Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mi-a disparut memoria video?

DIYWorks

Postări Recomandate

Salutare tuturor!

Vreau sa impartasesc cu dumneavoastra problema de care m-am lovit ieri,dupa ce am inlocuit niste componente in PC.

Pe computerul personal aveam montate urmatoarele componente:

Placa video Nvidia GTX 650 OC version de 2gb

Kit de 8Gb ram DDR3 Corsair Vengeance CL9 LP 1600Mhz

Procesor i3-540( 3,02gHz/4mb cache)

Restul componentelor sunt irelevante in problema mea.

Inainte sa fac vreo modificare,cand rulam dxdiag,imi arata corect memoria RAM,procesorul si la placa video imi arata ceva mai mult de 2gb...in jur de 3,7gb.

Am inlocuit procesorul cu un i7-860(2,8gHz/8mb cache) si i-am facut overclocking din bios pana la 3,4gHz.Odata cu frecventa procesorului se marise si frecventa RAM-ului la 2133Mhz;cu mult peste capacitatea RAM-ului si computer-ul se bloca.Am scazut multiplicarea frecventei la RAM pana l-am adus la 1600Mhz si totul a fost ok.Am rulat iar dxdiag doar ca sa observ ca mi-au disparut vreo 380mb din cei 2gb ai placii video,dxdiag aratand doar 1720mb.Chestia este ca doar in dxdiag imi arata asa,in rest la proprietati sau verificata cu alte software-uri placa arata toata memoria de 2gb si 0 shared memory.Am tot incercat sa descopar unde s-au dus acei mb dar fara rost....

Am mai adaugat inca un kit de 8gb DDR3 Corsair Vengeance CL9 LP 1600Mhz ca sa ajung la 16gb RAM in speranta ca se schimba ceva dar nimic...acei mb inca n-au aparut...

Unde s-au dus acei mb? I-a mancat procesorul cu Intel Virtualization Technology,Turbo Boost sau alte bazaconii pe care le mai are sau OC-ul in sine are ceva de-a face?

Nu am placa video integrata deci nu s-au dus acolo.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• DIYWorks

4

• Spitfire

1

• PINTI

1

• modoran

1

Top autori în acest subiect