alcon Postat Noiembrie 22, 2019 Partajează Postat Noiembrie 22, 2019 Dashboard de tramvai vechi Link spre comentariu
Vizitator cablaje pcb Postat Noiembrie 22, 2019 Partajează Postat Noiembrie 22, 2019 Puteti cita din Berdila exemple de masacru lingvistic. E primul care-mi vine in minte, dar mai sunt cativa talibani. Si totusi, nu puteti aplica prevederile regulamentului datorita faptului ca omul scrie in graba, pe telefon, nu are mereu ochelarii pe nas si , in mod sigur, are degetele mai groase , totul ducand la erori de tastare. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 22, 2019 Partajează Postat Noiembrie 22, 2019 (editat) Fiat 1800 modificat in cabrio, alt bord, volan, schimbator la podea. Bordul cred ca e de Fiat 600 Editat Noiembrie 22, 2019 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
alcon Postat Noiembrie 22, 2019 Partajează Postat Noiembrie 22, 2019 Bordul de FIAT 600 este acesta. Link spre comentariu
alcon Postat Noiembrie 23, 2019 Partajează Postat Noiembrie 23, 2019 Interiorul unui Fiat 600 din 1963. Link spre comentariu
ctepeo Postat Noiembrie 23, 2019 Partajează Postat Noiembrie 23, 2019 (editat) Ăla cu 4 faruri e 2100, nu 1800. Ce păcat că au dispărut multe maşini de epocă, că ar fi fost frumoasă taximetrie cu maşini de epocă în Bucureşti. Mai ţineţi minte aparitili de genul? http://www.fama.hu/index.php?mn=28&otip=1&prnt=28&lang=en&gkr=Museum La 21.11.2019 la 11:47, alcon a spus: Otobelu' mare e un "Leyland" făcut în Israel. Erau luate din motive politice. După Războiul de 6 zile U.R.S.S. a impus aliaţilor să boicoteze Israelul. Românii ca să le facă în ciudă Sovieticilor ce au făcut... au luat autobuze din Israel. Erau de capacitate mare faţă de ce aveam pe atunci (mai articulase I.T.B.-ul Ceheşti precum cel din spate ca să intre mai mulţi oameni, dar nu fusese o chestie reuşită)... nu ştiu când au apărut "Ikarus" 180 şi 556 (varianta nearticulată a lui 180). Din păcate "Leyland"-urile am înţeles că aveau magneziu la caroserie şi ... Pe De aLtă parte, cutiile de viteze erau electropneumatice. Troleibuzul ce se vede în fundal e un "T.V." 2E. Frumoase geamurile alea zenitale, mai puţin când bătea puternic Soarele. Geamul zenital de deasupra taxatoarei fusese vopsit în alb, ca să nu bată Soarele aşa de puternic. Bengoase rău au fost autobuzele "D.A.F." SB220. Bine, "D.A.F." făcea doar şasiul, punţile, direcţia. În rest: caroseria Spaniolă sau Grecească (asta a avut probleme). cutia de viteze: "Voith" (Germania) motorizarea: "M.A.N." (Germania) scaunele (în afară de primul, #205, care a fost casat)... Româneşti Am mers şi cu cel al satanei (din păcate şi ăsta casat): http://ratb.stfp.net/index.cgi?ttx=Af&veh=666&all=Y http://m.ziare.com/social/666-sau-satana-autobuzul-de-care-se-feresc-toti-soferii-487281 Acum avem altul: Editat Noiembrie 23, 2019 de ctepeo Link spre comentariu
ctepeo Postat Noiembrie 23, 2019 Partajează Postat Noiembrie 23, 2019 (editat) Acum 12 minute, ctepeo a spus: Din păcate am dat citare în loc de editare. Rog a se şterge. Editat Noiembrie 23, 2019 de ctepeo Link spre comentariu
alcon Postat Noiembrie 23, 2019 Partajează Postat Noiembrie 23, 2019 "Ăla cu 4 faruri e 2100, nu 1800. Ce păcat că au dispărut multe maşini de epocă, că ar fi fost frumoasă taximetrie cu maşini de epocă în Bucureşti." Au existat şi variante de FIAT 1800 cu 4 faruri nu numai 2100 si 2300. Leyland Merkavim aveau maneta scurtă (mişto) a schimbătorului de viteze nu ca un făcăleţ într-un tuci cu mămăligă cum erau la TV, Skoda, Ikarus, etc. Link spre comentariu
gauss Postat Noiembrie 23, 2019 Partajează Postat Noiembrie 23, 2019 (editat) Ala lung era sfant ... , adevarata soferie . Mi - aduc si acum aminte de caraitul disperat al cutiilor de viteze , incercarile repetate ... si poporu' cu inima la gura ... , " coboram sau nu ? ". Raspunsul era de multe ori afirmativ . Urma concursul " cine injura mai tare " , participanti pasagerii si soferu' . De prin '86 , doar bombaneli in coltzu' gurii ... P.S. - Skoda Karosa din '74 ( atunci a aparut in Ploiesti ) avea cutie automata , si o claviatura cu butoane gri pe bord . Editat Noiembrie 23, 2019 de gauss Link spre comentariu
dan-a2 Postat Noiembrie 23, 2019 Partajează Postat Noiembrie 23, 2019 (editat) Acum 1 minut, gauss a spus: Ala lung era sfant ... , adevarata soferie . Mi - aduc si acum aminte de caraitul disperat al cutiilor de viteze , si poporu' cu inima la gura ... , " coboram sau nu ? ". P.S. - Skoda Karosa din '74 ( atunci a aparut in Ploiesti ) avea cutie automata , si o claviatura cu butoane gri pe bord . Cam smucea la schimbarea treptelor de viteza !! Editat Noiembrie 23, 2019 de dan-a2 Link spre comentariu
gauss Postat Noiembrie 23, 2019 Partajează Postat Noiembrie 23, 2019 Eeeee ... , un pic . Soferii de atunci aveau bicepsi , la Skoda n - a mai fost nevoie . Mie mi s - a parut un salt calitativ major , primul diesel in comun care torcea pe frecventa joasa , fara ragetele celor autohtone . Daca aveai un drum mai lung cu IRTA , cand coborai aveai o revelatie auditiva . In Skoda te intelegeai vorbind normal . Link spre comentariu
ctepeo Postat Noiembrie 23, 2019 Partajează Postat Noiembrie 23, 2019 Şi alea vechi aveau servo. Cele Româneşti până la "Roman" 111 şi 112 (licenţă "M.A.N.") nu aveau servo. Ăla Cehesc de care vorbiţi. ŠM 11. Nu ştiu Ceha, aşa că nu înţeleg dacă în filmarea 2 e vorba despre un prototip sau prima serie. În Constanţa am auzit că ar fi fost multe din astea. Din păcate nu prea erau rezistente la drumurile noastre. La astea faţa semăna cu spatele Cam aşa era la "Leyland"-uri. Prea bengos. Se pare că erau cutii cu planetare. Cutiile alea tip preselector se mai numeau şi Self Chaning Gear (deşi nu erau automate). În Marea Britanie a existat firma "S.C.G." ("Self Changin Gear"). Automatele tot cu planetare sunt. Apropos de chestii cu pneumatice: pe vremuri la automobile existau ştergătoare de parbriz acţionate pneumatic. Nu am văzut niciodată aşa ceva pe viu. Tramvaiele "Rathegeber" (nu ştiu dacă şi alea grase, dacă P3.16) aveau aşa ceva. Aprpos de "Rathgeber", la Craiova a existat un #666 (din păcate casat). Ştergătoare pneumatice ştiu că mai există la locomotive. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 23, 2019 Partajează Postat Noiembrie 23, 2019 (editat) La automobile nici eu n`am vazut asaceva insa ZIL 157 avea stergatoare pneumatice, era autostatie R118BM si am mers cu ea. Molotovul parca le avea electrice. Editat Noiembrie 23, 2019 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
alcon Postat Noiembrie 24, 2019 Partajează Postat Noiembrie 24, 2019 Am gasit o poza cu un drăguţ FIAT 1500 din 1965. Link spre comentariu
Postări Recomandate