Vizitator Menelaus Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 Buna De o saptamana am achizitionat un Seat 1,4 din 2000. Am lacomit datorita instalatiei GPL,mai am o Dacie pe GPL si sunt foarte multumit. Mici probleme electrice,la care nu le-am dat importanta. Usa dreapta fata nu putea fi actionata electric(inchidere+geam). Intr-o zi m-am apucat de treaba si dupa cateva ore de "probe" bateria s-a slabit.Cabluri,am pornit masina si totul era normal(in aparenta). Dupa 2 zile de stat in curte,intr-o dimineata(ieri),dau sa plec la munca si bateria moarta. Am incarcat bateria si am instalat-o pe masina.Functioneaza normal,dar am un consum constant de 0,85A. Intrebarea este daca e normal consumul respectiv,sau trebuie sa caut ceva probleme. Mie personal mi se pare cam mare,electronica care o are nu ar trebui sa ia mai mult de 150 sau 200mA. Orice idee este binevenita. Multumesc Link spre comentariu
dany_cta Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 A mai fost o discutie similara pe aici, o sa apara probabil oameni care sa iti zica ca este normal sa iti consume 20 amperi pe ora si ce vrei, sa lasi masina nepornita 5 ore si inca sa mai ai curent ? 0.85A este imens daca nu aveai contactul pus sau luminile aprinse in interior, apuca-te sa scoti sigurantele si masori consumul prin contactele lor pana gasesti aproximativ consumatorul. Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 F corect. vezi aici cam care sunt consumurile. https://www.elforum.info/topic/128083-varta-sau-rombat/page-4 https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1734158#1734158 Passat din genratia aia, pe motorina cam 30mA papa cu sistem de alarma aftermarket. Tot asa mai avem colegi pe forum care chipurile lor le consuma 0.01mA. Ce stiu eu cum masoara curentul ala. Link spre comentariu
Vizitator Menelaus Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 Multumesc pentru raspunsuri. Masuratorile au fost facute cu motorul oprit(bineanteles) si fara consumatori, (cheia de contact in buzunar).Dupa cca 1 minut s-a stabilizat la 500mA, care oricum sunt cam 4W la 12V.Voi face treaba cu sigurantele,dar ma gandesc deja ca voi gasi ceva la inchiderea centralizata,acolo au fost probleme de la bun inceput. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 Pina la urma ai descoperit consumatorul? Link spre comentariu
dorofteius Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 Nu este normal. Poate freca rishca modul usa, modul comfort, fire retezate sau in scurt, etc. Normal, cand tot ce este modul intra in sleep, ar trebui sa fie cam 0,08 ma . Link spre comentariu
dany_cta Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 0.08 ma... vezi ca iti sar si tie astia in cap. Din start scoate mufa de alimentare din spate de la casetofon daca nu este cel original si refa masuratoarea, de acolo as porni eu. 1 Link spre comentariu
dorofteius Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 Da . Scuze 0,08 A. Cine nu intelege, nu are decat sa moara. Treaba asta se rezolva simplu. Pui ampermetrul, si deconectezi siguranta cu siguranta, pana obtii un rezultat. siguranta Link spre comentariu
Vizitator Menelaus Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 Casetofonul(de fapt CD-playerul) nu este original. Modulul confort inca nu stiu unde este.La el m-am gandit pentru inceput. Multumesc tuturor. Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 modulul confort deobicei daca e dus nu iti merge AC, geamuri si alte chestii. Vezi de player. Ameprmetru nu se pune direct la borna, din motivele descrise de mine in celeallte subiecte. Prima data legi borna, , legi si ampermetrul intre borna si baterie, stai ca masina sa se potoleasca si doar apoi desprinzi borna, lasand contactul electric prin ampermetru,. Daca ti-e frica mai pui un bec de 21W asa incat sa pazeasca impotriva supracurentilor. Unele masini trag varfuri mari de curent cand bateria e reconectata, asa ca grija mare Plus ca scala de 10A e cam inexacta, iar cea de 200mA e periculoasa pt aparat. De vreti masuratoare calumea, o faceti cu un sunt de putere, prin acelasi procedeu! Alta faza, la mine bateria imi trage 300mA minute bune daca am o usa deschisa! Daca o inchid se potoleste mult mai repede! Link spre comentariu
Vizitator Menelaus Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 Am un multimetru bunicel(zic eu),Maxcom MX250.20A maxim. Intradevar la reconectarea bateriei trage curent mare 2 sau 3 sec. AC-ul functioneaza,la fel geanurile electrice(de fapt geamul,pe usile spate sunt manivele), cu exceptia celui defect. Mai multe incercari maine. Link spre comentariu
Vizitator Menelaus Postat Octombrie 28, 2017 Partajează Postat Octombrie 28, 2017 Problema s-a rezolvat.Din pacate nu stiu ce s-a intamplat. Abia ieri am avut timp sa ma ocup de masina si la primele verificari am avut 0,01A pe scala de 20A.Acceptabil am zis si am lasat-o balta. Multumesc pentru sfaturi. Link spre comentariu
zarra68 Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 Daca nu ai rezolvat o tu,posibil sa revina.Poti arunca un ochi si sub caucioacele de la usi,vezi cablurile,pot fi roase si ating la masa! Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 Daca nu ai rezolvat o tu,posibil sa revina.Poti arunca un ochi si sub caucioacele de la usi,vezi cablurile,pot fi roase si ating la masa! In cazu' asta-i, cam periculos. Te poti trezi cu ''vilvatai''. Link spre comentariu
Vizitator Menelaus Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 Daca nu ai rezolvat o tu,posibil sa revina.Poti arunca un ochi si sub caucioacele de la usi,vezi cablurile,pot fi roase si ating la masa! Buna A si revenit problema. Sub burdufurile de cauciuc m-am uitat inca de la inceput. Cablajul pare(la prima vedere) impecabil. Nu am avut timp sa ma ocup asa cum ar trebui de masina. Inca nu a fost pusa pe un tester,voi face si lucrul acesta. Multumesc pentru sfaturi. Menelaus Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum