marian.cristian Postat August 7, 2021 Partajează Postat August 7, 2021 Salut. S-a rezolvat in final aceasta problema? Aceeasi problema la acelasi motor o am si eu doar ca este powershift (cel uscat). In N la acceleratie usoara se simte la 1500 si apoi la 2200. In completare, in sarcina, pe manual, in treapta 1, in plaja de 2200-2500 vibratia se transmite si in cutie, respectic se simte in mers. Dispare de la 2500 in sus. In alte trepte de viteza nu am incercat, dar banuiesc ca dispare o data cu micsorarea cuplului. Problema este ca in mod automat, masina schimba in urmatoarea treapta exact in plaja aceasta de 2200, 2500. De aici probabil si o problema cu tremurat la trecere in a doua. Se intampla cand este rece motorul sau cand este utilizat in turatie mai mult timp. De exemplu dupa 2 ore de mers pe autostrada. Link spre comentariu
fratello Postat August 7, 2021 Autor Partajează Postat August 7, 2021 Pentru mine nu s-a rezolvat ; asa am vandut masina. Link spre comentariu
marius75 Postat August 8, 2021 Partajează Postat August 8, 2021 Acum 18 ore, marian.cristian a spus: In N la acceleratie usoara se simte la 1500 si apoi la 2200. Incearca sa vezi daca revine vibratia la 2900-3000. Atunci e altceva. Link spre comentariu
marian.cristian Postat August 8, 2021 Partajează Postat August 8, 2021 Acum 38 minute, marius75 a spus: Incearca sa vezi daca revine vibratia la 2900-3000. Atunci e altceva. Dupa 2500 dispare. Link spre comentariu
marius75 Postat August 8, 2021 Partajează Postat August 8, 2021 Mă gândeam la un posibil defect de natura mecanica (arbore, volanta) dar nu e cazul. Rămâne varianta unui amestec nefericit aer/carburant la respectiva turație. Link spre comentariu
marian.cristian Postat August 8, 2021 Partajează Postat August 8, 2021 Acum 10 minute, marius75 a spus: Mă gândeam la un posibil defect de natura mecanica (arbore, volanta) dar nu e cazul. Rămâne varianta unui amestec nefericit aer/carburant la respectiva turație. Si de aici in colo se reia discutia din forum care s-a finalizat cu vanzarea masinii nesolutionata. Multumesc. Link spre comentariu
Sharky Postat August 10, 2021 Partajează Postat August 10, 2021 Treaba aseamantoare la un merc 1.8k. Debitmetru obosit, restu erau toate ok, vacuum, bujii, bobinele (nu se strica la modelu ala), sonde lambda. Nu dadea semne, dar vibra mai mult in ture joase si cuplu jos, cutia schimba automat viteza, dadea inferioara, ca sa nu lase motorul sa vibreze. Cu debitmetru nou problema s-a rezolvat. N-ai fi zis, dar, uite ca ala a dat peste cap si motoru si cutia. Ma rog, vb aici de mofturi, masina s-ar fi putut folosi asa fara greturi. Link spre comentariu
marian.cristian Postat August 10, 2021 Partajează Postat August 10, 2021 Acum 1 oră, Sharky a spus: Treaba aseamantoare la un merc 1.8k. Debitmetru obosit, restu erau toate ok, vacuum, bujii, bobinele (nu se strica la modelu ala), sonde lambda. Nu dadea semne, dar vibra mai mult in ture joase si cuplu jos, cutia schimba automat viteza, dadea inferioara, ca sa nu lase motorul sa vibreze. Cu debitmetru nou problema s-a rezolvat. N-ai fi zis, dar, uite ca ala a dat peste cap si motoru si cutia. Ma rog, vb aici de mofturi, masina s-ar fi putut folosi asa fara greturi. De verificat. Multumesc. Link spre comentariu
Fordmk3 Postat Noiembrie 6, 2021 Partajează Postat Noiembrie 6, 2021 Salutare, Am un ford focus 2012 mk3, 1.6 TDCI, varianta 90cp. A fost cumparata la 105.000km, in prezent 265.000km. Toate consumabilele au fost mereu facute in termen, masina trage aproape ca in prima zi si nu am intampinat probleme cu masina pana ieri cand a inceput sa vibreze foarte tare la relanti. Tin sa mentionez ca sonda lambda a fost schimbata in urma cu aprox 35.000km iar debitmetrul in urma cu aprox 60.000. - am facut deja 2 diagnoze (una la ford si una la un “baiat” ) si nu au fost gasite erori, toti parametri normali. Cei de la ford ridica din umeri cum ca nu au mai intalnit asa ceva. Link spre comentariu
dorofteius Postat Noiembrie 7, 2021 Partajează Postat Noiembrie 7, 2021 Pune o filmare cu cureaua de accesorii in relanti. Vibreaza destul de urat daca este blocata rola la alternator. Link spre comentariu
marian.cristian Postat Noiembrie 7, 2021 Partajează Postat Noiembrie 7, 2021 La 08.08.2021 la 12:21, marian.cristian a spus: Si de aici in colo se reia discutia din forum care s-a finalizat cu vanzarea masinii nesolutionata. Multumesc. Un pic offtopic fata de noul topic, dar vreau totusi sa revin cu "rezolvarea" mea. Nu am mai urmarit vibratia motorului la acele praguri de turatie. Cred totusi ca daca problema era mecanica sau reala, se manifesta neuniform si in mai multe situatii. Am decis totusi sa schimb bateria (nu era neaparat nevoie dar era cea originala si avea o anumita varsta) si la a doua zi dupa schimb, masina si-a revenit ca mers. Daca acele vibratii mai exista pe liber, in viteza au disparut si nu se mai simt. Este clar ca nu afectau mersul in viteza. Nu mai vand masina . Ramane de vazut daca este si de durata. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum