doru3160 Postat Octombrie 18, 2017 Partajează Postat Octombrie 18, 2017 Eu cred ca regulatorul de tensiune este defect. Si eu as fi spus la fel,daca nu povestea de descarcatul bateriei peste noapte...asta se intampla de regula cand macar una din diode nu se mai comporta ca o dioda. Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Octombrie 19, 2017 Partajează Postat Octombrie 19, 2017 cu siguranta una dintre diode este in scurt ceea ce duce la descarcarea bateriei peste noapte.In acelasi timp,pe timpul functionarii alternatorul nu genereaza tensiunea de incarcare optima si se suprancalzeste.Condensatorul fiind dispus direct pe carcasa alternatorului ,a suportat expunerea la aceasta temperatura ridicata si a cedat.masina poate functiona OK si fara el,dar pentru linistea dvs sufleteasca montati-l si pe el. Link spre comentariu
adydep Postat Octombrie 19, 2017 Partajează Postat Octombrie 19, 2017 (editat) Pentru a nu avea batai de cap cu un alternator defect(la care bobinajul nu e ars),se inlocuieste puntea de diode,regulatorul(care vine echipat cu perii),colectorul(la toate care le-am desfacut aveau sant in inelele colectoare) si rulmentii. De asemenea se inlocuieste si fulia,daca e de tipul cu ambreiaj unicsens,si se simte la mana ca agata;si alternatorul e ca nou. Asta ca sa nu mai aveti bataii de cap cu el,pentru ca azi schimbi puntea si peste o luna te lasa regulatorul si asa mai departe. Si condensatorul ala are si el un rol,teoretic sa taie zgomotele de inalta frecventa pe care le produce regulatorul electronic...teoretic... Am avut si eu nevoie de cheie sa dau jos fulia la un A170CDI,dar am gasit-o cu doar 30 de lei Editat Octombrie 19, 2017 de Andrei Tabacaru Link spre comentariu
Vizitator Iulian George Postat Octombrie 19, 2017 Partajează Postat Octombrie 19, 2017 Ma tem ca daca nu renunti la ideea ca tu trebuie sa le faci pe toate(in ce priveste masina) n-o sa ai decat de pierdut.Si timp,si bani.Faptul ca te-ai dus la un nene,dar nu ai apelat la un service autorizat,care isi castiga painea din prestare de servicii,cu factura si garantie pe cele ce presteaza,te-a lamurit mai mult decat era necesar ca te poti tepui tare.Trasnaia aia de condensator nu spun ca poate lipsi in mod uzual,dar nici nu e o piesa care sa-ti produca necazurile de care povestesti.Poti merge linistit la o nevoie si fara el o perioada pana gasesti ce-ti trebuie si nu moare nimeni din asta,nu se intampla absolut nimic.Cred ca ai probleme cu puntea redresoare din alternator.Se impune demontarea si verificarea temeinica,dar inainte de asta,trebuie sa fii convins ca periile si releul de incarcare sunt in toate mintile.Cu asta ar fi trebuit sa incepi,chiar daca aveai Dacia veche.Daca la batrana Dacie te descurcai,probabil te vei descurca si la Nisan,insa o sa ai surpriza ca la jumate de drum sa te lovesti de lipsa unor scule specializate,si sa nu poti merge pana la capat.Te sfatuiesc sa cauti un electrician auto,care sa te rezolve,si eventual dupa ce vezi ce presupune demontarea alternatorului de pe masina si facut bucati pt verificare, viitoarea reparatie sa o faci singur. Acum cativa ani in urma,si eu eram obisnuit sa le fac pe toate singur.Am avut probleme cu fulia de alternator de pe un motor vw de 1,9tdi.Am zis ca ce mare pleasca sa schimbi o fulie...am vazut unde e alternatorul,am scuipat in palme,am demontat tot ce imi statea in cale,si dupa cateva ore de injuraturi,am ajuns cu dansul in mana.Si ce sa vezi,ca sa dai jos fulia aia,iti trebuie o cheie dedicata,compusa,care costa la vremea aia,1400 lei.Binenteles ca nu mi-am permis s-o cumpar fie si numai pt ca dupa reparatie urma sa ma uit la ea,nu ma ocup in mod curent de reparatii auto.Asa ca am montat totul la loc,m-am dus la service,si in doua ore am avut masina gata...pt o banala fulie de alternator.Tu ai probleme si cu instalatia,deci se va impune schimbarea de cablaj greu,cu care nu-i de joaca,asa ca reinoiesc recomandarea,cauta un electrician auto,nu stiu de unde esti,dar nu cred ca in zona in care stai nu se gaseste asa ceva,si sigur te rezolva. Spui ca ai mai mesterit la masini,dar nu ai spus in repaos,ce curent se consuma din baterie,cu toate alea oprite...asta ar fi fost o prima masuratoare concludenta,care iti spunea cate ceva despre natura defectului,si cine iti descarca bateria peste noapte.Ceva imi spune ca la partea electrica nici la Dacia veche nu excelai.Si nu spun asta cu rautate,e doar o constatare dupa cele relatate. Merci de sfaturi! Nu spun ca excelez in mesterit, motiv pentru care si cer sfaturi pe astfel de forumuri. Imi place sa surubaiesc si nu am incredere in mecanici. Nu vreau sa generalizez dar parerea mea este ca 70 % din ei sunt pusi pe furat pentru ca se simt la randul lor furati de patron care le ofera un salariu mic. Cei onesti devin recunoscuti pentru asta de catre clienti si ori pleaca in strainatate, ori isi fac un service la ei in curte. Nu spun ca nu imi rezolva problema un service autorizat dar.....nu de putine ori am vazut la masinile celor din familia mea sau ale prietenilor cum, dupa o vizita la reprezentanta pentru schimbat o baterie de exemplu, cablurile principale ale bateriei nu au fost puse la loc in locasurile lor, in clemele lor care le tineau departe de frecarea cu suportul metalic al bateriei. Ori rupeau clipsurile si nu le inlocuiau ori pur si simplu le era lene sa-si bata capul. Problema rezolvata pe moment dar in timp, un nimic de genul asta, cablu pozitiv presat pe suportul metalic al bateriei....duce la o buba mare. Multe alte exemple imi vin acum in minte dar nu vreau sa te plictisesc. Ar mai fi unul care m-a marcat din adolescenta : cand ducea tata dacia in service si scutul metalic de sub motor pe care eu il vopseam cu incapatanare in fiecare an si il montam inapoi cu cele 5 suruburi ( gresate ) cu care era prevazut si mecanicul il prindea inapoi in 3 suruburi pentru ca " tzine si asa" !!!! In speta ta, cea cu fulia alternatorului, eu as fi imprumutat o scula din service Nu de putine ori am patit la BMW sa ma poticnesc pentru ca nu aveam cheie speciala si, daca valoarea cheii era similara cu cea a manoperei dintr-un service, atunci comandam cheia. Stiu....incapatanare prosteasca :( . P.S. : in repaos, dupa ce opream motorul, fara niciun consumator, voltajul scadea fantastic de repede, undeva la 1 V pe minut. Mai mult de un minut nu am lasat bornele pe baterie ca sa nu mi-o faca terci Merci! Link spre comentariu
Vizitator Iulian George Postat Octombrie 19, 2017 Partajează Postat Octombrie 19, 2017 cu siguranta una dintre diode este in scurt ceea ce duce la descarcarea bateriei peste noapte.In acelasi timp,pe timpul functionarii alternatorul nu genereaza tensiunea de incarcare optima si se suprancalzeste.Condensatorul fiind dispus direct pe carcasa alternatorului ,a suportat expunerea la aceasta temperatura ridicata si a cedat.masina poate functiona OK si fara el,dar pentru linistea dvs sufleteasca montati-l si pe el. Merci! https://www.google.ro/search?q=BOSCH+0+290+800+036&rlz=1C1AOHY_enRO726RO726&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjQnb-Vh_vWAhUCtBQKHW5iCsgQ_AUICigB&biw=1680&bih=931 https://www.pieseauto.ro/cauta/condensator+deparazitare/ Super! Merci mult! Link spre comentariu
