Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Consum exagerat de ulei Megane 2


bobinatorul

Postări Recomandate

E furtunul de la epurator care ia aerul din motor (compresia pierduta pe langa segmenti) si il baga inapoi in circuitul de admisie, deci trece prin turbina.

Problema actuala nu se poate rezolva pe forum.

Link spre comentariu

Dar un mecanic auto oarecare nu ați consultat ? Măcar să vedeți ce părere are și el, nu să-l credeți chiar pe cuvânt.....

De fapt, eu aș consulta cel puțin doi, să văd dacă au aceeași părere, că din păcate mai sunt și din ăia ,,catastrofici,,care zic din prima că trebuie musai schimbat tot setul motor, sau care exagerează orice mărunțiș, ca să pară cănu e un defect minor și să te taxeze gras...

Dacă mergeți la un mecanic, nu faceți niciodată greșeala de a lăsa mașina la el, ca să ,,veniți după o oră, două că se rezolvă,,. Stați acolo și luați seamă cu atenție la tot ce face, posibil să fie un mărunțiș și să vă taxeze aiurea. Chiar dacă nu vă pricepeți, tot vă puteți da seama dacă se învârte aiurea sau ,,reglează,, peste tot câte ceva, doar ca să treacă timpul.Întrebați ce e piesa la care lucrează, nu ar strica nici să aveți telefonul pus pe funcția de înregistrare sunet, fiindcă puteți apoi apela la o contraexpertiză în altă parte și veți verifica dacă v-a prostit în față sau chiar știa ce spune....

Link spre comentariu

Raspuns ..partial,doar partial corect,am lucrat la reprezntanta Skoda si era un client care vroia sa fie de fata cand masina avea probleme...efectiv incurca pe toata lumea,mai ales ca nu avea instructajul de protectia muncii ! Nici nu avea voie,erau camere de supraveghere din sala de asteptare puteai sa ''vezi' :rade: ' ce se lucreaza la masina voastra ! TOTI mecanicii veneau cu masina la lucru...am vazut metode ingenioase de a sustrage combustibil,asa ca..puneti si voi 2-4 litri in plus ! Il puteti trece la capitolul...bacsis ! :wretre

Link spre comentariu

Asta cu 2-4litri bacsis mi s-a intamplat acum 2 saptamami, +50 de Km parcursi de mecanic. Nesimtit. Aveam incredere in el. Il luam zilnic cu masina la serviciu. Mi-a fost asa de scarba sa mai dau mana cu el, mi-e mie rusine de rusinea lui. Oricum, nu o mai vede. I-am dat destui bani pana acum. Il consideram prieten dar sunt dezamagit. Inca mai am dubii daca mi-a montat piesele noi pe care le-am cumparat. Asa ca, mare grija.

Link spre comentariu

Multumesc pentru raspunsuri tuturor.

A nu se intelege ca vroiam sa rezolv problema pe forum,doar aveam nevoie de cateva pareri.

Bineinteles ca am fost la n mecanici,luni am alta programare si cred ca e ultima.Numai eu stiu ce am patit cu ei.

Azi trebuia sa duc masina la Targoviste si mecanicul imi spune ca s-a lasat de mecanica.

Off...in fine masina nu as vinde-o as vrea sa o pastrez asadar daca ma poate ajuta cineva cu reparatia poate nu totala dar macar sa mai reduca consumul.

Mai trag si eu 3-4 ani pe ea si la remat.

Nu conteaza localitatea ,in limita a 3-400km fata de Bucuresti vin si o aduc.

Link spre comentariu

Cica nu e bine sa vorbesti de rau mortii....dar fie vorba intre noi....lipseau cei 7 ani de acasa. Meseria ca meserie...dar mai trebuie sa stii sa te si comporti in viata reala. Fereasca sfantu' daca nu-i convenea ceva sau de cineva...! Am citit multe iesiri in decor din partea domniei sale!

Hai s-o lasam balta....Fie-i tarana usoara!

Editat de mac01
Link spre comentariu

Eu am auzit numai de bine de dansul(ma rog ce am vazut pe forum). Asadar se baga cineva la problema mea(contracost bineinteles)?As apela la unul din colegii ce au postat aici dar mi-e teama de refuzul ala elegant :tryre Am un feeling ca stie ce vorbeste si vorbeste din experienta.

Altceva cand e pe viu.Un ochi experimentat ma incanta mai mult chiar daca e doar diagnostic.

Link spre comentariu

De cand s-a dus bibanu nu cred ca mai avem mecanici de meserie printre noi. Nu este de ajuns sa intelegi functionarea motorului si a componentelor desi multi inteleg mai bine decat un mecanic (in realitate "schimbator de piese" ca mecanici .. rar pe la noi) dar trebuie si cheful sa te murdaresti, sa se bagi "pe sub masina" altcuiva si sa iti asumi responsabilitatea ca poti sa o faci sa nu pui omul la cheltuieli aiurea. Nu stiu altii de pe forum cum sunt, dar eu cu greu ma apuc si de ale mele, e altfel cand meseria este alta.

La urma urmei mecanica nu are studii superioare, nu prea trebuie sa intelegi exact totul la nivel avansat desi intr-un motor actual sunt multe chichite pe care multi mecanici nu le inteleg, ei doar stiu sa schimbe piesele, cateodata neajutand cu nimic... Stim cu toti cazurile in care schimbi turbina, masina se comporta exact la fel sau chiar mai rau, si mecanicul iti zice "turbina era defecta dar mai este si altceva !"....

 

Legat de bibanu, nu vreau sa vorbesc de rau, dar avea si el lacunele lui. Am avut o discutie contradictorie cu el pe niste teme destul de comune dar nu a acceptat adevarul, dar nefiind aici sa poata sa se apere nu este corect sa intru in detalii.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Intre timp am mai vb cu o persoana si mi-a spus sa o las in panta in viteza a 2 a sa vad daca se duce la vale.Poate fi un indiciu relevant pentru compresie?

DA, este relevant. Nu inteleg de ce nu ai facut acest test, mai ales ca ai spus ca ai simtit ca nu are frana de motor.

Link spre comentariu

Hai ca va mai plictisesc un pic :limb:

Venind acum spre casa la un moment dat aud un sunet/bataie metalica.Initial am crezut ca e de la radio.Dupa cativa km sunetul a reaparut, in acelasi timp se simtea cum motorul pierde cuplu si mult fum in urma mea.Am turat-o cu teama putin mai mult ,sunetul a disparut la fel si fumul.

Atat cat ma pricep eu suna ca si cum un rulment ar face zgomot .Nu am mai intalnit asta pana acum.

E semn ca deja e praf turbina?Sa fie axul turbine descentrat?Acum gata mie teama sa mai merg cu ea cum imi fac un pic de timp o pun pe platforma si o duc direct la un service de reconditionat turbine.

Am testat si faza in panta in treapta a doua si nu se duce la vale.Am incercat si invers sa urc rampa in a doua fara acceleratie si merge fara greata ba chiar are o tenta sa accelereze singura.

Cunoaste cineva in Bucuresti un service de reconditionari turbine la care sa pot fi martor la operatiunea de echilibrare dinamica?La ce service-uri am fost pana acum ori nu m-au lasat sa assist ori au spus ca se apuca mai tarziu si nu puteam astepta.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări