morocanosul Postat Septembrie 21, 2017 Partajează Postat Septembrie 21, 2017 Asa cum stim,iarna ia mereu pe nepregatite pe drumari,n-au stocuri de...nisip,clorura de calciu/sodiu etc. Ca sa evitam neplacerile de orice fel(inclusiv cele materiale in caz de tamponari),masina ar trebui..."incaltata" de iarna. Aproape toti cunoastem proprietatile/comportamentul diferitelor tipuri de anvelope dar unii folosesc "all season",altii de iarna si...uitucii,de vara ! Cu ce va echipati masina? Aveti un set de iarna,pregatit?(jante+anvelope) Inca nu am folosit "all season"M+S,am inteles ca sunt legale...? Link spre comentariu
t-daniel Postat Septembrie 21, 2017 Partajează Postat Septembrie 21, 2017 (editat) Pentru vara am jante de aliaj pe 16 cu caucicuri de vara, iar pentru iarna de tabla pe15 cu cauciucuri de iarna. Nu folosesc niciodata produse x in1. Nu am incredere in ele, parere personala. Antigelul este schimbat de doua luni odata cu distributia si sper sa nu uit sa schimb lichidul de parbriz pana scad teperaturile sub 0. Iarna este nelipsita din portbagaj sufa si chiar am avut nevoie de ea(de doua ori in 200m). Editat Septembrie 21, 2017 de t-daniel Link spre comentariu
Cortex Postat Septembrie 21, 2017 Partajează Postat Septembrie 21, 2017 Eu iarna folosesc....frana de mana , anul trecut am schimbat de 2 ori rulmentii pe stanga, anu asta cred ca ii schimb pe dreapta Link spre comentariu
Vizitator P3dro Postat Septembrie 21, 2017 Partajează Postat Septembrie 21, 2017 Inca nu am folosit "all season"M+S,am inteles ca sunt legale...? La bicicleta poti pune orice,nu te intreaba nimeni. Link spre comentariu
CIBY2 Postat Septembrie 21, 2017 Partajează Postat Septembrie 21, 2017 (editat) Asa cum stim,iarna ia mereu pe nepregatite pe drumari,n-au stocuri de...nisip,clorura de calciu/sodiu etc. Ca sa evitam neplacerile de orice fel(inclusiv cele materiale in caz de tamponari),masina ar trebui..."incaltata" de iarna. Aproape toti cunoastem proprietatile/comportamentul diferitelor tipuri de anvelope dar unii folosesc "all season",altii de iarna si...uitucii,de vara ! Cu ce va echipati masina? Aveti un set de iarna,pregatit?(jante+anvelope) Inca nu am folosit "all season"M+S,am inteles ca sunt legale...? Am avut eu pe Duster, de fapt am, All Season M+S. Masina cumparata anul trecut in vara. Sunt legale intradevar, atata timp cat pe ele apare inscriptia M+S sau fulgul de zapada. Doar ca in ziua in care a dat prima ninsoare, dimineata am plecat cu ele de acasa, iar la intoarcere aveam deja gume de iarna. Experienta de vreo 9 ani cu gume dedicate la un Logan si-a spus cuvantul. Iarna este iarna, vara este vara si oricat de reusite ar fi niste gume All Season nu sunt bune nici pe frig si nici pe cald. Acum le folosesc in loc de anvelope de vara. In toamna asta urmeaza un set de jenti de tabla pentru iarna. Orice ai alege, pune siguranta ta si a pasagerilor pe primul loc! Anvelope, directie si frane, astea sunt prioritatile pe orice vreme! (ordinea a fost aleatoare, toate sunt la fel de importante!) Editat Septembrie 21, 2017 de CIBY2 Link spre comentariu
doru3160 Postat Septembrie 21, 2017 Partajează Postat Septembrie 21, 2017 Eu am o tura de cauciucuri de iarna(nu all season) la care s-a cam dus DOT-ul in balarii,si in primavara nu le-am mai scos,am zis ca merg cu ele toata vara,le uzez,si cand vine vremea le pun pe celelalte noi,tot de iarna,le am cumparate deja,de asta am vrut sa le uzez pe astea cu DOT-ul expirat. Legenda spune ca vara,cauciucurile de iarna se uzeaza prematur.Am mers ca voiosul toata vara cu ele si nici nu se cunoaste...cred ca merg si la iarna tot cu astea. Cele de vara s-au odihnit Link spre comentariu
one Postat Septembrie 25, 2017 Partajează Postat Septembrie 25, 2017 Legenda spune ca vara,cauciucurile de iarna se uzeaza prematur.Am mers ca voiosul toata vara cu ele si nici nu se cunoaste...cred ca merg si la iarna tot cu astea. Ai mers tu voios dar inca nu ai pus o frana brusca pe ploaie sau zapada sa vezi ca nu mai tin caci la caldura se intaresc. Cauciucurile sunt un compromis (printre altele) intre durata de utilizare si aderenta, altfel ar face toti cauciucuri tari ca piatra ca sa nu se consume niciodata. Link spre comentariu
morocanosul Postat Septembrie 25, 2017 Autor Partajează Postat Septembrie 25, 2017 Si atunci,cauciucurile de iarna unde sa le tin pe timpul verii? In..frigider? Link spre comentariu
Tavi Postat Septembrie 25, 2017 Partajează Postat Septembrie 25, 2017 all-season M+S , ptr Romania sunt ideale ptr cine isi permite : http://www.michelin.ro/anvelope/michelin-crossclimate cei care merg mult dincolo recomandat vara - iarna separate Link spre comentariu
doru3160 Postat Septembrie 25, 2017 Partajează Postat Septembrie 25, 2017 Ai mers tu voios dar inca nu ai pus o frana brusca pe ploaie Da' de unde stii? Si daca stii,poti fi sigur? Cum le mai stiu unii pe toate... Link spre comentariu
mac01 Postat Septembrie 25, 2017 Partajează Postat Septembrie 25, 2017 (editat) Si atunci,cauciucurile de iarna unde sa le tin pe timpul verii? In..frigider? Rotle de iarna le tin invelite in saci de nylon, la umbra, iar peste ele am pus o placa de policarbonat cu o greutate ...sa nu ajunga soarele la ele si sa nici nu ploua pe ele. Pivnita n-am, nici magazie n-am...le-am gasit locul sub prunul din curte unde este mereu umbra. Acolo nici nu ma incurca si am vazut ca se pastreaza bine. Cand se deterioreaza sacii ii schimb. Editat Septembrie 25, 2017 de mac01 Link spre comentariu
Vizitator P3dro Postat Septembrie 25, 2017 Partajează Postat Septembrie 25, 2017 (editat) Eu le tin la 7 grade Celsius intr-o camera special amenajata pentru cauciucurile de iarna. Cand le bag pe alea de vara,setez 25 de grade,dar in alta camera special amenajata sa nu se i-a vreo boala de la unele la altele. Editat Septembrie 25, 2017 de P3dro Link spre comentariu
norad Postat Septembrie 25, 2017 Partajează Postat Septembrie 25, 2017 Am mers iarna prin oras si cu anvelope de vara si cu cele de iarna. Daca e gheata sub zapada nici cu cele mai scumpe anvelope de iarna nu poti urca o rampa. Verificat in rampa din curtea unei institutii, dar am fost pus in astfel de situatii si pe unele drumuri judetene din preajma orasului. Daca nu este material antiderapant pe carosabil, nu urci nicidecum. Sau aluneci si nu mai poti opri, depinde de situatie. Am trecut la o masina pe all-season. Salvez spatiu, dar si bani. La jante de 16 toli costa 60 RON schimbatul la patru roti. Adica 120 RON anual. Ca sa nu mai zic ca mai trebuia sa le si tin pe undeva si ocupau locul inutil. N-am simtit nici o diferenta cu cele all-season nici vara, nici iarna prin oras, fata de cauciucuri dedicate. Pe autostrada m-am dat maxim cu 180 la ora si n-au facut nazuri vreo 5000 Km cat am sofat pe acolo. 1 Link spre comentariu
Mircea Postat Septembrie 25, 2017 Partajează Postat Septembrie 25, 2017 De ce se schimba antigelul? P-aici sunt 30 de grade vara si, cateva saptamani bune, sub -30 de grade. Zapada nu se topeste din Nov-Dec pana in Aprilie. Nu recomanda nimeni schimb de antigel. Vorbesc de cartea tehnica si de reprezentanta. Deci, de ce se schimba antigelul? Link spre comentariu
morocanosul Postat Septembrie 26, 2017 Autor Partajează Postat Septembrie 26, 2017 Pai...cum/la cat timp il schimbi? Anual,in functie de ..sezon?? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum