adydep Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 (editat) Nici vorba! Functia senzorului nu este sa monitorizeze pozitia arborelui cotit, ci turatia motorului, si face asta prin niste impulsuri primite de la "dintii" volantei ( de fapt nu-i tocmai corect dpdv tehnic dar e mai usor de inteles ), de asta i se mai spune si senzor de impulsuri de catre unii mecanici. N-are nici o treaba cu ce zici tu, uita-te pe la magazine si ai sa vezi ce se spune la denumiri. Hai Marinel,ce spune pe la magazine? Sa mergem putin si peste hotare: https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjkue7w5ovXAhXD6RQKHf5ZBYsQyCkILzAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D3Bu-E5HQqjI&usg=AOvVaw3bctDDqt_Dyv5bImCI9fIg Editat Octombrie 25, 2017 de Andrei Tabacaru Link spre comentariu
Marian Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 (editat) M-am uitat in manualul de service si este posibil ca amandoi sa avem dreptate pentru ca acolo i se spune senzor de turatie si pozitie. De aici probabil si confuzia deoarece pe la toti mecanicii cu care am discutat si la magazinele de unde am cautat asa ceva, am gasit denumirea fie de senzor de volanta, fie de turatie sau de impulsuri, dar vad ca exista si magazine unde i se spune altfel. PS: Daca imi mai pocesti o singura data numele o sa cer sa fii trimis pe bara, nu mai accept catusi de putin asa ceva! Editat Octombrie 25, 2017 de marian Link spre comentariu
adydep Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 (editat) M-am uitat in manualul de service si este posibil ca amandoi sa avem dreptate pentru ca acolo i se spune senzor de turatie si pozitie. De aici probabil si confuzia deoarece pe la toti mecanicii cu care am discutat si la magazinele de unde am cautat asa ceva, am gasit denumirea fie de senzor de volanta, fie de turatie sau de impulsuri, dar vad ca exista si magazine unde i se spune altfel. Pai vezi,dar asa faci tu,intai "sari in sus", apoi te uiti si vezi ca ai gresit. PS: Daca imi mai pocesti o singura data numele o sa cer sa fii trimis pe bara, nu mai accept catusi de putin asa ceva! Dar e un diminutiv draga Marinel ...cum este si Marinus,Marinica,Marinet sau poate Marinat . Cere sa fiu trimis pe bara ...pentru folosirea diminutivelor....Marinel... https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiay7rD7YvXAhWG1xoKHUD5A-kQFggzMAE&url=https%3A%2F%2Fro.wikipedia.org%2Fwiki%2FDiminutiv&usg=AOvVaw3eDPSGatT2rzsZUmLD_R3i Editat Octombrie 25, 2017 de Andrei Tabacaru Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 ce scrie pe site-ul magazinelor e irelevant. Poti cauta circuit de stabilizare a tensiunii prin intermediul curentului din rotor si cum e trecut? Releu de incarcare sau releu de alternator. WTF? Senzorul monitorizeaza atat turatia cat si pozitia, volanta e stirba de un dinte sau doi, iar de acolo ecu se prinde ca vibrochenul sta intr-o pozitie anume. Avansul tot in genul asta e calculat. E musai sa stii pozitia altfel nu poti determina cand sa aprinzi scanteia, adica avansul absolut! Din turatie determini cat e corectia relativa, la fel si din vacuum, dar valoarea de baza si cand sa o aplici doar din determinarea pozitiei exacte prin diverse mijloace: senzor de pozitie, determinare dupa impulsuri, sau de ce nu, delco-ul clasic, care cand se aliniaza face o scanteie. Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 Peste cateva minute o pun iar la drum. Sa vad ce mai zice. Poate se potoleste. Link spre comentariu
Marian Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 (editat) Andfrei nu si atunci cand tonul este unul peiorativ, si este inutil sa negi ca ar fi fost asa, deci repet, nu-mi mai poci numele! Sharky interventia ta e binevenita, dar stii bine la ce m-am referit, si eu ii voi spune in continuare senzor volanta/turatie, de ce? Pentru ca nu toti de pe forum sunt mecanici auto cu experienta. La fel ca la audio, senzor pentru compensare termica a etajului final, si tranzistorul de bias, sunt 2 notiuni ce descriu acelasi lucru, dar nu toti sunt electronisti cu experienta, si nu toti vor intelege la ce te referi daca vei folosi prima expresie, dar de bias majoritatea amatorilor au auzit si stiu cam despre ce este vorba, chiar daca foarte sumar. Editat Octombrie 25, 2017 de marian 1 Link spre comentariu
q_acdc Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 La fel face si la mine, in fapt sint contactele din mufa. Cind mai face nici nu`mi mai bat capul cu dat jos, trag si imping un pic de mufa si o ia din loc pronto. Am scos mufa si am cositorit firele in senzor.(din cauza vibratiilor contactele papucilor s-au largit) Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 (editat) Marin si Marian sint doua nume diferite. Diminutivul la Marin este Marinel sau Marinica. Scuze de off. Editat Octombrie 25, 2017 de GEO 53 BN 1 Link spre comentariu
dorofteius Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 Acum, poate sunt eu mai orb. Probabil. Dar inca nu am inteles daca masina este benzina sau diesel. Link spre comentariu
adydep Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 Benzinica ,1.4MPI. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 Am scos mufa si am cositorit firele in senzor.(din cauza vibratiilor contactele papucilor s-au largit) Eu am strins un pic cuplele din mufa cu un ac de cusut, ajuta. 1 Link spre comentariu
dorofteius Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 De la immo nu. Clar. De la cupla ac high presure posbil. Dar per total , fara o diagnoza cum se cade o sa te tot balbai . Nu lasa dtc, dar se aprinde bec ulei ? Ma indoiesc. Oricum, lasati autocomul acasa, si faceti o diagnoza ca oamenii. Acolo aveti un sirius 32 sau un ems3132, care are memorie de dtc ... Link spre comentariu
elmar Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 Am scos mufa si am cositorit firele in senzor.(din cauza vibratiilor contactele papucilor s-au largit) Sigur se găsea și altă modalitate de a rezolva problema!Eu n-aș ciopârți niciodată instalația electrică pentru așa ceva! Odată tăiată mufa ...nu mai poți face altceva decât să-i înădești una(adică să impovizezi) ...sau să-i schimbi toată instalația electrică! Link spre comentariu
dorofteius Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 Logan cum il vedeti voi, fara diag, este loterie. Masina in sine, este un megane 1 cu ems3132. Care spune totul singura.. Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 25, 2017 Partajează Postat Octombrie 25, 2017 (editat) Azi fu cuminte. E 1.4 benzina, 125k km. Ce-i drept, nu am pus mana pe nimic la ea, numai la mecanic am rezolvat ce era de rezolvat. Nu ma pricep si e mai sanatos sa nu ma bag. Nu sunt spatii de manevra, nu am sculele necesare poate. Ati vazut ca nu poti baga o cheie fixa oriunde, sau tubulara sau inelara. Editat Octombrie 25, 2017 de Vizitator Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum