gauss Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 Aha ... multumesc de informatie ! Si tot galbena ... Ma rog , era doar o curiozitate . Am inteles ca prin occident mai apar ... de regula apartin unor proprietari destul de excentrici . Un amic are asa ceva ... dupa revolutie s - au vandut destule in Romania : Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 Luaz , un 4x4 serios peovenind din Zaporojet Link spre comentariu
alcon Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 Aha ... multumesc de informatie ! Si tot galbena ... Ma rog , era doar o curiozitate . Am inteles ca prin occident mai apar ... de regula apartin unor proprietari destul de excentrici . Ce am vazut eu avea numere de Elvetia. Prin anii 70, in cautare de "prospatura", macaronarii (broscarii) si fii de seici soseau la Athénée Palace cu adevarate aspiratoare de femei, macaronarii aveau De Tomaso Pantera, iar fii de seici veneau cu Jensen Interceptor. Parcarea aia mare dela Athénée Palace si din fata Ateneului Roman era pentru noi cei pasionati de masini straine un adevarat loc de pelerinaj, dupa care ne duceam la bere in Cina sau Lido, pentru comentarii. Link spre comentariu
gauss Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 (editat) Se intampla si in Ploiesti ... la fostul hotel Berbec . Era " startul " spre Valea Prahovei , alaturi de " fetitele " autohtone , recrutate din local ... care marsau si pentru o friptura , sau din simpla mandrie in fata " concurentei " . Ma rog , unele au devenit cetatene in peninsula ... am avut un caz in blocul vecin . Acolo am vazut cele mai " tari " masini ale copilariei ... Am pomenit de Fiat 850 Spider , Tatra aceea cu geam dublu , cu numere de CD ... si multe altele . Triumph , Maserati , Lamborghini ... acolo am vazut primul Lotus , ceva Ferrari ... , ceva Chrysler si alte " americane " care ocupau 2 locuri normale ... , un Pontiac Firebird Trans - Am , Mustanguri ... in fine , sant in jur de 60 de ani de - atunci ! ... Editat August 27, 2017 de gauss Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 ... Am pomenit de Fiat 850 Spider , Tatra aceea cu geam dublu , cu numere de CD ... si multe altele . Triumph , Maserati , Lamborghini ... Spre deosebire de diplomatii occidentali - italieni, (poate chiar cehoslovaci), cine stie - diplomatii romani trimisi la post erau supusi unor reguli mai stricte : aveau interdictie totala la relatiile (neprincipiale) cu strainii/strainele. O astfel de abatere avea consecinte notabile, incepand cu trimiterea acasa in 48 de ore. In fine, era doar inceputul ... Pentru a descuraja astfel de practici, pana prin 84 / 85 intreg personalul diplomatic era trimis la post impreuna cu sotiile (eventual copiii). Vest - europenii si americanii aveau alta viziune, motiv pentru care (uneori) se obesrvau masini straine cu numere de CD innoptand cuminti in parcarile unor blocuri ... Link spre comentariu
alcon Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 Spre deosebire de diplomatii occidentali - italieni, (poate chiar cehoslovaci), cine stie - diplomatii romani trimisi la post erau supusi unor reguli mai stricte : aveau interdictie totala la relatiile (neprincipiale) cu strainii/strainele. O astfel de abatere avea consecinte notabile, incepand cu trimiterea acasa in 48 de ore. In fine, era doar inceputul ... Pentru a descuraja astfel de practici, pana prin 84 / 85 intreg personalul diplomatic era trimis la post impreuna cu sotiile (eventual copiii). Vest - europenii si americanii aveau alta viziune, motiv pentru care (uneori) se obesrvau masini straine cu numere de CD innoptand cuminti in parcarile unor blocuri ... Subscriu, stiu foarte precis ca pana prin 84 / 85 intreg personalul diplomatic era trimis la post impreuna cu sotiile (eventual copiii), cu permisiunea dvs. eu elimin parantezele, cunosc copii de personal diplomatic nascuti la Viena. Link spre comentariu
gauss Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 In ultimii ani inainte de '89 sigur nu mai erau cu familiile ... cred ca e limpede de ce . In Prahova a fost un caz in care un ansamblu de dansuri populare a " ramas " in Italia ... cu tot cu autocar . Inclusiv persoanele care erau mai putin dansatori ... ma rog , aceia s - or fi intors mai tarziu , cine stie ... Nu dau crezare decat informatiilor exacte ... dar ansamblul a ramas acolo , a fost mare tam - tam , inclusiv ceva schimbari pe la judeteana de partid , si pe la alte institutii ... Link spre comentariu
StelianP Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 Se intampla si in Ploiesti ... la fostul hotel Berbec . Era " startul " spre Valea Prahovei , alaturi de " fetitele " autohtone , recrutate din local ... care marsau si pentru o friptura , sau din simpla mandrie in fata " concurentei " . Acolo mai toti avea ochii albastrii,pe vremea aceea. Mai rar se intampla ceva intamplator Link spre comentariu
gauss Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 (editat) Poate erau primele manifestari ale viitoarei initiative private ! Sa furnizezi servicii ... de toate felurile , oricui , intocmai si la timp ! Bineinteles ... intr - un anumit cadru , dupa reguli bine statuate etc . ! S - ar confirma si teoria sanatoasa ca ce e bun ( astazi ) are radacini imemoriale , printre permanentele poporului roman , fiind promovat de aceiasi ! , ca filiatie , chestie care denota ... Care denota ! Editat August 27, 2017 de gauss Link spre comentariu
gauss Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 (editat) Pai cum altfel ? ... In fine , am deviat de la topic . ARO a mai vazut cineva , in ultimul timp ? ... Eu nu , nici macar trase pe dreapta ... In Ploiesti a circulat o perioada un hibrid ... caroserie de Dacia cocotata pe un sasiu de ARO . Era legala , inmatriculata ... am cautat foto , dar nu am gasit . In fine ... Editat August 27, 2017 de gauss Link spre comentariu
StelianP Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 Pe la țară am mai văzut la cineva, dar trebuia bibilit mai des, piesele de proasta calitate, etc. Žntr-un final l-a vândut și a luat o dubita. El se ocupă cu cultivatul și vandutul florilor. La un moment dat am vrut să îl iau eu dar omul a zis că dacă nu sunt genul care surubareste la mașină, să mă las păgubaș. Prețul era derizoriu. Am condus ARO cu motor de Brașov. Incomod, vibrații, dar motorul trăgea ca un cal de povară. Urca prin pădure fără să facă mofturi. Aderență să fie. .. Link spre comentariu
doru3160 Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 Aro diesel indiferent ce motor a avut,e alta poveste. Aro 10 n-a fost nici cal nici magar,un fel de...dar mai lunga.Stiu de la un coleg,acum pensionat,care imediat dupa 89 si-a luat ''masina de teren''.Teren n-a prea facut,si nici iarna nu-l prea ajuta mult cuplarea tractiunii fata...era limitat la viteza,parca max 20km/ora,nu mai retin(deci cuplai de afara,de la butuci tractiunea fata,ieseai din situatie,dupa care trebuia sa cobori din nou si sa decuplezi ca sa poti sa mergi mai departe fara limita de viteza impusa de fabrica). Stiu ca s-a chinuit o vreme cu el si a avut tot felul de aventuri(inclusiv sasiu fisurat),pana a scapat de el intr-un final cand s-a lamurit ca plateste impozit degeaba pt el. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 ARO 10 a fost primul SUV. Link spre comentariu
doru3160 Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 Aro 10 a fost primul... si atat Ala despre care vorbeam era cu prelata,necarosat,si iarna te scapai pe tine de frig indiferent cat mergeai ca sa ''incalzesti'' motorul,iar vara daca dadeai coviltirul jos,riscai sa nu-l mai poti pune la loc,pt ca se crapau ''geamurile'' din folie din plastic,imbatranite(dupa 2 ani de stat in soare). Asa cum spuneam,modelul Aro 24x a fost altceva,nu merita judecat prin prisma lui ARO 10. Link spre comentariu
Postări Recomandate