morocanosul Postat Octombrie 8, 2017 Partajează Postat Octombrie 8, 2017 Foarte ciudat ! Inca n-am auzit despre prezoane de fixare a rotilor care sa fie cu filet stinga. Oare ce a fost in capul alora care au decis ca pe o parte sa faca prezoane cu filet stinga? Ma gindesc cit v-ati opintit(si ''rugat'') pentru a desuruba prezoanele buclucase. Omu' cit traieste, aude si vede tot felul de ciudatenii. De problema asta m-am lovit si eu,se intampla prin 1982.la Kraz(macara) ...roata interioara avea piulite pe sanga,roata exterioara...pe dreapta..pt. mine ramane o enigma de ce au fost fabricate asa...Doar rusnacii stiu..! Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 10, 2017 Partajează Postat Octombrie 10, 2017 suruburile stranse la 130Nm si desfacut relativ repede dupa, gen 3-4 luni se desfac usor, cu un levier de 30-40cm. LE-ai dat un picior si se duc rapid in jos. Chiar si cu mana merge sa le bruschezi. Surub M14, janta aliaj. Pe tabla nici nu are rost, se desface cum te uiti la el. De merge mai greu e clar ca le-a strans ceva meserias. Mai fain e cand strang cu pistolul antifurturi cu cap usor deformabili. Gasesti si maimute la vulcanizari, nu e bine sa lasi dupa ei. Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Octombrie 10, 2017 Partajează Postat Octombrie 10, 2017 De problema asta m-am lovit si eu,se intampla prin 1982.la Kraz(macara) ...roata interioara avea piulite pe sanga,roata exterioara...pe dreapta..pt. mine ramane o enigma de ce au fost fabricate asa...Doar rusnacii stiu..! Oooo KRAZ.....Si multe enigme mai au.Inca mai lucram cu ele doar ca nu mai merg sa le scoti pe drum din cauza bratului lung.. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 10, 2017 Partajează Postat Octombrie 10, 2017 Dar macar erau marcate puilitele ca`s cu filet stinga? 1 Link spre comentariu
doru3160 Postat Octombrie 10, 2017 Partajează Postat Octombrie 10, 2017 Dar cine s-a uitat? Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 10, 2017 Partajează Postat Octombrie 10, 2017 Da macar au stiut la ce sa se uite? 1 Link spre comentariu
doru3160 Postat Octombrie 10, 2017 Partajează Postat Octombrie 10, 2017 Da' stie cineva la ce trebuia sa se uite? Nu ca ar mai avea o importanta,dar e bine de stiut.Cand ai o piulita din care iese un surub,mai tragi cu ochiul la filet,dar cand ai asa ceva, nu prea vad la ce te poti uita decat poate in cartea utilizatorului la capitolul ''schimbare roata''. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 10, 2017 Partajează Postat Octombrie 10, 2017 Conform standardizarilor la piulitele pe stinga ai pe mijlocul lor o taietura pe fiecare cant, exact cum este la regulatorul de gaz de la butelie deoarece si ala are piulita pe stinga. Daca esti atent de multe ori te scapa treaba asta de probleme. 3 Link spre comentariu
doru3160 Postat Octombrie 10, 2017 Partajează Postat Octombrie 10, 2017 In rarele situatii cand esti tentat sa actionezi invers,de regula mai merge strans din cauza efortului mare depus,foarte putin imbinarea filetata,si atunci cand simti la mana asa ceva,ii dai invers fara probleme.Mai rau e la imbinarile inghetate,stranse la maxim,acolo daca nu stii in care parte sa tragi,risti sa rupi ceva...ori cheia ori surubul,pe principiul ca cel mai destept,cedeaza. Probabil aveau si prezoanele oarece semne,dar cine sa le caute? Eram asa de convinsi ca ceea ce faceam,faceam bine(dupa ce demontasem primele doua roti),incat nu ne-a dat prin cap ca poate fi si altfel. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 10, 2017 Partajează Postat Octombrie 10, 2017 (editat) Ori lucrezi la un distribuitor de WD ori esti foarte optimist! Doar brenerul face asta! P.S. Scuze pentru colegi , in fapt e post hunting. Editat Octombrie 10, 2017 de Ion_Bumbu 1 Link spre comentariu
morocanosul Postat Octombrie 11, 2017 Partajează Postat Octombrie 11, 2017 Da macar au stiut la ce sa se uite? Metoda(incepatori...non-rusnaci)era sa incerci sa le desfaci asa cum erai obisnuit,inspre stanga, desigur,nu merge,atunci te intrebi...daca piulitele aste sunt mai..''sucite''? ,si incerci in sens invers...desigur,dupa ce le-ai strans temeinic(incercand sa le desfaci),a doua oara as paria ca atunci cand vezi si un simplu ..MP(tranzistor) te gandesti...o fi pe stg/dr? Desigur,era o gluma..! Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 12, 2017 Partajează Postat Octombrie 12, 2017 Nu am stiut niciodata de ce buteliile au filetul pe invers. Ma lamureste cineva? Ma gandesc ca de filetezi ceva la ele, chiar dupa sa nu cumva sa se desfaca, dar doar speculez. Link spre comentariu
Mircea Postat Octombrie 12, 2017 Partajează Postat Octombrie 12, 2017 In ce sens inchizi robinetul? Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Octombrie 12, 2017 Partajează Postat Octombrie 12, 2017 Spre dreapta,cum se inchid mai toti robinetii. Poate-or fi si din aia care se inchid spre stinga,dar inca n-am vazut vreunul. Legat de filetul de la butelie! Nici eu nu mi-am putut explica logica, dupa care au facut filetul pe stinga. Daca cineva stie, ar fi bine daca ne-ar ''lumina''! 1 Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 12, 2017 Partajează Postat Octombrie 12, 2017 Pai e un standard vechi de tot referitor la gaze periculoase. Tot ce`i cu risc de explozie, incendiu, este cu filet pe stinga, cele inerte cu filet pe dreapta. 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum