sesebe Postat Decembrie 2, 2017 Partajează Postat Decembrie 2, 2017 Dece e teapa dacă se pot verifica la cumpărare? Ți-am oferit 1000E numai să-mi găsești o mașină pt care poți garanta. Nu ai avut curajul. Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 2, 2017 Partajează Postat Decembrie 2, 2017 Una ? Iti gasesc un milion de masini pe care pot garanta ! Dar teapa e clara, o sa ai grija sa o distrugi tu ca sa iti recuperezi banii, nu multumesc, chiar asa de prost nu sunt. Putem sa facem exact acelasi lucru si cu una noua dar inversam rolurile, sa vezi ce frumos crapa motorul si imi iau banii inapoi de la tine. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 2, 2017 Partajează Postat Decembrie 2, 2017 (editat) La aia noua fix pix, ai garantie, nu recuperezi nimic, chiar de`i Logan! Editat Decembrie 2, 2017 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 2, 2017 Partajează Postat Decembrie 2, 2017 DA, asta e un neajuns, o masina veche e proiectata in functie de moda vremii. La volvo ala asa era moda, personal nu imi place, dar nu inseamna ca e urat. Daca e pana acolo arata mai ok decat rosul de la audi. Dar astea sunt gusturi personale, fiecare stie mai bine ce-i place. IAr cu bordul si nevoia de tester e altceva. Ai niste matori importanti, gen frna de mana, presiune ulei, temperatura, etc, DAR avand un ecran multifunctional iti apare in fata scris cu limitere mari orice eroare care e de interes, inclusiv daca ai un bec ars! Bordul modern e mult mai ok! Tester e investigatii. Si pana una alta o interfata obd e f ieftina, softuri sunt destule, iar toata lumea are un telefon. ASta pt investigatii sumare. Daca ai o masina din grupul VAG un tester aproape complet, mai putin rescriere de soft e 100lei. ASa ca nu vad care e problema! La ford tot cam pe acolo e o clona chinezeasca cu care iti faci treaba. Link spre comentariu
dorofteius Postat Decembrie 2, 2017 Partajează Postat Decembrie 2, 2017 Sunt satul pana peste cap de inteligenti, care cu un elm sau un vcds stiu tot. Fac diagnoza, dar niciodata nu depisteaza problema. Inclusiv la Logan cu un ddt , toti stiu ce are, dar nu reusesc sa rezolve. Cand aud din astia cu elm-ul si inteligenta, mi se ia de tot. No offence. Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 2, 2017 Partajează Postat Decembrie 2, 2017 Are si obd-ul limitarile lui, nu poate sa detecteze probleme pentru care nu exista senzori, dar e cel mai bun punct de plecare. Majoritatea problemelor se pot observa acolo in loc sa te apuci sa demontezi si sa dai cu presupusul. Link spre comentariu
lalihifi Postat Decembrie 2, 2017 Partajează Postat Decembrie 2, 2017 (editat) Cazuri reale ...nu de pe net: Un coleg cu un Renault Laguna benzina nu gasea ce probema are la masina (chestie petrecuta in Ro). La rece masina pornea foarte greu sau chiar deloc . Toti sareau pe ea cu diagnoza Pc ...stiti voi laude,etc ...dar in final nimeni nu gasea ce are masina :-). In final platise vreo " 4 diagnoze pc " la diferite service-uri .......suna sofisticat nu-i asa ? I-am zis "gaseste ba un mecanic priceput lasa dracu obd-urile si diagnozele " . In final a gasit pe cineva pe pe Canal (o zona de la noi din din craiova ) care in 5 minute i-a spus ce are si intr-o ora a rezolvat prolema (au asteptat o amarata de bobina de inductie) Cat au asteptat bobina tipul a mai rezolvat un Ford tot asa repede (si ala trecut prin super diagnoze)....asa ca depinde mult de experienta mecanicului . Masina sefului un Volvo benzina sport 4X4 nici macar aia de la Volvo nu-i gaseau ce hiba are ....si vorba aia Volvo il facuse . Sa nu ai norocul sa se strice ceva pe electronica .....sau contact imperfect . Apropo am vazut ca englezii nu au o parere proasta despre Dacia (probabil pentru ca au garantie de 3-5 ani dupa care o vand ). Editat Decembrie 2, 2017 de lalihifi Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 2, 2017 Partajează Postat Decembrie 2, 2017 (editat) Apropo am vazut ca englezii nu au o parere proasta despre Dacia (probabil pentru ca au garantie de 3-5 ani dupa care o vand ). Nu stiu unde ai vazut tu impresia lor dar daca ai urmari forumurile ai vedea ca de fapt au o parere destul de proasta, si pe buna dreptate, Dacia o duce si mai rau acolo, se pare ca India nu prea respecta nici macar cat Romania normele de fabricatie sau cel putin asa se banuieste (volan pe dreapta se face doar in India) si in combinatie cu climatul umed in UK nu rezista prea mult, exact de asta se si plang ei. Editat Decembrie 2, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
lalihifi Postat Decembrie 3, 2017 Partajează Postat Decembrie 3, 2017 Nu stiu unde ai vazut tu impresia lor dar daca ai urmari forumurile ai vedea ca de fapt au o parere destul de proasta, si pe buna dreptate, Dacia o duce si mai rau acolo, se pare ca India nu prea respecta nici macar cat Romania normele de fabricatie sau cel putin asa se banuieste (volan pe dreapta se face doar in India) si in combinatie cu climatul umed in UK nu rezista prea mult, exact de asta se si plang ei. Nu urmaresc forumurile ..am intrebat de curiozitate citiva englezi ....nu au facut nazuri ca romanii ...ptr ei sa fie ieftina . Stai linistit ...nu vorbeam de "rezista prea mult " ...e vorba de 3-5 ani . La ei daca ia o oferta rezonabila si garantie mare nu conteaza ce e dupa . Apropo majoritatea romanilor de aici daca au cat de cat bani (sau chiar daca nu au) cumpara audi sau bmw asa ca nu ma mira . Am avut colegi in Ro cu Logan si au fost multumiti. Nu zic ca un second hand nu e bun ...dar stii ce nimeresti ??? Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 3, 2017 Partajează Postat Decembrie 3, 2017 (editat) Nu zic ca un second hand nu e bun ...dar stii ce nimeresti ??? Asta se discuta pe fiecare pagina a topicului. Normal ca sti ce nimeresti, e un fier nu un organism, vezi si singur ce cumperi. Ai ochi si urechi, nu ? Doar daca nu sti ce e aia masina si cum functioneaza nu sti ce nimeresti. Sau o cumperi prin curier fara "verificare colet" ?? Dupa ce ai luat-o e la fel ca loganul nou, am vazut destule cazuri de inceput schimbat componente la logan inca din primul an, eu sunt unul dintre ele, un pivot in primii 8000km pe care am fost pus sa il platesc ca e din cauza drumurilor, nu defect de fabricatie, plus alt defect la care nu i-a dat nimeni de cap mici intreruperi la relantiu. Bineinteles ca eu as fi luat injectoarele la verificat, fisele, bujiile, dar cum era in garantie ... am fost fortat sa merg cu ea asa, in timp ce aia mi-au zis ca asa trebuie sa faca, e normal sa intrerupa. La aia straina am schimbat pivotii dupa 10 ani de folosinta desi am luat-o la mana a doua, si numai pentru ca am gasit basculele complete cu bucsi si pivoti la 80lei bucata, redus de la 300lei, nu ca ar fi trebuit schimbati. Dupa 200k km, la straina am un telescop spate care lacrimeaza, le-am cumparat pe amandoua cu 85lei bucata. Cam scump, nu ? Editat Decembrie 3, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
daniels Postat Decembrie 3, 2017 Partajează Postat Decembrie 3, 2017 Nu stiu unde ai vazut tu impresia lor dar daca ai urmari forumurile ai vedea ca de fapt au o parere destul de proasta, si pe buna dreptate, Dacia o duce si mai rau acolo, se pare ca India nu prea respecta nici macar cat Romania normele de fabricatie sau cel putin asa se banuieste (volan pe dreapta se face doar in India) si in combinatie cu climatul umed in UK nu rezista prea mult, exact de asta se si plang ei. Daca urmaresti cu atentie forumurile, ai sa vezi ca in cea mai mare parte se discuta despre probleme. Oamenii cauta rezolvari si spera sa le obtina de la cei mai experimentati. Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 3, 2017 Partajează Postat Decembrie 3, 2017 (editat) Eu nu inteleg un lucru...de ce prefera romanul sa-si cumpere o masina straina sh de ultima generatie (la banii unui logan nou) daca nu-si permite s-o intretina? Vad foarte multe cazuri cand proprietarii masinilor straine cumpara piese de la dezmembrari si anvelope sh uzate...ca sa-si "repare" masina. Am pus repare in ghilimele...ca de fapt ei prelungesc agonia. Cred ca predomina foarte mult efectul de fudulie la noi...dar unde-i fudulie e si multa prostie! Si cam asa este! Domne...nu-ti permiti...atunci intinde-te cat ti-e plapuma...si nu fi prost, ca te mananca cainii! Editat Decembrie 3, 2017 de mac01 Link spre comentariu
adrian_pic Postat Decembrie 3, 2017 Autor Partajează Postat Decembrie 3, 2017 (editat) Iti gasesc un milion de masini pe care pot garanta ! Cand spui ca poti garanta cam ce inseamna garantia asta? Cam cati km va rula masina fara interventii? (deci nu intra consumabilele - si pun si ambreiaj tot la consumabile, dar nu pun distributia pentru ca stiu caz care a ramas cu masina (luata din DE) in Ungaria din cauza distributiei) Intrebarea este serioasa si mai exlud de exemplu CLIMA (pana acum am vazut cazuri de VW, SEAT si FIAT, care aveau probleme de clima si masinile au fost luate de noi din RO). Ar fi utile niste exemple: in gama 3000 de euro propun model X, in gama 4000 euro propun model Y, in gama 5000 euro propun model Z. Editat Decembrie 3, 2017 de adrian_pic Link spre comentariu
riderinblack Postat Decembrie 3, 2017 Partajează Postat Decembrie 3, 2017 Sunt bune maxim alea din Suedia. Papate de sare ca cele din Anglia, sau ca oricare masina care traieste pe malul marii. Dar ce sa zic. Succes. Vorbesti din experienta sau din auzite? Ca eu un an de zile am batut Suedia in lung si in lat si am vazut deaproape destule masini. Plus ca se da cu sare pe sosea si in Germania, Austria etc, nu doar in Anglia sau Suedia. La Passat-ul personal nu a aparut nici un punct de rugina in aproape 1 an de cand e la mine, si, crede-ma, m-am uitat si pe sub ea (urcata pe rampa in timo ce faceam ceva lucrari pe la ea). Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Decembrie 3, 2017 Partajează Postat Decembrie 3, 2017 (editat) Vorbesti din experienta sau din auzite? Ca eu un an de zile am batut Suedia in lung si in lat si am vazut deaproape destule masini. Plus ca se da cu sare pe sosea si in Germania, Austria etc, nu doar in Anglia sau Suedia. La Passat-ul personal nu a aparut nici un punct de rugina in aproape 1 an de cand e la mine, si, crede-ma, m-am uitat si pe sub ea (urcata pe rampa in timo ce faceam ceva lucrari pe la ea). Dupa cite spunea un coleg, care a lucrat multi ani in Germania,acolo, pe drumuri, nu se da cu sare ci cu alta substanta asemanatoare sarii,dar mai scumpa. De aceea masinile lor nu ruginesc asa ca pe la noi,unde sa da cu sare ''la greu'' Editat Decembrie 3, 2017 de GEO 53 BN Link spre comentariu
Postări Recomandate