Vizitator Ciprian Vlad Postat Decembrie 1, 2017 Partajează Postat Decembrie 1, 2017 Daca cunosti mai bine imi poti da mai multe informatii te rog, eu in afara de de cele 2 rezistente, ce-i 2 senzori unul care e pus pe teava de racire si unul care masoara temperatura din congelator alt senzor numai e , sa inteleg ca mai e si al treilea senzor care vine pus pe rezistenta si conectat la mufa din peretele congelatorului ?? Link spre comentariu
Vizitator dan codrut Postat August 30, 2019 Partajează Postat August 30, 2019 La 01.12.2017 la 18:21, Ciprian Vlad a spus: Daca cunosti mai bine imi poti da mai multe informatii te rog, eu in afara de de cele 2 rezistente, ce-i 2 senzori unul care e pus pe teava de racire si unul care masoara temperatura din congelator alt senzor numai e , sa inteleg ca mai e si al treilea senzor care vine pus pe rezistenta si conectat la mufa din peretele congelatorului ?? La 01.12.2017 la 18:21, Ciprian Vlad a spus: Daca cunosti mai bine imi poti da mai multe informatii te rog, eu in afara de de cele 2 rezistente, ce-i 2 senzori unul care e pus pe teava de racire si unul care masoara temperatura din congelator alt senzor numai e , sa inteleg ca mai e si al treilea senzor care vine pus pe rezistenta si conectat la mufa din peretele congelatorului ?? da-mi un nr de tel sa vorbim. am un model identic si am probleme cu racirea din interiorul frigiderului, iar meseriasii isi dau cu presupusul. Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 23, 2019 Partajează Postat Septembrie 23, 2019 la aceste modele aveti un vaporizator in congelare si volumul de refrigerare se raceste cu aport de aer din congelator, in virtutea unui ventilator. Acest vaporizator prezinta o rezistenta de degivrare, care are o valoare in ohm corespunzatoare unei puteri de 150W aproximativ, la 230V. Pe conducta vaporizatorului este clipsat un releu termic, acel "Klixon" din vocabularul frigotehnistilor lui peste. In masura in care nu se realizeaza ciclul de defrost, se formeaza un bloc de gheata pe lamelele vaporizatorului si va luati adio de la fluxul de aer rece spre volumul de refrigerare. De cele mai multe ori, acest releu nu-si face treaba. In unele cazuri sunt probleme cu rezistenta in sine. In cazuri mai rare vorbim de un senzor, automatizare electronica, si de acolo chiar ramane de vazut punctual unde e problema... Nu uitati ca inainte de orice se refac presiunile de lucru ale masinii frigorifice. Trebuie exclusa din start aceasta varianta. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum