Vizitator Postat Septembrie 23, 2017 Partajează Postat Septembrie 23, 2017 (editat) Vreau sa cumpar de pe ebay un Protocol Analyzer produs de Rohde & Schwarz. Este un fost echipament industrial pentru teste radio GSM, acum echipamentul este obsolete, R&S CMRU. Vreau sa-l cumpar si sa-l folosesc ca persoana fizica, in scopuri didactice/hobby. Nu sunt radioamator, iar echipamentul nu este o statie de emisie/receptie. Intreb aici, la tradioamatori, pentru ca e probabil ca radioamatorii sa aiba deja experienta in astfel de achizitii. Pretul de catalog la R&S a fost foarte mare, probabil pe la un sfert de milion de dolari. Pretul normal de vanzare pe ebay este de aproximativ 500 de dolari, la care se adauga vreo 600-700 dolari transportul din India. Stie cineva ce taxe trebuie platite, va rog? Daca a fost produs in EU (scrie pe el R&S, made in Germany), dar acum il aduc din India, se mai plateste vama? Daca se plateste vama, procentul vamal va fi aplicat la pretul de catalog, 250000$, sau la pretul de pe factura ebay, 500$? Editat Septembrie 23, 2017 de Vizitator Link spre comentariu
Mark S Postat Septembrie 23, 2017 Partajează Postat Septembrie 23, 2017 Nu conteaza unde e fabricat, conteaza de unde vine. Taxele vamale se aplica pe pretul declarat PLUS costul livrarii. Link spre comentariu
ndor Postat Septembrie 23, 2017 Partajează Postat Septembrie 23, 2017 Cel mai bine iei legatura cu vama , un agent vamal care te poate lamuri cat mai exact . De regula , daca coletul este insotit de facura fiscala de la vanzator se ia in consideratie . Daca nu se tarifeaza dupa catalogul vamei . Pentru India , platesti vama si posibil si TVA la valoarea aia . Link spre comentariu