, masina este nu un fetis ci un dispozitiv de transport sa`ti faci treaba cu ea, nu sa`i admiri luminile in bord! Asta trebuie vazut nu altceva mai ales cind faceti comparatii cu o masina low cost. Logan-ul e o masina corecta si fiabila, ii dau ulei, benzina si ma duce si aduce in conditii de confort si siguranta rezonabile. Legea cererii si ofertei spune ca un Logan se vinde la de 2 ori pretul unei foste limuzine premium, de ce? atit se da si piata acolo l`a cotat. Asta este un fapt si atit insa in economia de piata asta conteaza nu aburelile noastre. Renault si`a facut temele. Link spre comentariu
Postări Recomandate