Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Consum exagerat de ulei Megane 2


bobinatorul

Postări Recomandate

Nu am platit inca motorul.

Pana nu il vad pe masina si pornit nu platesc nimic,plus ca o sa mai trebuiasca si distributie ,ulei antigel etc.Sper sa am noroc,ca m-am saturat ,i-am dublat pretul de piata :bataie

 

Link spre comentariu

Trebuie sa intelegi ca in majoritatea cazurilor (probabil peste 70%) motoarele SH sunt ok. E mica sansa sa nu fie ok si mult mai mica sa fie cu probleme grave.

Daca ti-l aduc cei care ti-l si monteaza e bine, poti sa le dai banii la sfarsit, dar daca trebuie sa il cumperi din alta parte ala cu siguranta nu o sa ti-l dea sa il montezi pe masina si sa ii dai banii la sfarsit, de asemenea in al doilea caz o sa arunce vina unul pe altul (vanzatorul pe mecanicii care l-au montat si invers) in caz de probleme.

Sfatul este clar: nu pune botul la "o sa isi dea drumu in timp" sau "trebuie schimbate bujiile" (vorba vine, stiu ca e diesel dar intelegi ideea). Motorul trebuie sa mearga perfect, problemele nu o sa se rezolve singure dupa aia si un tremurat minor sau orice alta problema poate sa ascunda ceva grav in spate. Plateste-i doar daca totul e ok !

Link spre comentariu
Vizitator ADRIAN DENSUSAN

Tot cautand pe net am dat de unii care fac si echilibrare dinamica(se specifica) la Atentie 250000 rpm!!!!Chiar poate prinde atinge asemenea turatie o turbina?Ce mama dracu de bucsi lagare rulmenti se folosesc ca naiba cred ca sunt turbine ce tin si 1 mil de km.Aveam un Peugeot407 la firma cu 600000 si n-avea nici pe masa

250000 rpm nu atinge, dar 20000-30000 da. Din acest motiv este foarte importanta echilibrarea dinamica.

Link spre comentariu

250000 rpm nu atinge, dar 20000-30000 da. Din acest motiv este foarte importanta echilibrarea dinamica.

 

Sa fim putin seriosi, la 20.000 nici o adiere minora nu face, poate doar cand "sta pe loc" sa se invarta la viteza aia.

 

"Energy provided for the turbine work is converted from the enthalpy and kinetic energy of the gas. The turbine housings direct the gas flow through the turbine as it spins at up to 250,000 rpm.[23][24]The size and shape can dictate some performance characteristics of the overall turbocharger. "

 

Sursa: https://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger

Editat de dany_cta
Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Buuunnn

Am inlocuit motorul zilele astea si hai pe autostrada sa vedem ce "stie".La un moment dat apare zgomotul de fier pe fier de care spuneam intr-o postare anterioara.Am crezut ca innebunesc,lipsa putere si mult fum negru negru.

Sun vanzatorul motorului si acesta imi spune ca e zgomot de injector.Am cerut mai multe pareri printre care si a celui ce s-a ocupat de montaj.

Acum si eu tind sa cred ca e de vina injectorul(motorul nou a venit doar cu bujii fara alte accesorii).

Asadar va cer si voua parerea .

Ce spuneti merita reconditionate injectoarele sau sa cumpar unele SH?

Ce am observat la motorul frana de motor este mai pronuntata,cu motorul pornit si butonul de ulei scos nu arunca ulei pana sus in capota(capota ridicata) si uleiul dupa 2 zile de functionare si-a schimbata foarte putin culoare(maro inchis).La cel vechi dupa 5 minute uleiul era negru ca smoala.

Fum alb nu da deloc doar fum negru si miroase a motorina.

Nu am avut timp in 50km sa verific nivelul din cauza acestui injector.

 

Daca e necasar schimbarea titlului subiectului rog un moderator sa o faca.

 

Multumesc

Link spre comentariu

.............................................................................

Ce spuneti merita reconditionate injectoarele sau sa cumpar unele SH?

 

............................................................

Daca ai bani, cumpara-ti noi. Daca se pot reconditiona si cel ce ti le reconditioneaza,i-ti garanteaza ca n-o sa mai ai probleme, o bucata buna de vreme,atunci e OK. Pretul reconditionarii, nu cred sa se ridice la pretul unora noi. Cu injectoare SH, nu stii niciodata cind i-ti face figura. Stiu ca nu sint ieftine,dar asta-i. Parerea mea!

Editat de GEO 53 BN
Link spre comentariu

Un set de injectoare noi costa mai mult decat masina.

Alea noi, care le vedeti pe la autokarma & co sunt refurbished.

Cumperi 1 set second cu banii de 1 nou. Din 4 tot merge unul, iar dezmembrarile vand cu garantie, majoritatea.

Verifica prima data returul injectoarelor, apoi corectiile cu un tester.

Link spre comentariu

Iti aprinde vre-un bec in bord ? Ai incercat sa "vorbesti" cu ea ?

Bineinteles ca daca ai un singur injector cu probleme poti sa faci si carpeli si sa il schimbi doar pe cel defect, daca nu ai mari pretentii de la masina ar trebui sa isi faca treaba.

 

Nu stiu exact ce motor ai tu acolo dar nu cumva sunt aceleasi injectoare ca la logan acolo ? Cativa, chiar si aici prezenti, se jurau indirect ca piesele la logan sunt ieftine si accesibile ca acum sa aflam ca te costa injectoarele mai mult decat masina ??? ...

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Mai nea dani. Tu esti serios ?

Plm. Ii laguna. Probabil 1.9.

Dar tu trebuie sa iti promovezi bemveul ca de obicei. Esti in lumea ta cu totul.

Eu ma opresc din scris, pentru ca tu ai dreptate, si unul este dumnezeu. Dany din Constanta.

Nu toate masinile sunt proaste si nu toate au acelasi defect ca e65 al tau.

Aici ne desparrtim.

Ma abtin.

Link spre comentariu

Detin un megane 2 din 2005 motor diesel 1.5dCi 60kw care a inceput manance exagerat de mult ulei.

 

 

Presupun ca ai citit problema de la inceput cand ai inceput sa dai sfaturi si macar sti despre ce motor vorbeste cand spui ca injectoarele costa mai mult ca masina, altfel o dam doar in afirmatii la nimereala in care presupunem ca masina straina = injectoare imposibil de scumpe, masina romaneasca = piese ieftine.

Repet: nu stiu exact, nu am studiat, dar nu m-ar mira sa fie aceleasi injectoare "ieftine" ca la logan.

 

PS: Nu laud bmw-ul si nici nu am unul. Pentru oamenii modesti exista cu siguranta alte masini mai accesibile.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu
Eii hai ca nu e cazul sa se supere nimeni.

Masina este un megane2 1.5dCi identic cu cel de logan(ma rog 99%)inclusiv injectoarele.

Problema o vad eu nu ca e motor de logan ci mai degraba ca-i francez.

La prima pornire cu testerul a iesit "problema pistonul 1"La un moment dat a dat si Injection Fault in mers.

Cu privire la costul injectoarelor asa este ,sunt destul de scumpe da sa fiu al dreacu daca m-oi lasa pana nu ii triplez valoare,macar o fac noua :41

Am pana acum:motor schimbat ,turbina,distributie,ambreiaj,cauciucuri,toate tampoanele de motor si as mai schimba si amortizoare fata plus articulatia.

Nu sunt samsar,nu-mi place sa schimb masinile si da,am pretentii deci nu cred ca voi face carpeli


Da,stiu ca probabil luam alta masina cu banii astia dar nu cu atatea piese noi,vad acum si cu injectoarele. :qetrwe


LE: apropo e al dreacu de scumpa la piese (mi-am adus aminte ca am schimbat si un rulment pe fata vreo 400ron)

Editat de bobinatorul
Link spre comentariu

 

...........................................................................................................................

 

PS: Nu laud bmw-ul si nici nu am unul. Pentru oamenii modesti exista cu siguranta alte masini mai accesibile.

Cum ar fi...........................Loganul. :rade:

Link spre comentariu

 

Masina este un megane2 1.5dCi identic cu cel de logan(ma rog 99%)inclusiv injectoarele.
...
LE: apropo e al dreacu de scumpa la piese (mi-am adus aminte ca am schimbat si un rulment pe fata vreo 400ron)

 

 

 

Cum ar fi...........................Loganul. :rade:

 

:aut:

 

Nu iti apare eroarea pentru ca apare doar in ture mari cand e presiunea mai mare, timpul de injectie mai mic si nu mai apuca injectorul sa inchida, deci ramane deschis si baga motorina continuu. Presupun.... mecanica nu se poate face pe forum.

Link spre comentariu

Presupui bine ,zic eu .

Si eu cred ca ramane deschis si de acolo si fumul in exces.Maine verific si retururile sa vad cat arunca,cu toate astea cum as putea sa-Mi dau seama care ramane deschis?Teoretic daca ramane deschis nu ar trebui sa mai dea pe retur.

Mai pun odata si testerul sa vad ce zice si daca o fi de acord mecanicul sa facem testul in mers.

 

Ce risc imi asum daca ramane deschis definitiv? Se poate topi pistonul?

Link spre comentariu

Pana la topit pistonul o sa se calamineze totul pe acolo, poate sa ajunga chiar sa blocheze segmentii sa inceapa sa pape ulei ca celalalt .. :nas:

Ca sa pui testerul nu ai neaparat nevoie de mecanic. Cumpara un adaptor bluetooth-obd2, e vreo 20-30lei, te conectezi cu telefonul la el si incerci niste aplicatii de obd.

Ai putea sa banuiesti chiar si regulatorul de presiune de pe rampa.

Oare nu era chiuloasa fisurata ci pur si simplu injectorul nu inchidea si ceea ce arunca nu era ulei ci motorina de fapt ?

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări