DIYWorks Postat Septembrie 18, 2017 Partajează Postat Septembrie 18, 2017 Salutare tuturor! Ma poate ajuta cineva cu informatii concrete despre cum as putea sa demontez ventilatorul aerotermei de pe un Renault Twingo fabricat in 2000? Ventilatorul ori este descentrat ori s-au dus rulmentii caci vibreaza ingrozitor pe trepte mari...daca tin cu mana de el,vibratiile se mai domolesc dar simt cum toata mana vibreaza. Niste indicatii fotografice ar fi si mai bune.Multumesc in avans! Link spre comentariu
adydep Postat Septembrie 18, 2017 Partajează Postat Septembrie 18, 2017 (editat) Cum se demontează nu știu,probabil trebuie demontată planșa de bord.Un lucru sigur vă spun,nu este pe rulmenți,ci pe bucșe de bronz grafitat,și nu există soluții de reparare decât înlocuirea lui. Vedeti daca va ajuta : https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiroOHKm6_WAhVHApoKHUkBCDUQFghCMAg&url=https%3A%2F%2Fwww.scribd.com%2Fdoc%2F14145427%2FRenault-Twingo-Manual&usg=AFQjCNFs6T22zF3scJhxrixDCGOhlQjuyQ Editat Septembrie 18, 2017 de Andrei Tabacaru Link spre comentariu
doru3160 Postat Septembrie 20, 2017 Partajează Postat Septembrie 20, 2017 Cu putina zeama de strung se mai schimbau si bucsele alea,dar acum e mai ieftin sa umbli dupa un motor nou decat dupa un strung cu strungar in dotare. Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 20, 2017 Partajează Postat Septembrie 20, 2017 Ieftin nu cred că este un astfel de ventilator, dar eu am schimbat acum ceva timp o bucșă de la o aerotermă tip auto, cu un rulment potrivit.Binențeles, cu mici modificări, dar se poate. Cred că e aplicabilă metoda și la acel ventilator.... Poate vă ajută cu ceva: https://www.google.ro/search?client=opera&hs=qmT&biw=1517&bih=731&q=How+To+Remove+the+Heater+Fan+Motor+Assembly+-+Renault+Twingo+2000&oq=How+To+Remove+the+Heater+Fan+Motor+Assembly+-+Renault+Twingo+2000&gs_l=psy-ab.12...16422.30480.0.31591.23.23.0.0.0.0.177.2836.0j22.23.0....0...1.1j2.64.psy-ab..0.13.1759.6..35i39k1j33i160k1j33i21k1.177.pLo3QhnmTYY Link spre comentariu
doru3160 Postat Septembrie 20, 2017 Partajează Postat Septembrie 20, 2017 Rulmentul e zgomotos,si e mai laborioasa modificarea,dar cu ceva indemanare,se schimba bucsa.Mai mult ca sigur prinderea e oscilanta,si e destul de dificil de demontat fara sa avariezi sistemul de prindere,dar cu ceva rabdare si indemanare se poate.Spuneam ca e mai ieftin de gasit un motor nou referindu-ma la timpul pierdut,nu la bani.E din ce in ce mai greu sa gasesti un strung functional si strungar cu butonul pe pozitia da. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Septembrie 20, 2017 Partajează Postat Septembrie 20, 2017 O fi prins ceva frunze sau mizga pe palete si bate. Se depune de multe ori o mizga pe palete, chiar daca este dupa filtrul de polen. Dupa un timp de pe unele palete sare mizga uscata si sa te tii vibratii Link spre comentariu
dany_cta Postat Septembrie 21, 2017 Partajează Postat Septembrie 21, 2017 Sau poate chiar s-au spart unele lamele si automat s-a descentrat. De strunguri cu strungari in dotare e plina sectiunea de prelucrari prin aschiere, de bronz mai greu ... ultima data cand am cautat o amarata de bara de 16 mi-au cerut astia un sfert de salariu minim pe o bucata care nu ajungea nici la 2kg, deh, bronzul subtire nu se vinde la kilogram ci la bara de 1metru... chit ca ajunge bara aia sa coste de 5 ori mai mult. Link spre comentariu
doru3160 Postat Septembrie 21, 2017 Partajează Postat Septembrie 21, 2017 Asa cum e plina sectiunea servicii de indivizi care fac cablaje...unii nu raspund,altii ragaie de clienti si nu te baga in seama,altii cer de parca ti le-ar da si gata plantate cu piese de la ei,asa ca pana la urma tot cu manuta mea a fost sfant...in cateva ore am facut cablajele,gaurite,pictate,corodate,curatate,gata de plantare.Cu bucsele cam tot pe acolo e,cand ai strung,n-ai strungar,cand ai strung si strungar,n-ai material,cand ai strung,strungar si material,e scump cat nu face...de asta spuneam ca daca vrei sa scapi de belele la propriu,cauti motor/ventilator nou/SH si il schimbi. Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 21, 2017 Partajează Postat Septembrie 21, 2017 Eu nu am apelat la niciun strungar când am pus rulment în locul bucşei, pur şi simplu am crestat suportul bucşei oscilante şi am prins rulmentul în ,,aripioarele,, rezultate.Rulmentul, fiind ceva mai îngust decât bucşa originală, a intrat ,,la fix,,.Ca măsură de siguranţă, am sudat în cîteva puncte o tablă de sprijin găurită, în spatele rulmentului. Dacă vrei, poţi..... Link spre comentariu
DIYWorks Postat Septembrie 21, 2017 Autor Partajează Postat Septembrie 21, 2017 Ar fi fost bine sa fie ca la Clio,sa pot scoate aeroterma prin compartimentul motor dar nu este.Singura cale de acces este prin interior,pe sub bord,in dreapta.Oare merge scoasa fara sa scot bordul? Link spre comentariu
doru3160 Postat Septembrie 21, 2017 Partajează Postat Septembrie 21, 2017 Dacă vrei, poţi..... Asa e,dar eu n-am gasit de cuviinta sa repar asa ceva pe genunchi in bucatarie,de asta am cautat un atelier unde sa am conditii, iar in cazul in care nu am acele conditii,prefer sa cumpar nou decat sa improvizez.Locul unde e trasnaia asta de ventilator poate fi numit oricum,numai comod de umblat nu,de asta nu mi-am permis sa fac probe.Daca pot face ceva gospodaresc,fac,daca nu,renunt si caut sa inlocuiesc. Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 21, 2017 Partajează Postat Septembrie 21, 2017 Nu era al meu, era al unui coleg, iar dotare tehnică am avut destulă, operaţiunea fiind făcută la serviciu... Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Septembrie 22, 2017 Partajează Postat Septembrie 22, 2017 Nu inteleg de ce va feriti sa demontati plansa bord.Operatia nu este foarte simpla dar nici neurochirurgie nu este,se rezolva cu putina atentie.Incercand sa evitati demontarea bordului va complicati mai mult ,nu veti reusi niciodata sa repozitionati corect tubulatura de distributie a fluxului de aer.Vibratiile pe care le simtiti se datoreaza descentrarii turbinei de aer,fie paleti rupti ,fie au sarit contragreutatile ,cum a spus un coleg mai sus .Personal as opta cu inlocuirea turbinei cu una sh ,bine verificata si probata inainte de montare , deoarece noua nu cred ca veti gasi .Uzura bucselor este anuntata in general printr-un zgomot specific (scartait) si arderea sigurantei foarte des datorita consumului de curent exagerat ,dar nu este cazul dvs . Link spre comentariu
dany_cta Postat Septembrie 22, 2017 Partajează Postat Septembrie 22, 2017 O prima evaluare simpla se poate incerca folosind o camera sarpe, camera pe care eu am ajuns sa o folosesc si cand imi caut cheile sub pat Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum