Vizitator Postat Octombrie 13, 2017 Partajează Postat Octombrie 13, 2017 (editat) Va salut dragi colegi, Intrucat raposata da semne grave si clare de oboseala va trebui inlocuita de pe un Logan. Se manifesta in felul urmator: Am pornit, am mutat masina un metru, am oprit si n-a mai plecat. In alta zi a pornit, am mers o ora, am lasat-o 3 minute cu farurile aprinse sa iau covrigi si n-a mai pornit. Asta numai saptamana aceasta. Asta-vara cand am venit din concediu nici nu am putut sa deschid usile, moarta total in 9 zile (mai am si alarma, o fi pornit, nu am de unde sa stiu). Azi, dupa o ora de mers, la destinatie am 12,4V. O sa masor si la iesirea din tura sa vad cat mai ramane dupa stabilizare. Cu motor pornit am 14.00-14.04V. Deduc ca alternatorul baga. Cu motorul oprit, am masurat curentul de standby asta vara si era de 80 mA (normal zic eu dupa ce am mai citit). Nu cred ca am vreo problema, pur si simplu, i-a trecut vremea, o fi veche. Eu am masina de 8 luni. Am mai masurat-o asa de-asta vara si pana acum si statea in 12.2V. Precizez ca saptamana asta la cele 2 refuzuri de a porni, mi-a resetat si ceasul, cred eu ca a pus-o in cap. Va intreb, voi ce preferati? Ma rog, stiu si eu sa compar 2 produse si sa aleg. Mai corect e cata incredere aveti in una si cata incredere aveti in cealalta. Daca aveti experiente de povestit sunt bine-venite. Multumesc! Editat Octombrie 13, 2017 de Vizitator Link spre comentariu
fratello Postat Octombrie 13, 2017 Partajează Postat Octombrie 13, 2017 Eu am pus Varta pe Logan ....functionare ireprosabila ! Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 13, 2017 Partajează Postat Octombrie 13, 2017 De cat timp o ai? Varta am pus pe cealalta masina, avea tot varta iar cu raposata de pe cealalta masina umblu in portbagaj si ma ajut la pornire acum. O ia din prima cheie. La masina de pe care am dat-o jos (Bora 1.6) a capitulat. Link spre comentariu
ghimpe-- Postat Octombrie 13, 2017 Partajează Postat Octombrie 13, 2017 Eu asta toamna, dintre cele 2 de mai sus am optat pentru ROMBAT, am zis sa sustin economia nationala. Pana acum nu am avut neplaceri cu ea si sper sa nu am nici in urmatorii 2-3 ani Link spre comentariu
hpavictor Postat Octombrie 13, 2017 Partajează Postat Octombrie 13, 2017 FIAMM , Rombat sau Caranda ( băieți foarte deștepti ) sunt cu mult peste Varta , Tudor , Bosch etc . Varta a funcționat fix 7 ani pe un Golf4 condus de fiul meu , după aia și-a arătat vârsta ... FIAMM are deja 12 ani și nu dă semne de oboseală ... Fiecare crede ce dorește . Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 13, 2017 Partajează Postat Octombrie 13, 2017 (editat) Eu sunt acum 60% rombat, 40% varta. Si economia nationala e luata in calcul Mai asteptam pareri si de la voi. Ma gandeam sa nu cumva sa stiti de vreo serie/model sau marca cu ceva defecte dovedite in timp.As alege premierul de la rombat, vad ca este peste calciu. Editat Octombrie 13, 2017 de Vizitator Link spre comentariu
hpavictor Postat Octombrie 13, 2017 Partajează Postat Octombrie 13, 2017 Rombat sunt licență FIAMM aproape 100% cu excepția patentelor Caranda ( un inginer român ) dar trebuie ținut cont că cei de la FIAMM sunt furnizori unici NATO pentru anumite produse submarine , rachete , sateliți etc ) . No comment ... Link spre comentariu
t-daniel Postat Octombrie 13, 2017 Partajează Postat Octombrie 13, 2017 Primul Rombat a tinut 5 ani fara doua saptamani si a picat de pe o zi pe alta(intrerupt). Cel de acum are 4 ani si inca merge. Niciuna nu a fost din gama Premier dar in final cred ca totul tine de noroc(ghinion). Urmatoarea va fi tot Rombat desi la firma unde lucrez se vand si acumulatori auto dar alte marci. Link spre comentariu
morocanosul Postat Octombrie 13, 2017 Partajează Postat Octombrie 13, 2017 Eu am folosit si una si alta,dar lasand patriotismul deoparte....as merge tot pe...ROMBAT! Am fost si in fabrica,pe vremea cand bateriile(acumulatorul) aveau o ....reputatie nu tocmai buna ! ROMBAT...a rezistat....7 ani!! Desigur,cu ...''ajutor''(redresor,carata in casa iarna,pornire in viteza a 2-a in panta...IMPINSA..!! Norocul meu a fost ca masina era pe ...benzina! Link spre comentariu
hpavictor Postat Octombrie 13, 2017 Partajează Postat Octombrie 13, 2017 Dejaar trebui să introducem în calcul seria de fabricație , anul , luna , etc . Rombat , din punctul meu de vedere sunt câștigătorii testului de fiabilitate în România , dar nu contează pentru cumpărătorul de rând . Cumnatul meu , este fan Bosch . Contează ? A schimbat multe mașini , dar toate SH , din clasa de jos . Pentru mine , părerea lui nu mai contează . Contează doar părerea mea . Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 13, 2017 Partajează Postat Octombrie 13, 2017 Scrie pe ea cand a fost produsa? 14V la alternator e ok? Imi pare cam la limita de jos. Daca asta e terminata, e ca o sarcina mare pe alternator si tensiunea e un pic scazuta ca pe orice generator. Link spre comentariu
alin 105 Postat Octombrie 13, 2017 Partajează Postat Octombrie 13, 2017 Am Varta Silver pe diesel de 1.9 -Octavia II.Bateria este in al 7-lea an de viata.Din motive necunoscute, era mult mai scumpa acum 7 ani cand am luat-o( nu retin exact dar am dat pe ea cc 520-560 lei atunci). Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 13, 2017 Partajează Postat Octombrie 13, 2017 Rombat e imbatabil ca pret, IMO. Iar eu sunt multumit. 2 bucati de 60Ah premier (erau verzi pe atunci), una din 2012/45kkm focus 2 1.6 tdci, una din 2014/35kkm, initial pe opel acu pe 1.9tdi. Pt 270 lei cat am dat pe una, e excelenta! Anul trecut inca invarteau destul de bine la -20C. Ambele au fost chinuite anul trecut, la passat m-a lasat electromotorul si nu mi-am dat seama, credeam ca e gata bateria, era f frig afara. Am insistat de cateva ori, am facut demarorul praf. Schimbat demarorul si a luat-o instant, fara sa o incarc! Stiu ca pt passat ar fi trebuit de macar 70-80Ah, dar cand am dat opelul nu era sa il dau cu bateria aproape noua! Totusi, face fata! Pe focus din cauza unui schimbat EGR plus peripetii, cred ca am totalizat un minut de dat la automat in etape pana sa dea semne de oboseala. Treaba cu rombat e naspa si pica dupa 2 ani e duma. Poate de alegi ceva model ieftin. De curiozitate am desfacut dopurile, mare lucru n-am vazut, lichidul era sus, la nivel peste tot. Deci sunt chiar fara intretinere. Ce-i drept, masinile astea pornesc "la sfert", alternatorul incarca, firele/contactele nu pierd tensiune. Fiamm, ce sa zic, domnia se plateste! Multe dintre brandurile renumite merg pe ea. Multe dintre bateriile originale sunt fiam ca origine. Link spre comentariu
dan-a2 Postat Octombrie 13, 2017 Partajează Postat Octombrie 13, 2017 Eu as merge tot pe Varta Silver , eu o am tot de 7 ani pe focus 2 si deocamdata nu da semne de oboseala (poate la iarna ) !! Link spre comentariu
Aurel Iosif Postat Octombrie 13, 2017 Partajează Postat Octombrie 13, 2017 Intrebare. Bateriile de pe masinile cu start-stop, sunt mai scumpe decat cele de pe masinile fara aceasta dotare ? Link spre comentariu
Postări Recomandate