Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Varta sau Rombat


Vizitator

Postări Recomandate

Va salut dragi colegi,

Intrucat raposata da semne grave si clare de oboseala va trebui inlocuita de pe un Logan. Se manifesta in felul urmator: Am pornit, am mutat masina un metru, am oprit si n-a mai plecat. In alta zi a pornit, am mers o ora, am lasat-o 3 minute cu farurile aprinse sa iau covrigi si n-a mai pornit. Asta numai saptamana aceasta. Asta-vara cand am venit din concediu nici nu am putut sa deschid usile, moarta total in 9 zile (mai am si alarma, o fi pornit, nu am de unde sa stiu). Azi, dupa o ora de mers, la destinatie am 12,4V. O sa masor si la iesirea din tura sa vad cat mai ramane dupa stabilizare. Cu motor pornit am 14.00-14.04V. Deduc ca alternatorul baga. Cu motorul oprit, am masurat curentul de standby asta vara si era de 80 mA (normal zic eu dupa ce am mai citit). Nu cred ca am vreo problema, pur si simplu, i-a trecut vremea, o fi veche. Eu am masina de 8 luni. Am mai masurat-o asa de-asta vara si pana acum si statea in 12.2V. Precizez ca saptamana asta la cele 2 refuzuri de a porni, mi-a resetat si ceasul, cred eu ca a pus-o in cap. Va intreb, voi ce preferati? Ma rog, stiu si eu sa compar 2 produse si sa aleg. Mai corect e cata incredere aveti in una si cata incredere aveti in cealalta. Daca aveti experiente de povestit sunt bine-venite. Multumesc!

 

post-249000-0-36552500-1507870645_thumb.jpg

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

De cat timp o ai? Varta am pus pe cealalta masina, avea tot varta iar cu raposata de pe cealalta masina umblu in portbagaj si ma ajut la pornire acum. O ia din prima cheie. La masina de pe care am dat-o jos (Bora 1.6) a capitulat.

Link spre comentariu

Eu sunt acum 60% rombat, 40% varta. Si economia nationala e luata in calcul :) Mai asteptam pareri si de la voi. Ma gandeam sa nu cumva sa stiti de vreo serie/model sau marca cu ceva defecte dovedite in timp.As alege premierul de la rombat, vad ca este peste calciu.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

Primul Rombat a tinut 5 ani fara doua saptamani si a picat de pe o zi pe alta(intrerupt). Cel de acum are 4 ani si inca merge.

Niciuna nu a fost din gama Premier dar in final cred ca totul tine de noroc(ghinion).

Urmatoarea va fi tot Rombat desi la firma unde lucrez se vand si acumulatori auto dar alte marci.

Link spre comentariu

Eu am folosit si una si alta,dar lasand patriotismul deoparte....as merge tot pe...ROMBAT! Am fost si in fabrica,pe vremea cand bateriile(acumulatorul) aveau o ....reputatie nu tocmai buna ! ROMBAT...a rezistat....7 ani!! Desigur,cu ...''ajutor''(redresor,carata in casa iarna,pornire in viteza a 2-a in panta...IMPINSA..!! Norocul meu a fost ca masina era pe ...benzina! :rade: :ewryt45w

Link spre comentariu

Dejaar trebui să introducem în calcul seria de fabricație , anul , luna , etc .

 

Rombat , din punctul meu de vedere sunt câștigătorii testului de fiabilitate în România , dar nu contează pentru cumpărătorul de rând .

 

Cumnatul meu , este fan Bosch .

Contează ?

A schimbat multe mașini , dar toate SH , din clasa de jos .

Pentru mine , părerea lui nu mai contează .

Contează doar părerea mea .

Link spre comentariu

Scrie pe ea cand a fost produsa? 14V la alternator e ok? Imi pare cam la limita de jos. Daca asta e terminata, e ca o sarcina mare pe alternator si tensiunea e un pic scazuta ca pe orice generator.

Link spre comentariu

Rombat e imbatabil ca pret, IMO.

Iar eu sunt multumit. 2 bucati de 60Ah premier (erau verzi pe atunci), una din 2012/45kkm focus 2 1.6 tdci, una din 2014/35kkm, initial pe opel acu pe 1.9tdi.

Pt 270 lei cat am dat pe una, e excelenta!


Anul trecut inca invarteau destul de bine la -20C.

Ambele au fost chinuite anul trecut, la passat m-a lasat electromotorul si nu mi-am dat seama, credeam ca e gata bateria, era f frig afara.

Am insistat de cateva ori, am facut demarorul praf. Schimbat demarorul si a luat-o instant, fara sa o incarc!


Stiu ca pt passat ar fi trebuit de macar 70-80Ah, dar cand am dat opelul nu era sa il dau cu bateria aproape noua!

Totusi, face fata!



Pe focus din cauza unui schimbat EGR plus peripetii, cred ca am totalizat un minut de dat la automat in etape pana sa dea semne de oboseala.

Treaba cu rombat e naspa si pica dupa 2 ani e duma. Poate de alegi ceva model ieftin.


De curiozitate am desfacut dopurile, mare lucru n-am vazut, lichidul era sus, la nivel peste tot.

Deci sunt chiar fara intretinere.

Ce-i drept, masinile astea pornesc "la sfert", alternatorul incarca, firele/contactele nu pierd tensiune.


Fiamm, ce sa zic, domnia se plateste!

Multe dintre brandurile renumite merg pe ea. Multe dintre bateriile originale sunt fiam ca origine.

Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări