adrian_pic Postat August 21, 2018 Partajează Postat August 21, 2018 6 minutes ago, -Atlas- said: Suspensia nu o cunosc, Cica aia uimea pe toata lumea la vremeea aceea. Un vecin de bloc care avea dacie a avut ocazia sa urce in masina primului secretar de la Iasi intr-o vizita ghidata prin combinatul unde lucra. Cireasa de pe tort a fost senzatia cand a trecut peste calea ferata. Daca ai avut ambele modele nu poti sa confirmi sau sa infirmi? (poate unii exagerau totusi) Link spre comentariu
gauss Postat August 21, 2018 Partajează Postat August 21, 2018 R16 a fost cativa ani " Masina anului " in Franta ... o data chiar si in Europa . O fi insemnand ceva ? P.S. - R16 s - a mai dezbatut ... tot in topic . Link spre comentariu
alcon Postat August 21, 2018 Partajează Postat August 21, 2018 https://www.historia.ro/sectiune/general/articol/circulatia-autovehiculelor-in-romania-comunista Link spre comentariu
alcon Postat August 23, 2018 Partajează Postat August 23, 2018 1958-Noul troleibuz romanesc fabricat la uzinele Tudor Vladimirescu din Bucuresti. Link spre comentariu
gauss Postat August 23, 2018 Partajează Postat August 23, 2018 (editat) Ce frumos arata ... ma rog , parere personala ! ... Deja are usi pliante din 2 sectiuni , actionate pneumatic . Si parca nu e asa " neobisnuit " vizual ca microbuzele TV , alea cu motorul intre sofer si locul din fata ... In interior cred ca are " fagasul " pentru deplasare , printre randurile de scaune , cu muchiile placate cu cornierul din dural , iar pe dusumea " covorul " de cauciuc cu dungi ( striuri ) longitudinale , udat dimineata , fixat cu suruburi incastrate , cu saiba mare . Asa aveau autobuzele TV cele rotunjite , in care mirosea a benzina CO 75 ... care accelerau si decelerau lent si astmatic ... Cu scrasnete de ambreiaj si rateuri ale cutiei de a intra in " viteza " ... ma rog , asa mi - amintesc . Si , in spate , cuibul taxatoarei ... persoana carcotasa si vocala , cu indemnuri mecanice si stridente - " avansati inainte , mai e loc acolo " , banii de bilete dati de cei din fata , din mana - n mana , cu toate reticentele unora de a lua parte , etc . Editat August 23, 2018 de gauss Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat August 23, 2018 Partajează Postat August 23, 2018 Da, si cu cei care erau impinsi de puhoi in fata fara sa apuce sa ia bilet..."dati in fund la taxatoare". Link spre comentariu
gauss Postat August 23, 2018 Partajează Postat August 23, 2018 Desigur ... Altfel , mi - amintesc mutrele acre ale taxatoarelor , grasane cu figuri neterminate si hilare , mereu in " fibrilatie " , montate si cu capsa pusa , mahalagioaice vulgare etc . Mai la inceputuri , eram elev , si aveam abonament ( n - am facut blatul in viata mea ... nici macar la Revolutie , cand nu composta nimeni ) . Ma suiam prin spate ... si auzeam regulat " De ce nu cumperi bilet ? ... etc . ! " ... aratam abonamentul , ... parca le murea vitelul ... In fine ! Link spre comentariu
alcon Postat August 31, 2018 Partajează Postat August 31, 2018 (editat) https://www.4tuning.ro/poze/old-school-cars-101/masini-comuniste-16790-poza-369543.html#lg=1&slide=14 Editat August 31, 2018 de alcon Link spre comentariu
gauss Postat Septembrie 3, 2018 Partajează Postat Septembrie 3, 2018 On 9/1/2018 at 1:34 AM, alcon said: https://www.4tuning.ro/poze/old-school-cars-101/masini-comuniste-16790-poza-369543.html#lg=1&slide=14 Frumoasa este 1100 ... cu 4 faruri . Unii o denumeau sport , sau de raliu . Erau foarte rare ... Link spre comentariu
doru3160 Postat Septembrie 3, 2018 Partajează Postat Septembrie 3, 2018 (editat) 4 faruri isi puneau toti care doreau, insa deosebirea mare era la carburator( dublu corp) si la cutie, cu 5 trepte fata de cea clasica, cu 4. Aia normala avea un carburator solex cu soc automat, actionat cu bimetal, si in primele minute de functionare iarna, ziceai ca ies pistoanele prin capota, asa de turat era motorul.Nici de plecat de pe loc nu era rost pana nu deschidea clapeta de soc macar o treapta(erau 4 de toate), pt ca nu numai ca nu aveai frana de motor, dar mai era si turat motorul.Am avut modelul 6 ani si in afara de cateva ori cand m-a intors cu fata in spate pe un drum unde nici pisica nu statea in picioare, am numai amintiri frumoase/placute.Era strict un model de oras, nu permitea incarcare prea mare din cauza suspensiei( care de altfel era foarte comoda, independenta pe toate rotile, dar slaba) si sasiul in partea din fata era slab, cu lonjeroane profilate ca un gat de lebada destul de slabe ca structura.Cu caldura era mai bine decat in unele 1300, iar cu fierberea motorului n-am avut nici cea mai mica problema.Imi montasem aparate suplimentare pt presiune ulei si temperatura apa, si aveam parametrii astia mereu in vedere.As conduce cu placere una pt aducere aminte. Editat Septembrie 3, 2018 de doru3160 Link spre comentariu
gauss Postat Septembrie 3, 2018 Partajează Postat Septembrie 3, 2018 (editat) Eu am vazut putine cu 4 faruri . Cred ca nu mai mult de 5 exemplare . Nu stiu cat de usor se puteau modifica ( talon , carte tehnica etc . ) . Militia era sensibila si la un parasolar , ca nu a fost "din fabrica " . Chiar si la papusile acelea ... caini care dadeau fara oprire din cap . In rest ... stiam ( inca de cand au aparut ) ca sant diferite , desi eram pustan . A fost una la noi in bloc , de noua ... era a unui personaj bine situat . N - a tinut - o mult ... schimba masinile mai des ca functiile si amantele . Intr - un final , si apartamentul ... cred ca era de serviciu , ca a aparut ( dupa un timp ) alt nene , cam cu aceleasi calitati . Numai amantele erau mai putin "motorizate ", la primul intorceai capul dupa ele , si toti barbatii le ziceau "saru' mana " , rasplatiti cu un suras reflex si impersonal ... Editat Septembrie 3, 2018 de gauss Link spre comentariu
alcon Postat Septembrie 6, 2018 Partajează Postat Septembrie 6, 2018 (editat) 2 hours ago, daniels said: Imi place acest M461, cine la dichisit? https://dantalmaciu.wordpress.com/m461-1964-1969-zimbrul-carpatilor/ Editat Septembrie 6, 2018 de alcon Link spre comentariu
daniels Postat Septembrie 8, 2018 Autor Partajează Postat Septembrie 8, 2018 Pozele sunt de pe net, mi-ar fi placut sa fie al meu. Link spre comentariu
Postări Recomandate