Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Consum exagerat de ulei Megane 2


bobinatorul

Postări Recomandate

 

 

 

:aut:

 

Nu iti apare eroarea pentru ca apare doar in ture mari cand e presiunea mai mare, timpul de injectie mai mic si nu mai apuca injectorul sa inchida, deci ramane deschis si baga motorina continuu. Presupun.... mecanica nu se poate face pe forum.

Ca bine zici! Mecanica se face in ''scoala de scoala'', sau alaturi de un meserias adevarat, care a reparat la viata lui sute de masini cu diferite defecte. Mecanica prinsa, asa, dupa ureche nu mai e mecanica ci un fel de ''doua feluri''. Nu poti face mai multe meserii pentru ca o sa iasa un talmes,balmes. O sa stii de toate si......... nimic cum ar trebui.

Editat de GEO 53 BN
Link spre comentariu

De aia merg toate struna. Pt. ca le face diag cu elm327 si telefonul.

Daca nu mai apuca injectorul sa inchida, deja mai aveati nevoie de un motor.

Rapaitul ala urat cu zgomot metalic, este de la presiune prea mare in rampa.

Spor.

Link spre comentariu

Ai putea sa banuiesti chiar si regulatorul de presiune de pe rampa.

 

Daca nu mai apuca injectorul sa inchida, deja mai aveati nevoie de un motor.

Rapaitul ala urat cu zgomot metalic, este de la presiune prea mare in rampa.

Spor.

 

Deja i-a trebuit alt motor.

Link spre comentariu

ASta e faza, unele masini chiar nu merita sa iti bati capul. Pana la urma te alegi cu o laguna. Puteai baga atatia bani intr-un a3 sau a4.

 

Si iti mai zic o chestie. LA logan cand pica unul, nu pica singur! Cauta pe net. Sper sa ma insel.

Link spre comentariu

Scuze pentru offtopic dar trebuie.

 

Vezi cand recomanzi sa bage bani intr-un A3 sau A4 ca multa lume pe aici are impresia ca un telescop de A4 costa 1500 de euro+manopera si nu o sa inteleaga niciodata ca telescopul de A4 costa cat ala de Logan de la acelasi producator (si vorbim de unul bun).

Daca incerci sa le explici ca multe piese sunt mai ieftine la A4 decat la logan/renault o sa iti vina cu preturi de reprezentanta, pentru ca un SACHS la 15milioane la reprezentanta este mai bun decat un SACHS la 2milioane de la magazinul normal de unde cumpara si "reprezentanta", dar cand abia am scapat de comunism .. cine sa inteleaga ? Noi suntem smecheri ca dam bani la reprezentante.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Scuze pentru offtopic dar trebuie.

 

Vezi cand recomanzi sa bage bani intr-un A3 sau A4 ca multa lume pe aici are impresia ca un telescop de A4 costa 1500 de euro+manopera si nu o sa inteleaga niciodata ca telescopul de A4 costa cat ala de Logan de la acelasi producator (si vorbim de unul bun).

Daca incerci sa le explici ca multe piese sunt mai ieftine la A4 decat la logan/renault o sa iti vina cu preturi de reprezentanta, pentru ca un SACHS la 15milioane la reprezentanta este mai bun decat un SACHS la 2milioane de la magazinul normal de unde cumpara si "reprezentanta", dar cand abia am scapat de comunism .. cine sa inteleaga ? Noi suntem smecheri ca dam bani la reprezentante.

Cine-i opreste sa cumpere din alta parte? In perioada de garantie n-ai ce face,mort-copt trebuie sa te duci la ei ca altfel pierzi garantia. Apoi trebuie sa ai ''bafta porcului'',sa ti se defecteze chiar in perioada de garantie. Chiar daca se intimpla asta,reparatia se face gratis,cu conditia sa nu o fi bulit tu, din neglijenta,neatentie,etc.

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

Am revenit.

Spuneam anterior ca dupa montarea motorului au inceput iar problemele.

A doua zi mi-am luat liber si am alergat la 7 service-uri.Nu exagerez.

Oameni buni chiar nu mai exista mecanici in Bucuresti?Chiar nu mai poate repara nimeni masini fara testere?

Imi zice unu la un moment dat ca am un scurt(aparea pe tester)pe partea de clima si poate fi de la ala.Ii zic bai nene ti-am zis ca nu am freon ca am scimbat motorul deci cu ce incerci sa ma abur esti????In fine si care mai de care.

Am vorbit din nou cu cel ce mi-a montat motorul si m-a trimis la un baiat in SemaPark.

Fara tester si tampenii de genu doar cu o surubelnita si un patent a venit omu.A dat o tura cu ea mi-a zis ca nu are mai mult de40 de cai.M-a rugat sa o accelerez in timp ce el asculta motorul si a dat verdictul in 10 sec.

"Prin motor nu circula are,ori nu ajunge aer in el ori nu il poate evacua"Dute inapoi la mecanic si incearca in prima faza sa cureti EGR-ul"

Dupa o curatare temeinica masina s-a transformat total.Sa-i dea Dumnezeu sanatate ca rar gasesti mecanici ca el.

Intre timp am facut vreo 2000km ,nu fum nu lipsa ulei trage bine e cum tre sa fie.

 

LE ce nu inteleg eu care este legatura intre egr si erorile de injectie afisate in bord?A disparut si sunetul ala metallic de care spunem .

Editat de bobinatorul
Link spre comentariu

Testerul este o amarata de interfata obd cu usb/bluetooth pe care o iei cu 20-50lei si un laptop/tableta/smartphone cu android pe care pui un programel freeware luat din play.

Acum ceva timp am avut de mers cu cineva la drum mai lung si de plictiseala am conectat o mufa obd in mers, deci am "pus-o pe tester" in timp ce conducea si "vorbeam cu ea". Detecteaza cu siguranta o gramada de anomalii dar trebuie sa si intelegi ce zice acolo.

 

La masina personala am avut o perioada o problema cu o anumita limitare, dupa ce am vorbit cu ea am observat ca TPS-ul nu raspundea corect, totusi raspundea la acceleratie dar intr-un fel foarte ciudat. Investigand am descoperit ca mufa era inversata cu alt senzor, cel de vibratii, deci el nu vedea cand apasam acceleratia, ci vedea vibratiile motorului care se accentuau in acceleratie. Deci nu iti da mereu mura in gura, dar te poate pune pe drumul cel bun.

Link spre comentariu

Stii ce era dubios (ca am pus testerul si in mers)ca in momentul cand "rapaia" EGR-ul dadea eroare cand de senzor injectie cand de bujii cand de detonatie ba pe pistonul 1 ba pe pistonul 2 si tot asa. Restul de senzori pe aer sau presiuni dadeau tensiunile corespunzatoare. Nici un "mecanic" sa fie ei daca a ridicat capota.Baiatul ala a avut testerul in cap :aplauze .

 

Am vorbit si cu baiatul asta dupa ce am rezolvat si l-am intrebat de ce crede ca afisau testerele care mai de care alta eroare si mi-a zis ca e posibil din cauza ca , calculatorul incerca cumva sa compenseze lipsa puterii injectand mai multa motorina si de aici erorile ,fumul si ce tampenii mai facea.(egr nefiind monitorizat)

 

 

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...
La 17.09.2017 la 8:53, bobinatorul a spus:

Multumesc pentru raspunsuri tuturor.

A nu se intelege ca vroiam sa rezolv problema pe forum,doar aveam nevoie de cateva pareri.

Bineinteles ca am fost la n mecanici,luni am alta programare si cred ca e ultima.Numai eu stiu ce am patit cu ei.

Azi trebuia sa duc masina la Targoviste si mecanicul imi spune ca s-a lasat de mecanica.

Off...in fine masina nu as vinde-o as vrea sa o pastrez asadar daca ma poate ajuta cineva cu reparatia poate nu totala dar macar sa mai reduca consumul.

Mai trag si eu 3-4 ani pe ea si la remat.

Nu conteaza localitatea ,in limita a 3-400km fata de Bucuresti vin si o aduc.

Mecanic adevarat!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări