doru3160 Postat Septembrie 18, 2019 Partajează Postat Septembrie 18, 2019 Acum 7 ore, yo9hrb a spus: Wrong again Bine, ai tu dreptate și eu liniște. Normal ca am calculat pt 1 an și nu pt o viață, fie și pt că fiecare are alte gânduri privind finalul. Link spre comentariu
yo9hrb Postat Septembrie 18, 2019 Partajează Postat Septembrie 18, 2019 La 370 de lei ma bagam si eu, ca-mi plac jucariile astea. Dar la 4000... sa fie sanatosi. Plus ca n-am nici o siguranta ca nu se intrerupe publicatia, sa raman cu masina incompleta. P.S. Primele 12 numere sunt in 3 luni, ca sunt saptamanale. Link spre comentariu
-Atlas- Postat Septembrie 18, 2019 Partajează Postat Septembrie 18, 2019 Buna Poi editorii doar un lucru asteapta...Prostii. Sa cheltuie 1-000E pe ceva nesemnificativ. Spor tuturor. Alex Link spre comentariu
alcon Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 E adevărat că Mercedes-Benz a vrut să cumpere ARO? De ce nu s-a concretizat tranzacția? https://www.shtiu.ro/e-adevarat-ca-mercedes-benz-a-vrut-sa-cumpere-aro-de-ce-nu-s-a-concretizat-tranzactia-11897.html?utm_source=Playtech+Impact&utm_medium=website&utm_campaign=fidmee Link spre comentariu
gauss Postat Septembrie 22, 2019 Partajează Postat Septembrie 22, 2019 (editat) Similar s - a intamplat peste tot in tara . Inclusiv la Brasov , unde era uzina de autocamioane si cea de tractoare . Muncitorii si conducerea s - au solidarizat in corpore , au spart geamurile prefecturii in semn de protest , si tot tacamul . Au plecat de la o premiza gresita , ca vor avea monopolul etern si natural ( in lipsa de concurenta ) pe piata romaneasca , si oricum concurenta ar fi sucombat , ca ale noastre sunt " mai ieftine si mai bune ". Acum terenurile sunt cultivate de straini , proprietatea lor , cu utilaje John Deere , iar TIR - urile marci renumite strabat zi si noapte prin tara si in afara . Camp larg de actiune , ca intre timp a murit si CFR - ul . O fi bine , o fi rau , judeca fiecare . Ca in locul uzinelor romanesti sunt cartiere rezidentiale , mall - uri , sali de cinematograf si cladiri de birouri . Mortul de la groapa nu se mai intoarce . Ca idee , s - a intamplat si pe la vecini , si mai departe . Nu cred ca e valabil ca scuza , e doar un pattern . Bun de studiat ca istorie , ca asta a ( mai ) ramas . Editat Septembrie 22, 2019 de gauss Link spre comentariu
daniels Postat Septembrie 22, 2019 Autor Partajează Postat Septembrie 22, 2019 in linkul pus de alcon am gasit un model de dacia de care habar nu aveam. https://www.shtiu.ro/care-a-fost-cel-mai-rar-model-dacia-produs-in-istorie-s-au-fabricat-doar-642-de-unitati-11533.html Link spre comentariu
franzm Postat Septembrie 22, 2019 Partajează Postat Septembrie 22, 2019 Asta nu-i zvon: https://www.dw.com/ro/mercedes-ar-putea-alege-judeţul-timiş-ca-locaţie-pentru-noua-fabrică-din-europa-de-est/a-3350331 https://renasterea.ro/investitie-de-un-miliard-de-euro-la-200-km-de-timisoara-2-500-de-noi-locuri-de-munca/ http://www.bihon.ro/fabrica-mercedes-pierduta-de-timis-este-aproape-de-lansarea-in-productie-a-primului-autoturism/1035052 https://www.banatulazi.ro/de-ce-a-renuntat-mercedes-la-fabrica-din-timisoara-miliardarul-tiriac-spune-de-ce-a-pierdut-banatul-investitia-de-un-miliard-de-euro/ A profitat o tara condusa de un "extremist" iar "democratia orijinala" a ramas cu ochii în soare. Dar bineînteles ca-i înjuram pe unguri, reptilieni, uculta mondiala, Soros, etc., iar pe adevaratii vinovati îi realegem în mod constant si am fi în stare sa ne spargem capetele de dragul lor. Link spre comentariu
gauss Postat Septembrie 22, 2019 Partajează Postat Septembrie 22, 2019 Acum 22 minute, daniels a spus: in linkul pus de alcon am gasit un model de dacia de care habar nu aveam. https://www.shtiu.ro/care-a-fost-cel-mai-rar-model-dacia-produs-in-istorie-s-au-fabricat-doar-642-de-unitati-11533.html S - a mai discutat despre ... , eu am vazut cateva . Multe au ajuns la gospodariile de partid din epoca , umpleau un gol ca versatilitate si capacitate de transport . Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Septembrie 22, 2019 Partajează Postat Septembrie 22, 2019 Am citit articolul despre Dacia D6 și n-aș fi de acord cu teoria autorului referitoare la motivul pentru care această utilitară nu s-a impus. Adică nu i-a plăcut 'Coanei Leana .... Păi în atare condiții nici n-ar fi ajuns să se fabrice, doar nu își închipuie cineva că cei de la Dacia băgau in fabricație modele noi de utilitare fără aprobarea familiei Ceaușescu. Probabil, la scurtă vreme după "aprobare" și intrarea în fabricație s-a considerat că totuși nu merită complicația, deoarece România producea deja alte utilitare : Microbuze T.V. (Tudor Vladimirescu) in diverse variante (dubă, camionetă, etc), ARO camionetă, Dacia-papuc, cu prelate sau fără. Sigur că D6 era putin "altceva" și ar fi umplut un gol, un anume segment în lumea utilitarelor românești. Din păcate, conducerea vremii nu percepea astfel de subtilități... Link spre comentariu
daniels Postat Septembrie 22, 2019 Autor Partajează Postat Septembrie 22, 2019 Poate nu i-a placut ca unii vroiau sa-si traiasca alfel viata Link spre comentariu
gauss Postat Septembrie 22, 2019 Partajează Postat Septembrie 22, 2019 (editat) In ultimii ani ( nu chiar putini ) inainte de '90 , s - a rezolvat cu ratia de benzina , nr. par sau impar in week - end , si inchiderea circulatiei iarna . Mari chestii de loisir auto erau virtual imposibile . Editat Septembrie 22, 2019 de gauss Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Septembrie 22, 2019 Partajează Postat Septembrie 22, 2019 (editat) La 02.09.2019 la 19:44, +_Florin_+ a spus: De acord. Cu mențiunea că ceva poze "sub capotă" ar fi făcut totul și mai interesant. Eventual detalii/explicatii despre transmisie, viteză, autonomie. Era tractorul de artilerie usoara, am avut in armata si noi acest tip. Tin minte ca era cu motor Diesel in 2 timpi si totul era mecanic la el. Cred ca fugea spre 50Km/h. Celalalt ce l`am avut era AT-S, tractor de artilerie mediu, dotat cu motor de T54/55 in 12 cilindrii Diesel 4T. Cam la fel alergau, totul mecanic, nimic hidraulic la astea. Editat Septembrie 22, 2019 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
gauss Postat Septembrie 22, 2019 Partajează Postat Septembrie 22, 2019 (editat) https://ro.wikipedia.org/wiki/TMA-83 Proiect ICITA . Produs intai la Bucov , apoi la Mizil , ambele jud . Prahova . Editat Septembrie 22, 2019 de gauss Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Septembrie 26, 2019 Partajează Postat Septembrie 26, 2019 (editat) La 22.09.2019 la 22:06, gauss a spus: https://ro.wikipedia.org/wiki/TMA-83 Proiect ICITA . Produs intai la Bucov , apoi la Mizil , ambele jud . Prahova . Oare tractorul de artilerie avea motorul inspirat după modelul Tatra, cel cu 12 cilindri in V răcit cu aer ? (echipa remorcherele Tatra, militare sau civile, cele cu 3 sau 4 axe). Editat Septembrie 26, 2019 de +_Florin_+ Link spre comentariu
Postări Recomandate