Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Acu' 48 de ani


Postări Recomandate

In fapt trebuia folosit un simplu levier de lungime puțin mai mare ca diametrul "cercului" buclucas. Levierul se introducea prin gaurile radiale ale jenții, astfel încât acesta impiedica cercul să sară spre capul șoferului, dacă cercul nu era bine fixat.

Unii nu aveau levierul și mergeau "la risc" crezând că lor nu li se poate intampla. Poate alții nu erau conștienți de risc. Cert e că s-au intamplat destule nenorociri ...

Editat de +_Florin_+
Link spre comentariu

Doi ani la rând a participat ARO în raliul Paris-Dakar, însă echipajele care îmblânzeau zimbrii din Câmpulung erau alcătuite doar din francezi. Atât în 1984, cât şi în 1985, ambele echipaje au înregistrat abandonuri, nereuşind să termine cursa. Modelele la bordul cărora francezii au ales să traverseze dintr-un continent în altul, s-au numit Aro 240, erau an de fabricaţie 1983 şi aveau sub capotă „bestii” de proveniență românească – de 2,5 litri, L4, care dezvoltau aproximativ 83 CP şi 170 Nm.

 

ARO.jpg

Link spre comentariu

Ce sa cauti intr-o asemenea competitie cu 84 de cai?  Motorul standard nu face fata conditiilor de competitie.

Motoarele prezente pe astfel de masini nu au legatura cu modelul in sine care e pe piata, ele sunt schimbate cu unele mai puternice, adaptate pentru scopul propus.  De altfel, uzina producatoare nu a participat la Paris-Dakar.

Editat de Dan Minciu
Link spre comentariu

Ăia de făceau şi... frigidere. Maşina de sus se pare că este inspirată de "Packard". Fabrica de automobile "Z.I.L." din Moscova nu mai există  :84

Ce mişto erau tramvaiele Vestice pe vremuri (s-a postat mai sus). Utilitarul din poza de mai sus e bidirecţional.

 

Editat de ctepeo
Link spre comentariu
La 03.12.2019 la 12:52, alcon a spus:

Zil 111 1958 -1962 6000 cmc, ,V8, cutie automata in 2 trepte. Practic un Cadillac Fleetwood sovietic.

 

sovietic.jpg

Buna

O asemenea masina a circulat in Cluj-Napoca pana in anii '90.

Era usor sa o vezi sub podul de la 16 Februarie,acolo era parcata zi de zi.

A fost dezmembrata in Apahida(din pacate),acolo am vazut-o ultima data.

Volga era pui mic pe langa asta.

Spor tuturor.

Alex

Editat de -Atlas-
Link spre comentariu

Eu am facut practica ( la liceu ) pe una din asta , la atelierul auto . Cred ca era ceva Ceaika , sau asemanator .  Ma rog , a fost dezmembrata . Sasiul , ca de camion ... , cu diferential si axul cardanic ca pe mana de gros . 

Editat de gauss
Link spre comentariu
Acum 3 ore, gauss a spus:

Eu am facut practica ( la liceu ) pe una din asta , la atelierul auto . Cred ca era ceva Ceaika , sau asemanator .  Ma rog , a fost dezmembrata . Sasiul , ca de camion ... , cu diferential si axul cardanic ca pe mana de gros . 

 

In zilele noastre, s-ar putea face practică pe maşina de lux chinezească mai scumpă decât Rolls Royce.

 

Ma-ina-de-lux-chinezeasc-mai-scump-dec-t

Link spre comentariu
Acum 29 minute, gauss a spus:

Chinezii astia ... Pare blindata , sau ma insel ? ... Ca dupa cele doua bare pentru fanioane , sigur e ceva oficiala . 

 

Da, este mai scumpa decat aceasta

 

440.jpg

Link spre comentariu
Acum 22 minute, gauss a spus:

Frumoasa si Skoda . Ma rog , pentru cine apreciaza (si) " croiala " mai veche ...

 

Era foarte apreciata, presa vremii chiar facea o intensa reclama mai multor modele de SKODA.


1959-Skoda-440.jpg

 

1959-US-Skoda-440.jpg

 

Skoda1.jpg

 

Skoda2.jpg

Link spre comentariu
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări