Vizitator vaidaionutradu Postat Mai 30, 2007 Partajează Postat Mai 30, 2007 salut as avea o rugaminte la voi cei care stiti ca eu sunt cam un incepator in astea.....am de facut o aplicatie in care trebuie sa monitorizez umiditatea dintr-o incapere. datele sunt preluate de catre PIC 18f458 si trebuie sa le trimit la un lcd. m-ar interesa daca aveti un cod sau stiti unde sa caut, un cod ori in asamblare ori in C prin care sa preiau datele de la senzor si sa le afisez apoi pe lcd mersi fain daca nu e lecd merge si cu afisaj cu 7 segmente in care ultimul sa imi afiseze % si sa mai am inca 2 sau eventual 3 in care sa afisez umiditatea de la 0% pana la 100% multumesc mult Link spre comentariu
vsurducan Postat Mai 31, 2007 Partajează Postat Mai 31, 2007 Metodologia este urmatoarea:-cauti pe internet cuvantul cheie pentru senzorul de umiditate pe care doresti sa-l folosesti (unul cu care merita sa incepi este SHT11, SHT75, etc)-downloadezi foile de catalog si notele de aplicatie ale circuitelor pe care intentionezi sa le utilizezi-in procesul de cautare o sa-ti apara n aplicatii cu acest senzor pe care le citesti pe fiecare in parte si ajungi la ce te intereseaza inclusiv cod sursa.Faza de decumentare reprezinta 50% dintr-un proiect. Daca stii sa o faci atunci ai sanse mari sa termini proiectul. Link spre comentariu
Vizitator vaidaionutradu Postat Mai 31, 2007 Partajează Postat Mai 31, 2007 faza e ca mie mi-a fost impus sa lucrez cu sensorul SYH-1S sau SYH-2...si la astia nu am gasit foi de catalog ecat un tabelas cu variataia rezistentei...si graficul de variatie...si cateva caracteristici electrice... am crezut ca este ceva cod sa zic universal pt PIC-ul meu in care sa faca preluare de date pe un anumit port si apoi pe alt port sa trimita la un lcd Link spre comentariu