Ion_Bumbu Postat Septembrie 27, 2021 Partajează Postat Septembrie 27, 2021 (editat) Domnule, ca ramine centrul fix? Aia e marea gaselnita? Stiu de ea la Citroen, parca C4 era deci nu-i surpriza. A venit un prieten de-al copiilor cu unu din asta, intre timp au renuntat. Editat Septembrie 27, 2021 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
doru3160 Postat Septembrie 27, 2021 Partajează Postat Septembrie 27, 2021 Acum 3 ore, merck a spus: Cred ca nu stii la ce ma refer. Cum le mai știi tu pe toate... sa nu te deochi. Nu le găsesc alta justificare decât dorința de a fi altfel. Nimic practic sau cu adevărat util. Fonfeuri strict comerciale. Faptul ca ai un volan cu comenzi centrale fixe sau instrumente de bord amplasate central, nu conferă nici confort, nici ergonomie, iar estetica e după gust. Am zis deja ca pe mine nu ma dau pe spate asemenea artificii. Dacă tu ramai gura casca la asa ceva, e strict problema ta. Link spre comentariu
d2134 Postat Septembrie 28, 2021 Partajează Postat Septembrie 28, 2021 Acum 3 ore, doru3160 a spus: instrumente de bord amplasate central, nu conferă nici confort, nici ergonomie, iar estetica e după gust. Treaba asta s-a practicat pina prin anii '50 la modele ieftine din ratiuni tehnico-economice. Solutia permite fabricarea de modele RHD si LHD cu un numar de piese diferite foarte mic dar, intr-adevar, nu este ergonomica. De ex. Ford Prefect: https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Ford_Prefect_(E493A)#/media/File:1950_Ford_Prefect_Woodie_Wagon_1.2_Interior.jpg La BMW-ul respectiv or fi vrut sa faca astfel incit sa-i fie mai usor cocalarului din dreapta sa vada cit gaz baga cocalarul din stinga... Link spre comentariu
franzm Postat Septembrie 28, 2021 Partajează Postat Septembrie 28, 2021 (editat) "La BMW-ul respectiv or fi vrut sa faca astfel incit sa-i fie mai usor cocalarului din dreapta sa vada cit gaz baga cocalarul din stinga... " Sau pitzipoancei. Editat Septembrie 28, 2021 de franzm Link spre comentariu
merck Postat Septembrie 28, 2021 Partajează Postat Septembrie 28, 2021 (editat) Acum 5 ore, doru3160 a spus: Nu le găsesc alta justificare decât dorința de a fi altfel. Nimic practic sau cu adevărat util. Fonfeuri strict comerciale. Faptul ca ai un volan cu comenzi centrale fixe sau instrumente de bord amplasate central, nu conferă nici confort, nici ergonomie, iar estetica e după gust. Am zis deja ca pe mine nu ma dau pe spate asemenea artificii. Dacă tu ramai gura casca la asa ceva, e strict problema ta. Nu raman gura casca, dar sa te vad pe tine la volan cum te descurci cand nu esti obisnuit cu asa ceva. Ti-am zis ca la primele viraje ai senzatia ca ceva nu-i in regula! Cand invarti colacul si vezi ca toata consola din mijlocul volanului nu se invarte nu poti sa spui ca nu te deranjeaza catusi de putin. Acum 8 ore, Ion_Bumbu a spus: Domnule, ca ramine centrul fix? Aia e marea gaselnita? Stiu de ea la Citroen, parca C4 era deci nu-i surpriza. A venit un prieten de-al copiilor cu unu din asta, intre timp au renuntat. Da, ca ramane fix + ai toate comenzile pe el (inclusiv butonalee de meniu). Dar nu ziceam ca este o gaselnita (ca nu mi se pare ok) ci ca nefiind obisnuit nu te simti ok la primele viraje . Totusi nu poti spune ca nu esti avertizat in prealabil pentru ca modelul este .... Picasso . Editat Septembrie 28, 2021 de merck Link spre comentariu
doru3160 Postat Septembrie 28, 2021 Partajează Postat Septembrie 28, 2021 Acum 13 minute, merck a spus: Nu raman gura casca, dar sa te vad pe tine la volan cum te descurci cand nu esti obisnuit cu asa ceva. Ti-am zis ca la primele viraje ai senzatia ca ceva nu-i in regula! Cand invarti colacul si vezi ca toata consola din mijlocul volanului nu se invarte nu poti sa spui ca nu te deranjeaza catusi de putin. Nu-ți fa griji pt mine. Nu am cumpărat nici o mașină pana acum fără sa ma interesez despre model, și fără sa o conduc. Care vrea sa fie sau sa se simtă deosebit, cumpăra asa ceva. Eu nu, asa ca nu-ți mai închipui degeaba. Asa cum am spus, nu ma dau în vânt după chestiuni inutile, deși nu pot sa spun ca nu apreciez dotările la o mașină. La ce bun comenzi pe volan, dacă pt acționare trebuie sa iei mana de pe volan, sau sa le acționezi doar când rotile sunt nevirate, chiar nu-mi închipui ce a fost în mintea proiectantului. Probabil a vrut sa demonstreze ca se poate, dar nu e pe gustul meu. Link spre comentariu
icar Postat Septembrie 28, 2021 Partajează Postat Septembrie 28, 2021 Bun, si care-i avantajul ca centrul volanului ramine fix si ca trebuie sa-mi arunc ochii in toate partile ca sa va niste parametrii? Da, nu am masina, vorbesc si io ca sa aflu in treaba. Link spre comentariu
doru3160 Postat Septembrie 28, 2021 Partajează Postat Septembrie 28, 2021 Acum 3 minute, icar a spus: Bun, si care-i avantajul ca centrul volanului ramine fix Nu e nici un avantaj... e doar o complicație tehnică de dragul ineditului. Dorința de a fi altfel pe o piață care nu oferă asemenea artificiu tehnic... Link spre comentariu
ratza Postat Septembrie 28, 2021 Partajează Postat Septembrie 28, 2021 Unicul avantaj ar putea fi sîrmăraia care nu mai mișcă prin jdemii de spirale. Mecanic nu e complicat deloc. Link spre comentariu
merck Postat Septembrie 28, 2021 Partajează Postat Septembrie 28, 2021 (editat) Acum 47 minute, ratza a spus: Unicul avantaj ar putea fi sîrmăraia care nu mai mișcă prin jdemii de spirale. Mecanic nu e complicat deloc. La viraje in scurt sau intoarceri ... cand o aud pe aia de la airbag ... imi cam tremura chilotii si ma lipesc de spatar . Editat Septembrie 28, 2021 de merck Link spre comentariu
doru3160 Postat Septembrie 28, 2021 Partajează Postat Septembrie 28, 2021 Acum 53 minute, ratza a spus: Unicul avantaj ar putea fi sîrmăraia care nu mai mișcă prin jdemii de spirale. Daca era un asa mare avantaj, il implementau si alti fabricanti. A fost o tentativa de a lansa o moda, nu le-a mers si asta e. Nu concep sa ai comenzi volan, dar sa nu le poti accesa in orice pozitie a volanului, decat daca lasi volanul din mana. Atunci le poate pune toate acele comenzi pe o consola langa volan, si chiar elimina toate complicatiile, si mecanice, si electrice. De fapt cam asta a iesit, doar ca au tuflit-o deasupra volanului... Acum 6 minute, merck a spus: cand o aud pe aia de la airbag Si cum face aia de la airbag, ca eu nu am auzit nici una pana acum, chiar daca am avut si intrerupta la un moment dat. Link spre comentariu
merck Postat Septembrie 28, 2021 Partajează Postat Septembrie 28, 2021 (editat) Ia o panglica din asta: si ruleaz-o sa ai 3-4 spire si apoi cand incerci sa o misti are un fasait. La imprimantele mai vechi poti sa auzi acest sunet. La blocul de manete cu care a venit masina nu auzeam pamblica, la cel OEM cu care l-am schimbat aud pamblica din cand in cand (in functie de temperatura). P.S. Asa arata panglica de la Airbag: Editat Septembrie 28, 2021 de merck Link spre comentariu
Mircea Postat Septembrie 28, 2021 Partajează Postat Septembrie 28, 2021 Cand citesc ce scrieti, realizez ca ignoranta este benefica. Nu aud nimic cand intorc volanul, nu schimb placute de frana, etc, etc, etc. Nu caut cel mai fiabil motor, care sa si ruleze 600kkm.. si realizez, din nou, ignor toate aceste amanunte si sunt fericit. Link spre comentariu
merck Postat Septembrie 28, 2021 Partajează Postat Septembrie 28, 2021 (editat) Pai la inceput cat masina este noua nu esti atent la zgomote. Dupa ce te-ai apucat sa repari una alta la bordura si ai morcovu'n cur incepi sa auzi de toate! Editat Septembrie 28, 2021 de merck Link spre comentariu
Mircea Postat Septembrie 28, 2021 Partajează Postat Septembrie 28, 2021 Timpul cat sa invat despre toate si sa mai si repar... depaseste cu mult banii dati la un service. Daca insa esti pasionat, altul e motivul! Ca-n electronica, faci tu ce faci, dar cand tragi linia, te costa mai mult decat daca cumparai. Evident, daca vrei sa arate totul comercial. Altfel, oricine face amplifuri cu lampi in sertare de bucatarie, ca sa-l citez pe colegul Vio. Link spre comentariu
Postări Recomandate