fratello Postat Septembrie 20, 2017 Autor Partajează Postat Septembrie 20, 2017 ...si ramane intrebarea : tremuratul este provocat (doar) de prinderea (slaba./deficitara) a motorului ? Si se manifesta doar la anumite turatii ??? Link spre comentariu
doru3160 Postat Septembrie 20, 2017 Partajează Postat Septembrie 20, 2017 Pana nu elimini efectul,nu poti sti cu siguranta care e cauza...oricum eu n-as face fel de fel de improvizatii pe masina mea,doar pt asta.Prinderi noi la motor inseamna daca nu sudura macar niste gauri si tot aiurea e.Nu zic ca e un motiv de bucurie felul asta de a se manifesta,insa nici deranjant din cale-afara,cu efecte distructive in timp,deci as incerca doar solutii care nu implica bricolarea masinii,sau in cele din urma m-as impaca cu ideea ca asta e,daca restul e ok.Din cate am vazut,au mai fost sugestii demne de luat in seama,cu ridicarea pe elevator sau verificarea lantului de evacuare,care ar putea transmite vibratii in caroserie prin prinderi rigidizate sau defectuase. Link spre comentariu
iop95 Postat Septembrie 20, 2017 Partajează Postat Septembrie 20, 2017 (editat) Nu e slaba/deficitara ci creaza un sistem care rezoneaza la vibratiile din gama de frecvente respectiva. 1400rpm inseamna aprox 23Hz; trebuie vazut de ce anume este legata vibratia: strict rotirea arborelui /volantei, legata de cursa pistoanelor / pozitia relativa la un moment dat; Fecventa maxima ar fi nr cilindri x turatia/60; la 4 cilindri si 2000rpm, aprox. 133Hz. Avand in vedere raportul 1:4 intre frecvente, va puteti da seama daca tine doar de rotatie motor sau apare multiplicarea cu 4 data de pistoane. Nu e recomandat sa modificati prinderile actuale; ar fi de testat adaugarea unui nou punct de prindere printr-un element amortizor, "tunat" pe frecventa la care vibratiile sunt maxime. Editat Septembrie 20, 2017 de iop95 Link spre comentariu
dany_cta Postat Septembrie 20, 2017 Partajează Postat Septembrie 20, 2017 Prinderi noi la motor inseamna daca nu sudura macar niste gauri si tot aiurea e. Nici sudura nici gauri nici pe departe, doar se fac diverse flanse si se prind in suruburile existente punand suruburi mai lungi. Lucruri care nu pot sa faca mai rau, in cel mai rau caz se demonteaza si e la starea initiala, dar intrebarea pusa mai sus ramane: merita munca si investitia ? Link spre comentariu
fratello Postat Septembrie 27, 2017 Autor Partajează Postat Septembrie 27, 2017 Am fost la un alt service, multi-marca. Diagnoza a aratat : inconsistenta in livrare scanteie la cilindrul 3 (traducere aproximativa din limba germana), cu 'jde mii de "missfire". Mi s-a recomandat schimbarea, in prima faza, a bobinei de inductie. Am primit-o ieri ; azi sper sa o montez. Va tin la curent. Drumuri bune ! Link spre comentariu
amudsen Postat Septembrie 27, 2017 Partajează Postat Septembrie 27, 2017 Prima cauza la vibratii> aprindere incorecta, a doua cauza> distributia incorect reglata/defect> a treia cauza (si cea mai naspa) jocuri la cuzineti. Dar sa speram ca e numai bobina (desi daca era bobina aveai "missfire" la toti cilindrii). Mecanicul ar fi trebuit sa verifice intai bujia, apoi scanteia. Link spre comentariu
fratello Postat Septembrie 27, 2017 Autor Partajează Postat Septembrie 27, 2017 Bujiile sunt absolut noi (le-am schimbat la ultima vizita in service, acum vreo 2 saptamani) ; la distributie nu s-a umblat (e cea originala). Si eu sper din tot sufletul sa fie (numai) bobina !!! Link spre comentariu
fratello Postat Octombrie 5, 2017 Autor Partajează Postat Octombrie 5, 2017 ...si-am schimbat si bobina, cu rezultat ZERO ! Face la fel. Dupa ce am mai citit ... sunt 2 variante : -problema cu ECU (PCM), cum sustin polonezii : http://www.fordserwis.com.pl./awaria_sterownika_pcm_w_focusie_mk3_1_6_benzyna,Awaria-sterownika-PCM-w-Focusie-MK3-1.6-benzyna. Le-am trimis mail, nu cre ca vor raspunde ... -"asa face majoritatea", cum sustin rusii : http://ffclub.ru/topic/268956/ Momentan iau o pauza, m-am stresat destul, am cheltuit si ceva bani degeaba ... Link spre comentariu
iop95 Postat Octombrie 5, 2017 Partajează Postat Octombrie 5, 2017 N-am vrut sa iau in discutie o problema de design/material la aprindere... sau de software... astea se pot verifica usor de producator. Mi-e greu sa cred ca nu le-a verificat si daca ar fi gasit ceva le-a lasat asa, mai ales ca se pot rezolva relativ usor. Oricum diagnosticul "inconsistenta in livrare scanteie la cilindrul 3" ar trebui investigat. Partea de comutarea a bobinei pe cilindru cum se face? Daca diagnosticul e corect si nu vad de ce n-ar fi, luand in calcul doar partea comparativa cu ceilalti cilindri, care-s ok, problema e strict pe zona de cilindru 3 si nu pe bobina care pentru ceilalti cilindiri e ok... Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Octombrie 5, 2017 Partajează Postat Octombrie 5, 2017 (editat) Cei care au moldelul asta de Ford,n-au reclamat la service problema respectiva? E putin probabil ca Ford sa nu fi fost instiintat de problema. La fel, nu cred ca daca au fost instiintati, sa nu ia masuri,mai ales ca nu este un caz singular. Eu am Logan de 1,6l si tot asa ,la relanti, vibra, nu mult, dar suficient ca sa-mi fac griji . Am mers la un service si mi-a schimbat un suport rupt. Vibratiile au disparut ca prin farmec. Editat Octombrie 5, 2017 de GEO 53 BN Link spre comentariu
mac01 Postat Octombrie 5, 2017 Partajează Postat Octombrie 5, 2017 (editat) ...si-am schimbat si bobina, cu rezultat ZERO ! Face la fel. Dupa ce am mai citit ... sunt 2 variante : -problema cu ECU (PCM), cum sustin polonezii : http://www.fordserwis.com.pl./awaria_sterownika_pcm_w_focusie_mk3_1_6_benzyna,Awaria-sterownika-PCM-w-Focusie-MK3-1.6-benzyna. Le-am trimis mail, nu cre ca vor raspunde ... -"asa face majoritatea", cum sustin rusii : http://ffclub.ru/topic/268956/ Momentan iau o pauza, m-am stresat destul, am cheltuit si ceva bani degeaba ... Eu ti-am spus de la inceput s-o lasi balta...ca am avut acelasi necaz....dar nu m-ai crezut. Problema este intradevar din calculatorul masinii..... nu din soft....ecu are un defect din fabricatie...si gestioneaza prost unul din injectoare...de obicei injectorul 3. Rezolvarea ar fi schimbarea calculatorului cu unul bun...Ford a mai avut astfel de probleme la mai multe modele de masini, echipate cu diferite tipuri de motoare. Editat Octombrie 5, 2017 de mac01 Link spre comentariu
fratello Postat Octombrie 6, 2017 Autor Partajează Postat Octombrie 6, 2017 Multumesc pentru raspuns ! Cu ce calculator ar trebui sa-l schimb ??? Cu unul identic ? Sau ...alt model ??? Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Octombrie 6, 2017 Partajează Postat Octombrie 6, 2017 Multumesc pentru raspuns ! Cu ce calculator ar trebui sa-l schimb ??? Cu unul identic ? Sau ...alt model ??? Teoretic, cu acelasi model, in speranta ca noul ECU sa nu-ti mai faca probleme. Daca schimbi ECU-ul vechi cu alt model, risti sa nu-ti mai mearga nici atit ca cel vechi. Daca sint compatibile 100%, atunci poti spera ca problema sa se rezolve. Link spre comentariu
fratello Postat Octombrie 6, 2017 Autor Partajează Postat Octombrie 6, 2017 (editat) OK, dar daca "ecu are un defect din fabricatie", asta nu inseamna ca toate exemplarele acestui model au acest defect ? Sau numai unele exemplare ??? ...Polonezii nu mi-au raspuns, asa ca ma intreb in continuare daca ei rezolva problema doar prin inlocuirea ECU cu unul SH acelasi model, sau cu unul similar dar modificat de ei hardware ??? Editat Octombrie 6, 2017 de fratello Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Octombrie 6, 2017 Partajează Postat Octombrie 6, 2017 OK, dar daca "ecu are un defect din fabricatie", asta nu inseamna ca toate exemplarele acestui model au acest defect ? Sau numai unele exemplare ??? ...Polonezii nu mi-au raspuns, asa ca ma intreb in continuare daca ei rezolva problema doar prin inlocuirea ECU cu unul SH acelasi model, sau cu unul similar dar modificat de ei hardware ??? E greu de spus daca polonezii au rezolvat problema. Daca ar fi rezolvat-o, sigur ar facut public acest lucru. Ma mir ca Ford n-a facut nimic (sau nu stim noi) in acest sens. Era de datoria lor sa rezolve problema,chemind masinile cu probleme in service,pentru schimbarea ECU-urilor problematice. 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum