gauss Postat Noiembrie 24, 2019 Partajează Postat Noiembrie 24, 2019 Adevarat ... Cred ca e full option , dupa farurile suplimentare de pe bara de protectie . Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 24, 2019 Partajează Postat Noiembrie 24, 2019 Masina rosie este un 1800 modificat, doar 2300 avea 4 faruri. 1500 in fapt este 1500L, un 1500 in haine de gala, mai scurt decit 1800. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 24, 2019 Partajează Postat Noiembrie 24, 2019 Unlike! Link spre comentariu
alcon Postat Noiembrie 24, 2019 Partajează Postat Noiembrie 24, 2019 Autobuz Ikarus fara semnalizatoare. Link spre comentariu
norad Postat Noiembrie 25, 2019 Partajează Postat Noiembrie 25, 2019 (editat) Autobuzul din imaginea postata de dl. Doru a fost recuperat si adus in fostul IJTL. Un autobuz similar (poate chiar asta) a circulat din Iasi spre o localitate (cred ca Osoi) pana pe la mijlocul anilor 2000. Il vedeam destul de des la Kaufland Nicolina. Editat Noiembrie 25, 2019 de norad Link spre comentariu
doru3160 Postat Noiembrie 25, 2019 Partajează Postat Noiembrie 25, 2019 Interesant ar fi fost sa spuna si cum a ajuns pe coclaurii aia si cat a zacut acolo, pana s-au gandit sa-l recupereze. Link spre comentariu
alcon Postat Noiembrie 25, 2019 Partajează Postat Noiembrie 25, 2019 Poza nu e veche, dar, e reprezentativa. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Noiembrie 25, 2019 Partajează Postat Noiembrie 25, 2019 Așa arătau autobuzele/troleibuzele articulate atunci când faceau "pană" de cauciuc. Șoferii nu prea aveau in dotare roți de rezervă dar aveau camere, drept urmare pana o rezolvau singuri. Au fost in epocă destule accidente soldate cu moartea soferului, datorită roților cu cerc metalic secționat ce reprezenta o piesă intermediară intre jantă și anvelopa. Dacă cercul nu era corect fixat, in momentul umflarii camerei la presiunea nominală acesta sărea in gâtul sau in capul șoferului. Urmările sunt ușor de imaginat ... Link spre comentariu
doru3160 Postat Noiembrie 25, 2019 Partajează Postat Noiembrie 25, 2019 (editat) Acum 21 minute, +_Florin_+ a spus: Șoferii nu prea aveau in dotare roți de rezervă dar aveau camere, drept urmare pana o rezolvau singuri. Erau masini pt interventie, nu vedeai soferii schimband roti sau camere pe strada.Ceva in genul celei din poza, doar ca modele mai vechi. Editat Noiembrie 25, 2019 de doru3160 Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Noiembrie 25, 2019 Partajează Postat Noiembrie 25, 2019 Erau dar poate insuficiente sau șoferul nu vroia să aștepte cine știe cât pană sosea mașina. Habar n-am din ce motiv, însă am văzut de cel puțin cateva ori șoferi care s-au apucat să rezolve pana autobuzului in care mă aflam sau pe lângă care treceam. Din fericire, n-am asistat la nenorociri ... dar am auzit de ele, de mai multe ori. Roțile "cu cerc" erau periculoase dacă nu știai să faci pana, asta (in mod sigur) poate confirma orice sofer care le-a apucat. Apropo de mașini de intervenție ITB, erau si "buceaguri", "rabe", kraz-uri (folosite in special ca remorchere), imi amintesc de Roman Diesel 6 x 6 (tracțiune integrală). Link spre comentariu
doru3160 Postat Noiembrie 25, 2019 Partajează Postat Noiembrie 25, 2019 (editat) Acum 18 minute, +_Florin_+ a spus: mașini de intervenție ITB, erau si "buceaguri", "rabe", kraz-uri Le stiu, le-am prins pe toate in uz, insa n-am gasit la repezeala decat pozele astea. Posibil sa fi fost soferi care sa fi avut limbrici si sa se apuce singuri sa dea jos un cauciuc de pe janta si sa schimbe camera. Eu n-am vazut nici unul. De altfel, nu vad ce graba ar fi avut ca sa se puna in pericol, pe langa ca nu era chiar comod sa dai ditai roata jos de pe prezoane. Aia de la interventie veneau in haita, era echipaj de cel putin 4 persoane, alt suflu la lucrare. Editat Noiembrie 25, 2019 de doru3160 Link spre comentariu
dan-a2 Postat Noiembrie 25, 2019 Partajează Postat Noiembrie 25, 2019 (editat) Acum 52 minute, +_Florin_+ a spus: Roțile "cu cerc" erau periculoase dacă nu știai să faci pana, asta (in mod sigur) poate confirma orice sofer care le-a apucat. Foarte periculoase , eu am vazut pe viu cand a sarit unul , ma rog ,a fost un caz fericit .s-a ,, infipt '' in zidul cladirii !! Cine este din Ploiesti poate cunoaste cazul de pe strada Industriilor (Bariera Bucuresti ) cand un copil si-a pierdut viata , cercul a ramas mult timp imprimat pe peretele blocului (acum cred ca s=a anvelopat) !! Editat Noiembrie 25, 2019 de dan-a2 Link spre comentariu
Marele Savant Postat Noiembrie 25, 2019 Partajează Postat Noiembrie 25, 2019 Sotul unei colege de servici si prieten totodata a murit din acest motiv! Am inteles ca trebuia folosit un dispozitiv de protectie si nu totdeauna se folosea acesta! prin zona erau efectiv sute de asemenea auto care lucrau in trei schimburi, accidentele nu erau chiar rare! Link spre comentariu
Postări Recomandate