Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

LOGAN: Martor ulei si martor baterie aprinse


Vizitator

Postări Recomandate

Va salut!

Poate stie cineva ce cauzeaza aprinderea simultana in mers a martorului de ulei si a martorului de baterie. S-a intamplat asa, ieri am mers cu ea 35 de km si la semafor am observat cele 2 lumini aprinse. Fiind la semafor, am oprit motorul si am pornit si luminile s-au stins.Astazi, dupa vreo 40 km, fix cand am trecut peste o balta mare care a aruncat apa sigur si pe sub masina mi s-au aprins ambele lumini si motorul s-a oprit.Am repornit, totul ok. Ieri am verificat uleiul, este in nivel. De o saptamana am schimbat bateria, am verificat-o si la service si au zis ca e ok incarcarea, mi-au dat valorile si stampila pentru garantia bateriei. Sincer, bateria nu cred ca are probleme. Sta in 12,6V, pornesc din prima. Aveti vreo idee ce se intampla? Vreun senzoras defect pe undeva? Mai multe detalii nu stiu sa va ofer. Desigur, o sa o duc si la un mecanic sa se uite cu un tester prin ea, dar pana atunci, poate imi fac o idee. Mecanicul meu personal m-a dezamagit si sunt in cautarea altuia, poate o fi mai de incredere.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

O sa ii fac. Momentan e in observatie. A facut doar 2 afisari. Ma gandesc sa nu fie vreun senzor pe undeva care sa se fi dus. De la socuri, de la apa sau de batranete...


verifica traseu de incarcare ,puncte de masa, caroserie ,motor ,baterie inclusiv contacte imperfecte in alternator

Intentionez sa schimb si bornele de la baterie. Sunt cam oxidate si au mai multi papuci prinsi cu un surub de borna. Teoretic nu umblu la nicio crimpare, doar le agat pe surub asa cum au fost si le smirgheluiesc pe suprafata de contact pe toate.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

Exclus, probat duminica seara de mine si sambata dimineata in service la garantia bateriei. 14.3 v cu motor pornit si 14.2 cu motor si faza lunga. 12.57 v a avut bateria inainte de a porni masina sambata dimineata.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

cele 2 becuri se aprind cand motorul e oprit, pate fi senzorul de rotatie motor, la MPI parca e in fata in dreapta filtrului de ulei mai ales ca ai spus ca s-a oprit si motorul, mai prinde pilitura pe el, scoate-l de acolo si curata ce este depus acolo, mai verifica si contactele in mufa

Link spre comentariu

De fapt se opreste intai motorul si apoi se aprind martorii la bord! Daca este asa cred ca sunt mai multe variante de defect. Senzorul de turarie stiam ca mai mult afecteaza pornirea dar ......Ar putea fi si MPP dar atunci turatia la relantii variaza. Eu am patit asa din cauza instalatiei de gpl dereglata care deregleaza parametrii calculatorului masinii

Nu curge nimic are 2 suruburi.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări