Vizitator Postat Octombrie 24, 2017 Partajează Postat Octombrie 24, 2017 (editat) Va salut! Poate stie cineva ce cauzeaza aprinderea simultana in mers a martorului de ulei si a martorului de baterie. S-a intamplat asa, ieri am mers cu ea 35 de km si la semafor am observat cele 2 lumini aprinse. Fiind la semafor, am oprit motorul si am pornit si luminile s-au stins.Astazi, dupa vreo 40 km, fix cand am trecut peste o balta mare care a aruncat apa sigur si pe sub masina mi s-au aprins ambele lumini si motorul s-a oprit.Am repornit, totul ok. Ieri am verificat uleiul, este in nivel. De o saptamana am schimbat bateria, am verificat-o si la service si au zis ca e ok incarcarea, mi-au dat valorile si stampila pentru garantia bateriei. Sincer, bateria nu cred ca are probleme. Sta in 12,6V, pornesc din prima. Aveti vreo idee ce se intampla? Vreun senzoras defect pe undeva? Mai multe detalii nu stiu sa va ofer. Desigur, o sa o duc si la un mecanic sa se uite cu un tester prin ea, dar pana atunci, poate imi fac o idee. Mecanicul meu personal m-a dezamagit si sunt in cautarea altuia, poate o fi mai de incredere. Editat Octombrie 24, 2017 de Vizitator Link spre comentariu
kinderu56 Postat Octombrie 24, 2017 Partajează Postat Octombrie 24, 2017 verifica traseu de incarcare ,puncte de masa, caroserie ,motor ,baterie inclusiv contacte imperfecte in alternator Link spre comentariu
riderinblack Postat Octombrie 24, 2017 Partajează Postat Octombrie 24, 2017 Fa-i o diagnoza, poate are ceva erori erori salvate de cand ai trecut peste balta de care ziceai. Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 24, 2017 Partajează Postat Octombrie 24, 2017 (editat) O sa ii fac. Momentan e in observatie. A facut doar 2 afisari. Ma gandesc sa nu fie vreun senzor pe undeva care sa se fi dus. De la socuri, de la apa sau de batranete... verifica traseu de incarcare ,puncte de masa, caroserie ,motor ,baterie inclusiv contacte imperfecte in alternator Intentionez sa schimb si bornele de la baterie. Sunt cam oxidate si au mai multi papuci prinsi cu un surub de borna. Teoretic nu umblu la nicio crimpare, doar le agat pe surub asa cum au fost si le smirgheluiesc pe suprafata de contact pe toate. Editat Octombrie 24, 2017 de Vizitator Link spre comentariu
Vizitator Menelaus Postat Octombrie 24, 2017 Partajează Postat Octombrie 24, 2017 Cauza comuna e cam ciudat.In mod normal nu are nimic a face una cu alta. Cu exceptia unui scurtcircuit pe undeva. Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 24, 2017 Partajează Postat Octombrie 24, 2017 Am modelul asta de borna . Link spre comentariu
yo9gcc Postat Octombrie 24, 2017 Partajează Postat Octombrie 24, 2017 Vezi ce tensiune are bateria dupa pornire, in timpul functionarii motorului ar trebuie sa fie cam 14,2v daca este mai putin e posibil releul de incarcare defect. Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 24, 2017 Partajează Postat Octombrie 24, 2017 (editat) Exclus, probat duminica seara de mine si sambata dimineata in service la garantia bateriei. 14.3 v cu motor pornit si 14.2 cu motor si faza lunga. 12.57 v a avut bateria inainte de a porni masina sambata dimineata. Editat Octombrie 24, 2017 de Vizitator Link spre comentariu
Florian Ciobanu Postat Octombrie 24, 2017 Partajează Postat Octombrie 24, 2017 daca se aprind amandoua odata verifica legatura de masa de la motor la caroserie Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 24, 2017 Partajează Postat Octombrie 24, 2017 Da, amandoua odata se aprind. Azi s-a oprit si motorul odata cu aprinderea martorilor. Link spre comentariu
Florian Ciobanu Postat Octombrie 24, 2017 Partajează Postat Octombrie 24, 2017 cele 2 becuri se aprind cand motorul e oprit, pate fi senzorul de rotatie motor, la MPI parca e in fata in dreapta filtrului de ulei mai ales ca ai spus ca s-a oprit si motorul, mai prinde pilitura pe el, scoate-l de acolo si curata ce este depus acolo, mai verifica si contactele in mufa Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 24, 2017 Partajează Postat Octombrie 24, 2017 (editat) ok, multumesc de sfat. Si daca il desfac, curge ceva lichid de-acolo? Editat Octombrie 24, 2017 de Vizitator Link spre comentariu
yo9gcc Postat Octombrie 24, 2017 Partajează Postat Octombrie 24, 2017 De fapt se opreste intai motorul si apoi se aprind martorii la bord! Daca este asa cred ca sunt mai multe variante de defect. Senzorul de turarie stiam ca mai mult afecteaza pornirea dar ......Ar putea fi si MPP dar atunci turatia la relantii variaza. Eu am patit asa din cauza instalatiei de gpl dereglata care deregleaza parametrii calculatorului masinii Nu curge nimic are 2 suruburi. Link spre comentariu
Florian Ciobanu Postat Octombrie 24, 2017 Partajează Postat Octombrie 24, 2017 nu curge nimic e pus pe carcasa ambreiajului si citeste coroana de pe volanta Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum