Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Varta sau Rombat


Vizitator

Postări Recomandate

Ce ai facut tu cu rombat-urile alea, nu ne priveste, lumea in general le ia pt pornire, nu sa le goleasca pana la zero cu tot felul de statii puse pe ele.

 

Nu cumva asa se testeaza toate tipurile de echipamente, de la suspensii, uleiuri, componente electronice si IT pana la absolut orice altceva si anume "stress testing" ?

 

 

Nu știu ce pretenții mai ai dacă o lași o lună de zile pe dreapta, bateria are oricum și self discharge ca orice acumulator. Această situație extremă nu e un argument. Dacă nu mă înșel, în care caz îmi cer scuze, parcă tu militai pentru mașinile de firmă sh cu dotări pe măsură și motoare puternice și nu mizeria de logan. Nu cred că alea nu au închidere centralizată și tot felu de calculatoare pentru orice rahat.

 

 

Prima cautare pe google, primul rezultat. Nu e chiar greu sa va informati, doar pentru ca la voi arata 80mA sau 22mA nu inseamna ca mai putin nu se poate sau ca valoarea aia este aia buna ! Nu o sa stau sa explic aici teoria bateriilor, puneti mana si invatati singuri.

In cazul de fata bateria respectiva e foarte probabil sa nu aiba nimic, are doar consumator foarte mare daca 80mA este un consum corect masurat. Si am specificat corect adica te asiguri ca ai casetofonul oprit, ca nu ai cheile in contact, ca nu ai luminile aprinse, si ca ai asteptat cateva secunde sa isi salveze valorile si sa intre in standby, greselile pe care le fac toti cand masoara ! iar stau sa dau lectii ?? Doar o sa cumpere o alta baterie si peste o luna-doua problema o sa reapara cand usor usor, pe langa ciclurile de incarcare, descarca si noua baterie.

 

Nu stiu daca am voie sa dau link la sursa, sa nu se considere reclama, asa ca am pus un screenshot doar cu continutul. E usor de gasit pe google pe cei care vor mai multe detalii.

 

mW6tKww.jpg

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Bateriile Bosch si Varta au acelasi producator.

Categoriile de performanta si pret la Varta sint negru, albastru si argintiu, la Bosch S3,S4,S5, la ambele in ordine crescatoare.

Am avut si Rombat nou dar si Varta pe masini, prefer Varta argintiu sau Bosch S5, cu ele n`am avut probleme, cu Rombat da.

Ar mai fi una, Odyssey alea chiar sint rezistente si bune.

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Bateriile Bosch si Varta au acelasi producator.

Categoriile de performanta si pret la Varta sint negru, albastru si argintiu, la Bosch S3,S4,S5, la ambele in ordine crescatoare.

Am avut si Rombat nou dar si Varta pe masini, prefer Varta argintiu sau Bosch S5, cu ele n`am avut probleme, cu Rombat da.

 

Exact de asta am specificat Varta/Bosch de calitate dar cei care sunt obisnuiti cu loganurile si alea alea, o sa laude singurele baterii pe care le-au cumparat fara sa stie ca exista o lume cu produse mai de calitate. Or fi bune Rombat, dar eu nu pot sa numesc o singura baterie mai proasta, oare altcineva poate ? exista vre-una ? Bune dar ultimele fara nimeni sub ei ?

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Ma uitai de dimineata. Avea 12.12 V. E caranda vechea. Am masurat 80 mA fara nimic si cheia scoasa. Nu stiu daca am asteptat sa intre in sleep calculiciu. Poate isi reduce si din aia 80 mA dupa un timp de inactivitate. Cand oi avea timp, poate masor mai cu rabdare. Nu m-am stresat prea tare. Stiam ca urmeaza alta.

Link spre comentariu

Oricum zeci de miliamperi este ceva rezonabil si de asteptat, atat timp cat la peste 95% din masini ai macar receptorul de telecomanda care sta pe stand-by, plus ca nici o izolatie nu este perfecta, iar cablajul unei masini este macar partial sub tensiune si cand este oprita si discutam de multe sute de metri de cabluri... Nu mai vorbesc de instalatii alarma/antifurt care si ele functioneaza in stationare si nu pot consuma neglijabil mai ales daca au si senzori ultrasonici, sau mai stiu eu de care - cred ca peste 50% din masini au asa ceva.

 

Deci nu pooate fi decat o gluma proasta 0,01mA, asta sunt sigur ca este mult sub specificatia de pierderi prin contactul principal, este vorba de 10 microamperi... deci nici macar la o masina se acum 50 ani fara nici un consumator aparent in repaus nu se poate, pentru ca se scurge mai mult prin contactul principal...

 

Si chiar de ar fi posibil in filme stiintifico-fantastice, valoarea ar fi cu multe ordine de marime inutilla, pentru ca pierderile normale pe bateria propriu-zisa sunt cu aceste ordine mai mari.

 

 

Deci hai sa ramanem la o logica... minimala, sa nu confabulam.

Probabil ca a fost doar "tipo" si era vorba de 0,01A, nu era vorba de 0,01mA (totusi sunt 3 ordine de marime)

Link spre comentariu

Si cind am avut Dacia1310 si acum folosesc baterie Rombat. Niciodata nu m-au lasat de izbeliste. Dupa 5-6 ani trebuie sa te astepti sa cedeze.Nu-i obligatoriu sa cedeze atunci ,poate sa te tina mult si bine. La primele semne, trebuie schimbata. Deocamdata invirte foarte bine demarorul Logan-ului meu de 1,6 l. De cind am cumparat masina(2009) n-am pus niciodata bateria la incarcat.

Editat de GEO 53 BN
Link spre comentariu

Mergeti, fratilor, pe Caranda/Rombat.

 

6 ani pe Logan 1.5 si inca doi pe o amarata de Dacie.

 

O Varta, noua, a mers doi ani si o saptamana. Atat cat sa iasa din garantie.

 

Aveti grija la acumulatorii care se vand greu. Acestia stau in diverse depozite,cu anii, pana cineva "pune botul"si ii cumpara.

 

Eu sunt patit cu doua Varta, la mine si la fiu-miu. Nu recomand.

 

.

Link spre comentariu

Am patit asa ceva la masina noua. Statuse câteva luni bune nevânduta. Am luat-o într-un sfârsit de septembrie si a murit dupa sase saptamâni. Urmasa a tinut mai mult decât masina (noua ani).

Nu ma uit la marca dar nu iau decât baterii necapsulate. Sa pot verifica si completa electrolitul.

Link spre comentariu

La inceput, bateriile fabricate la Rombat, nu erau prea grozave,multi hulind bateriile produse de ei. Pe parcurs situatia s-a imbunatatit,calitatea bateriilor crescind mult. Am cunoscut oameni care lucrau la Rombat. Pe vremea aceea se vindeau baterii si elementi la negru.Erau angajati care scoteau din fabrica,elemente de acumulatori pe care le ambalau acasa,le formau si apoi le vindeau.Multe se defectau nu dupa multa vreme. Pretul de vinzare, la negru, era cu 50% mai mic decit pretul din magazin,.

Link spre comentariu

Acum, ca sfat, de unde sa iau bateria? De la un magazin care vinde numai baterii sau de la un magazin de piese auto local care are 10 baterii in stoc? Unde am sanse sa le gasesc mai proaspete? La bricolaj, la alimentara cu raioane auto langa salam, online?

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

 

Pai ma gandesc ca ... Yuasa pe gel sau li-ion ?

Nici Panasonic seria long life ( Subaru, Lexus in echiare de fabrica), nici Delkor calciu, una dintre cele mai bune baterii avute, doar o Varta, albastra deoarece era cea mai "proaspata", 2 luni, Silver erau de peste 1 an vechime de unde am luat`o.

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Fanelule, ia frate si de la legume fructe, daca are de vanzare asa ceva.

Daca are garantie 2 ani, totul este OK.

Mergi pe Rombat -Caranda.

 

Trebuie sa te duci la firma agreeata de vanzator pentru a pune stampila pe certificatul de garantie. Fara acea stampila, pusa in termen de 10 zile de la cumparate, nu mai ai garantie.

Link spre comentariu

Acum, ca sfat, de unde sa iau bateria? De la un magazin care vinde numai baterii sau de la un magazin de piese auto local care are 10 baterii in stoc? Unde am sanse sa le gasesc mai proaspete? La bricolaj, la alimentara cu raioane auto langa salam, online?

La reprezentantul Rombat din fiecare judet.

Mai cu seama la tine:

CENTRU ROMBAT

Adresa: Calea Bucuresti PIELESTI 142 Craiova

Telefon: 0251-470.553 0724.426.415

Daca nici astia nu au baterii "proaspete" atunci unde?

Eu nu m-am pacalit niciodata luand de la reprez. lor din zona.

Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări