miron1947 Postat Octombrie 21, 2017 Partajează Postat Octombrie 21, 2017 (editat) din cate inteleg poti sa faci refuz de plata daca apare o tranzactie care nu e de-a ta , Acum nu este cazul(chiar am comandat eu), dar v-a spus si cum? In extrasul de cont nu apare o astfel de optiune Aici https://forum.softpedia.com/topic/951868-frauda-card-internet-banca-transilvania/?do=findComment&comment=14265966 scrie cineva ca nu. P.S. Astept raspunsul de la banca. Editat Octombrie 21, 2017 de miron1947 Link spre comentariu
Stefan Postat Octombrie 21, 2017 Partajează Postat Octombrie 21, 2017 Eu primesc SMS cu un cod (3D secure ce inainte era cu parola fixa) doar cand comand din Ro Pe ebay (paypal), aliexpress (alipay), banggood, dealextreme, dhgate nu primesc SMS. Ciudat e ca atunci cand intru pe alipay sa-mi activez o chestie cu notificari prin SMS zice ca nu am cont si-mi trimit un email de activare dar la accesarea acestui link https://intl.alipay.com/user/queryUserBindCard.htm imi apare cardul salvat si pot elimina datele.. Link spre comentariu
valivoi Postat Octombrie 21, 2017 Partajează Postat Octombrie 21, 2017 Refuzul de plata se face la banca emitenta a cardului,ei sunt obligati sa verifice tranzactia in amanunt,impreuna cu serviciile de securitate bancara internationale daca se face o plata internationala rezultatul analizei prezentandu-se clientului.De obicei marea majoritate a problemelor sunt probeme de sistem,tranzactii anulate sau esuate ce genereaza plati de ex de doua ori aceeeasi suma aceeasi achizitie, ce se rezolva favorabil in favoarea clientului.Cu toate ca pentru un necunoscator ar putea sa para ceva banal,problemele sunt tratate cu maxima seriozitate deoarece pot ascunde chiar brese de securitate ce pot destabiliza chiar o banca. Link spre comentariu
miron1947 Postat Octombrie 21, 2017 Partajează Postat Octombrie 21, 2017 (editat) Refuzul de plata se face la banca emitenta a cardulu Eu am intrebat cum, care sunt pasii de urmat, in cazul in care apare o astfel de situatie? Editat Octombrie 21, 2017 de miron1947 Link spre comentariu
modoran Postat Octombrie 21, 2017 Partajează Postat Octombrie 21, 2017 Primul pas e sa faci cerere la banca, spunand ca e vorba de o frauda. Probabil e nevoie si de o plangere la Politie. Daca e frauda, primesti banii inapoi, mai putin comisioanele aferente. Link spre comentariu
alcon Postat Octombrie 21, 2017 Partajează Postat Octombrie 21, 2017 Eu primesc SMS cu un cod (3D secure ce inainte era cu parola fixa) doar cand comand din Ro Pe ebay (paypal), aliexpress (alipay), banggood, dealextreme, dhgate nu primesc SMS. Ciudat e ca atunci cand intru pe alipay sa-mi activez o chestie cu notificari prin SMS zice ca nu am cont si-mi trimit un email de activare dar la accesarea acestui link https://intl.alipay.com/user/queryUserBindCard.htm imi apare cardul salvat si pot elimina datele.. Unii zic, si s-ar parea ca au dreptate, ca aceasta procedura este folosita de serviciile de "inteligence" pentru a instala soft-uri de spionaj in "ineresul national", sau al lor! Link spre comentariu
Stefan Postat Octombrie 21, 2017 Partajează Postat Octombrie 21, 2017 Ce procedura? Nu inteleg de ce sa instalezi ceva undeva cand comunicatiile trec prin ograda ta. Link spre comentariu
alcon Postat Octombrie 21, 2017 Partajează Postat Octombrie 21, 2017 O procedura insidioasa, tu nu instalezi nimic, simplul fapt ca ai dat click pe un link, si gata, fara sa stii, te-ai captusit cu soft-ul nedorit de tine, dar, dorit de oamenii care iti vor tot binele din lume! Link spre comentariu
Marele Savant Postat Octombrie 21, 2017 Partajează Postat Octombrie 21, 2017 Abureli! asa cum a spus un coleg mai sus, serviciile au acces toate informatiile vehiculate prin retelele de comunicatii electronice, nu sta nimeni sa te lamaureasca sa dai clik-uri pe diverse linkuri si alte chestii conspirationiste! Pe de alta parte, este adevarat ca povesrtile conspirationiste sint mai frumoase si pline de suspans! Link spre comentariu
Postări Recomandate