doru3160 Postat Octombrie 19, 2017 Partajează Postat Octombrie 19, 2017 Nu spun ca nu imi rezolva problema un service autorizat dar.....nu de putine ori am vazut la masinile celor din familia mea sau ale prietenilor cum, dupa o vizita la reprezentanta pentru schimbat o baterie de exemplu, cablurile principale ale bateriei nu au fost puse la loc in locasurile lor, in clemele lor care le tineau departe de frecarea cu suportul metalic al bateriei. Ori rupeau clipsurile si nu le inlocuiau ori pur si simplu le era lene sa-si bata capul. Problema rezolvata pe moment dar in timp, un nimic de genul asta, cablu pozitiv presat pe suportul metalic al bateriei....duce la o buba mare. Multe alte exemple imi vin acum in minte dar nu vreau sa te plictisesc. Ar mai fi unul care m-a marcat din adolescenta : cand ducea tata dacia in service si scutul metalic de sub motor pe care eu il vopseam cu incapatanare in fiecare an si il montam inapoi cu cele 5 suruburi ( gresate ) cu care era prevazut si mecanicul il prindea inapoi in 3 suruburi pentru ca " tzine si asa" !!!! Stai langa meserias,si daca stii ce sa-i ceri,in mod sigur n-o sa fenteze armata...fac asa ceva cand au cu cine. Am avut si eu nevoie de cheie sa dau jos fulia la un A170CDI,dar am gasit-o cu doar 30 de lei Pai si acum imi spui? Masina e vanduta de mult,si oricum,eu m-am convins ca oricat de buricos te-ai da,nu poti face o lucrare mai laborioasa comparabil cu un nivel de service.Si asa cum spuneam,cand mai stii cate ceva,stii si ce sa ceri/verifici in urma meseriasului. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 19, 2017 Partajează Postat Octombrie 19, 2017 Am avut si eu nevoie de cheie sa dau jos fulia la un A170CDI,dar am gasit-o cu doar 30 de lei cheie-pentru-montat-demontat-alternator.jpg Acuma se gasesc la preturi rezonabile, traiasca China! Acum citiva ani te beleau pentru o cheie din asta, zici ca era din aur suflata cu diamant! Link spre comentariu
adydep Postat Octombrie 19, 2017 Partajează Postat Octombrie 19, 2017 (editat) Pai si acum imi spui? Masina e vanduta de mult,si oricum,eu m-am convins ca oricat de buricos te-ai da,nu poti face o lucrare mai laoborioasa comparabil cu un nivel de service.Si asa cum spuneam,cand mai stii cate ceva,stii si ce sa ceri/verifici in urma meseriasului. Eu am avut nevoie anul acesta prin mai si am cumparat-o de la Lincos.Dvs va trebuia parca acum un an si ceva cand traia dl Bibanu. De service-uri sa nu aud,mai bine fac cu mana mea.Mi-am construit suporti,am si un fel de masuta(un cadru mai bine zis de 500x600x300) din teava patrata de 40 cu picioare si rotile sa dau jos motorul,la Mercedes ca sa nu mai am probleme cu diagnoza mi-am cumparat si https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwjW5q2_sPzWAhWSW4YKHULGArYYABAKGgJ2dQ&ohost=www.google.com&cid=CAASE-Ro369LJ_jbmnuQkxOqGO0nYY0&sig=AOD64_3Weo4SohSDVhZXkng6WCLoeuw2Bg&ctype=5&q=&ved=0ahUKEwjYo6m_sPzWAhXHOCYKHSllBykQ9aACCC0&adurl= .Orice numai sa nu ajung prin service ! Acuma se gasesc la preturi rezonabile, traiasca China! Acum citiva ani te beleau pentru o cheie din asta, zici ca era din aur suflata cu diamant! Astea de la Lincos cica sunt facute la unguri... Editat Octombrie 19, 2017 de Andrei Tabacaru 1 Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 19, 2017 Partajează Postat Octombrie 19, 2017 Astea de la Lincos cica sunt facute la unguri... Link spre comentariu
doru3160 Postat Octombrie 19, 2017 Partajează Postat Octombrie 19, 2017 Eu am avut nevoie anul acesta prin mai si am cumparat-o de la Lincos.Dvs va trebuia parca acum un an si ceva cand traia dl Bibanu. De service-uri sa nu aud,mai bine fac cu mana mea. Acuma 7 ani in urma era treaba.Daca stai la casa te inteleg,eu in fata blocului chiar n-am chef nici o roata sa schimb.Se aduna toti gura casca si iti spun de care parte trebuie sa tii cheia in mana...brusc,toti sunt specialisti. Asa ca prefer sa traiasca si altul de pe urma mea,am un service bun peste strada de mine,deci sunt vecinii mei,nu-si permit sa faca glume langa casa,plus ca nu mai am chef sa ma manjesc de mecanica,imi ajunge de la celelalte masini cand eram mai tanar.Acum profit ca stiu cu ce se mananca si nu-mi poate spune un novice cum ca merge si cu 3 suruburi din 5.Oricum vizite la service n-am avut mai mult de una pe an de prin 2011...asa ca nu merita sa ma efortez pt atata lucru. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum