Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Postări Recomandate

  • 3 săptămâni mai târziu...

Broscuta a fost o celebritate in materie de automobile.

Secretul a constat intr-o fiabilitate de exceptie, obtinuta printr-o combinatie geniala intre simplitate si materiale/aliaje de calitate.

Calitatie masinii plus un marketing reusit au transformat broscuta in cea mai populara masina fabricata vreodata. Ultimul exemplar a parasit portile fabricii germane in 1978. S-a produs in continuare pe plaiuri mexicane pana in 2003.

 

Era programata a intra in productie in 1939, intr-o fabrica inaugurata in 1938 si Hitler o numise "Kdf - Wagen" (de la deviza Kraft durch Freude = "putere prin veselie"). In Germania automobilul a fost cunoscut sub numele "Kaffer" (carabus, beetle).

Insa inceperea razboiului a oprit asamblarea automobilului, acea fabrica urmand sa produca vehicule militare.

Dupa razboi fabrica a cazut sub stapanirea Marii Britanii si a inceput productia de serie, in anii '50 masina era deja celebra.

Link spre comentariu

" Broscanul " parca s - a mai dezbatut ( oarecum ) pe la paginile de inceput ...3-4 , si dupa .

 

https://www.elforum.info/topic/127075-acu-48-de-ani/page-3

 

A " trait " si in timpul razboiului :

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Kübelwagen

 

Au fost si amfibii :

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Schwimmwagen

 

https://www.4tuning.ro/istorie-auto/volkswagen-kubelwagen-jeepul-german-produs-de-porsche-care-a-cucerit-europa-27953.html

Editat de gauss
Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări