Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Postări Recomandate

Eu m - am plimbat ... , si am si condus . Ma rog , un model oarecum asemanator , cu 4 usi . Intr - o zona " la tara " ... , cativa km , n - am avut curaj sa ies pe autostrada . Ma rog , tara straina ... n - am vrut sa periclitez sederea cu vreo abatere . Senzatia e coplesitoare , si ca pasager si ca sofer . Se manevreaza foarte usor , efortul e minim , doar cursa volanului e mare ... gen autoutilitara , mai degraba autobuz . Datorita masei mari , nu simti mare lucru la denivelari etc . Spatiul e vast in interior , chiar si pentru mine , care sant foarte inalt . Pe bancheta din spate , aproape ca se poate sta " intins " . Portierele ... sant groase ca la avioanele de linie ...

Editat de gauss
Link spre comentariu

La mama lor ... se gasesc destul de ieftine . Decat ca trebuie reconditionate acolo ... , si aduse pe (cu) vapor . Cu toate cele , adusa intr - un port din vest ... minim 50.000 Euro . Ma rog , unii isi permit . Dar e oarecum disonanta  la noi ... e dintr - o alta cultura si civilizatie . 

Editat de gauss
Link spre comentariu

Si eu am condus asa ceva prin '93 ... '94, doar ca era negru. Masina  fabricată în 1972, modelul cu 4 usi. Am mai povestit pe acest topic. Aparținea unui prieten de cartier, eram foarte tinerii , nu mult trecuți de vârsta majoratului.  Mergeam cu gașca la petreceri eu fiind mereu "șoferul de serviciu ".  Aveam capabilitatea extraordinară de a nu consuma alcool la un chef :rade:. Ce vremuri ...

 

Impresiile "la prima vedere " ale celor ce nu au condus o americană vintage sunt false. În ciuda gabaritului este usor manevrabila. Unghiul de bracare al roților fiind foarte mare, poti iesi usor dintre două masini parcate în fața și în spate la mici distante. Cel puțin la fel de usor ca și cu una europeană.

 Spațiu interior imens. Intr-o seara am plecat 7 persoane la un bairam, băieți și fete. Nimeni n-a ținut pe nimeni in brate desi erau cam înghesuiți.

Senzatie de putere și stabilitate. N-avea prea multe sute de cai (vreo 220 parca) dar daca apăsați accelerația la podea DIN MERS , la 40 ... 50 MP te lipea in scaun și scartaiau rotile...

 Si  imi plăcea teribil acel "zgomot de buceag" specific motoarelor V8 ...

 

 

Link spre comentariu
Acum 35 minute, doru3160 a spus:

Sincer nu de roti ma ingrijoram ca nu au unghi bun de bracare...ma gandeam ca ar ajuta un burduf de articulare la mijloc, pt a putea lua viraje pe stradute europene, adica asa cum americanii nici nu si-au inchipuit ca se pot face.:rade:

Sigur ca masinile astea aparțin unei alte lumi și unei alte epoci. Nu sunt compatibile cu străduțele din centrele vechi ale unor orașe europene. Nici cu realitățile actuale.

Dar mie mi-a lăsat o impresie foarte bună acel Cadillac ... era chiar deosebit din multe puncte de vedere, daca-l comparăm cu vest- europenele vremii ...  desi nici acestea nu erau de aruncat. Primul meu auto a fost un mertz 280 S fabricat in ' 79.  Am condus multe vestice "clasa mare " in acea perioada, dupa lovilutie. Dar americana era " peste toate ".  În fine, păreri personale ... :reytre

 

Link spre comentariu
4 hours ago, gauss said:

La mama lor ... se gasesc destul de ieftine . Decat ca trebuie reconditionate acolo ... , si aduse pe (cu) vapor . Cu toate cele , adusa intr - un port din vest ... minim 50.000 Euro . Ma rog , unii isi permit . Dar e oarecum disonanta  la noi ... e dintr - o alta cultura si civilizatie . 

Aia din imagine, adusa in port la Constanta si cu taxe vamale platite era vreo 20.000 Euro.

Link spre comentariu

Bun pret ... acum , si starea tehnica conteaza . Eu am vazut ( in Franta ) una cu 4 usi ... ma rog , alt model ( tot aceeasi firma , Cadillac ) , reconditionata la aspectul initial , arata ca noua . Incredibil de stralucitoare , interiorul ( bord ) si pielaria noi etc . Culoare albastru Navy cu alb ... O adusese directorul unei firme la care am fost , mai avea doua ... modele diferite . De unde am aflat si pretul ... Ma rog , nu circula cu ele ... s - a abtinut sa spuna la ce - i trebuiau . 

Editat de gauss
Link spre comentariu

Era vopsita si schimbat plafonul cu unul nou. Avea vreo 63000 de mile parcurse. Dealerul mi-a spus ca, daca vreau sa fac un drum lung din prima, ar trebui schimbate furtunele, ca nu garanteaza pentru ele. Vreo 3 saptamani mi-a tot trimis poze si filmulete. Din pacate imi depasea bugetul, inca mai construiesc la casa. Dupa ce termin (de platit creditele), mai vedem.

Evident ca n-as fi luat-o sa ma duc dupa cartofi cu ea. Nu la consumul ala (vreo 22% daca esti cuminte. Undeva spre 40 in oras).

Link spre comentariu

Cadillac-ul ce l-am cunoscut personal consuma undeva intre 30 ... 33l / 100 km folosit in traficul bucureștean al anilor ' 90. Si se împaca bine cu benzina autohtonă, apropo de diferențele de cifra octanica.

Dacă tot dai banii pe asa ceva (si eu as face-o la un moment dat) e păcat să nu o folosesti macar in weekend la iarba verde sau in concedii.

Cred ca nu tuseste nici pe GPL , apropo de costuri.

 E scutită de impozit fiind masina de epoca doar asigurarea va fi cam usturătoare :rade:

 

Editat de +_Florin_+
Link spre comentariu
5 hours ago, +_Florin_+ said:

 Spațiu interior imens. Intr-o seara am plecat 7 persoane la un bairam, băieți și fete. Nimeni n-a ținut pe nimeni in brate desi erau cam înghesuiți.

In perioada `85 prin Timisoara era criza serioasa de combustibil...totusi motorina se mai gasea iar un coleg avea un Golf 1 Diesel.

Din cind in cind mai ne ducea in interventii/montaje echipamente cu masina.

O data am avut deosebita placere sa mergem 8 !!! in masina aia, nu intrebati cum, noroc ca a fost doar 15Km la dus si 15Km la intors, de, venisera 5 din Timisoara si noi eram 3, decit inca un drum de 15Km ...sardele!

Link spre comentariu
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări