Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Autoturisme de ...lux !


Postări Recomandate

Vizitator viobio

Iete acilea ... n - am gasit link - ul acum . Urmaresc de mult " parohia " , n - am postat din pudicitate pecuniara . Ma rog , cred ca se impune ...

 

http://incont.stirileprotv.ro/auto/compania-care-a-fabricat-100-de-masini-in-19-ani-povestea-cele-mai-exclusiviste-marci-auto-din-lume-ldquo.html

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Koenigsegg

 

http://koenigsegg.com

 

Altfel , comentez ca idioata din reclama - " Or fi bune ... , Porsche astea ? " ... Substituirea marcii si comentariile le faceti dumneavoastra ... eu ( probabil si altii ) mi - am facut o idee ...

Cu parere de rau dar nu este masina de lux , este supersport ! O masina de lux inseamna cu totul alceva , dupa mine un amestec de performante + eleganta + dotari care te face sa te simti boier in masina .

Am condus si eu citeva supersport , numai de lux nu pot fi considerate , stai cu curul pe podea , suspensii....zici ca mergi cu tractorul pe cimp , etc ,etc .

Pretul acelor masini supersport nu are nici o treaba cu luxul auto , platesti performantele dinamice , atit .

Editat de viobio
Link spre comentariu

Aveti dreptate . Ma rog , poate fi ( si ) o forma de lux . Pentru unii . Prin accesibilitatea " limitata " , sant tari din Orientul Apropiat , gen Emirate si Arabia Saudita , sau pe alte meleaguri , unde acesta e luxul . Sa fii deasupra celorlalti , intr - un fel sau altul . E o masina pentru sosele ( ma rog , nu ale noastre ) . Atat pentru cunoscatori , cat si pentru kokalari . Ce i - ar uni in acest caz , ar fi dorinta de a - i lasa pe altii in urma ... eventual pe autobahn , unde nu e limita de viteza ... si se aduna tot felul de pasionati . Sant firme care prepara Porsche si alte cele , anume pentru " intreceri " ...

 

P .S . - pentru postul 181 .

Editat de gauss
Link spre comentariu

Probabil e o slabiciune a mea...intotdeauna am cochetat cu masinile americane,asa vad eu o masina de lux.LINCOLN CONTINENTAL 1962...unde nu conteaza cat consuma,esentialul sa te simti bine intr-o asemenea masina.

 

https://img.plici.ro/images/2017/08/12/lincoln_continental_1962_by_webby_b-d3bmxm798479.png

 

Au aparut si la noi...https://www.olx.ro/oferta/lincoln-continental-mark-iv-ID92ENt.html#c432eebb26

 

Obligatoriu nu trebuie sa lipseasca MAGNUM 44...sa crape dusmanii cand ai ganduri sumbre.

 

https://img.plici.ro/images/2017/08/12/44-magnum-gun-wallpaper-2481dc.jpg

 

Daca tit permiti un LINCOLN...Magnum 44 e floare la ureche.

Editat de nationalistu
Link spre comentariu

Oarecum ... prin epoca se zvonea ca ar fi trebuit sa fie debutul unei serii de masini ieftine , pentru tineret , cu dezvoltari ulterioare . Probabil ecouri din acele vremuri , in tari ca Polonia si Ungaria se dadeau tinerilor ( in anumite conditii ) autoturisme platite cu credit pe 10 ani si mai mult . De asemenea , se spera intr - o colaborare cu Iugoslavia , ceva gen programul Yurom ( la aeronave ) , si crearea unui nou pol " auto " cu potential de export , in afara de Oltcit si Dacia , care - si cam atinsesera limitele ... Sarbii scosesera Yugo , cu ceva succes . https://en.wikipedia.org/wiki/Zastava_Koral Au exportat chiar si in USA . Romania a importat autobuze sarbesti , Ikarus ( nu cele unguresti ) , produse la Zemun . Erau reusite si fiabile , ma rog , pentru standardele romanesti . In fine , ce a distrus din fasa Lastunul a fost inlocuirea caroseriei initiale ( si in proiect ) din ABS , prea avansata pentru ce putea oferi industria , cu cea din fibra de sticla , mai " pamanteana " . De asemenea , sincopele motorului , desi avea o abordare moderna ( pompa de benzina electrica , etc . ) . In fine ...

Editat de gauss
Link spre comentariu

A fost început un proiect numit AFML ( autoturism de foarte mic litraj ) la INMT București ( institutul național de motoare termice ) prin studierea unui miniautomobil japonez , Daihatsu Cuore la sfârșitul anilor "70 .

Primele prototipuri se numeau Egreta , aveau 4 uși , erau integral metalice , motor Honda 4 timpi ( avea o particularitate , pistoanele se mișcau simultan , nu în contratimp !!! ) , cutie de viteze de Trabant ...

Dar trebuiau să se înscrie într-un buget impus de Comisia de Stat a Planificării , deci au tot tăiat ...

Până s-a ajuns la seria Lăstun ( caroserie de fibra de sticlă , doua uși , motorul reproiectat cu componente de motor Oltcit etc ) și ca premieră , a fost primul vehicul românesc ce avea pompa de combustibil electrică , o banalitate mizeră în epoca , dar în Romania era miezul din ceapă:) .

Link spre comentariu

Au exportat chiar si in USA .

Cine stie la ce-au folosit lastunul nostru,poate ca motor de stergator parbriz la modelele lor...ma indoiesc sa fi circulat asa ceva pe soselele lor. :rade:

Spun asta pt ca prin 99-2000 am cunoscut un tanar care simula ca circula cu asa ceva.Le-am vazut de aproape.Gluma tehnica e o forma de alint.

Link spre comentariu

https://en.wikipedia.org/wiki/Zastava_Koral

 

Am mai pus o data link - ul . Scrie explicit ... o suta patruzeci de mii etc . Exportul a fost aprobat de FIAT , cu care aveau contract . In fine , stiam personal ca au exportat , n - am aflat chiar acum ... pe la radiourile alea straine mai se dadeau si stiri ... nu numai politikie . De altfel , existau si reclame , ca tot e un topic pe tema ...

 

Editat de gauss
Link spre comentariu

Probabil e o slabiciune a mea...intotdeauna am cochetat cu masinile americane,asa vad eu o masina de lux.LINCOLN CONTINENTAL 1962...unde nu conteaza cat consuma,esentialul sa te simti bine intr-o asemenea masina.

 

https://img.plici.ro/images/2017/08/12/lincoln_continental_1962_by_webby_b-d3bmxm798479.png

 

Au aparut si la noi...https://www.olx.ro/oferta/lincoln-continental-mark-iv-ID92ENt.html#c432eebb26

 

Servo directie, AC, faruri cu clapeta .. si noi prin anii respectivi ne laudam ca am cumparat un patent de renault 12 si incepeam sa producem rabla aia "ultima tehnologie".

Link spre comentariu

Chiar daca Lastunul ar fi fost pe picior de egalitate cu Yugo (calitativ vorbind) tot n-ar fi avut succes la noi, poate la export.

Romanul n-a fost niciodata fanul acestui segment de piata - miniautoturisme. Daca n-avea bani (sau nevoie) de o masina (in adevarata putere a cuvantului) isi lua o Mobra.

Si acum se pastreaza aceeasi traditie : miniautoturismele sunt foarte putine in peisajul automobilistic de zi cu zi.

Nu condamn aceasta "traditie", ba chiar sunt un adept al ei.

Masina trebuie sa aiba anumite "capabilitati" pentru un familist (care-si permite un singur automobil, maxim doua).

 

Probabil e o slabiciune a mea...intotdeauna am cochetat cu masinile americane,asa vad eu o masina de lux.LINCOLN CONTINENTAL 1962...unde nu conteaza cat consuma,esentialul sa te simti bine intr-o asemenea masina.

 

https://img.plici.ro/images/2017/08/12/lincoln_continental_1962_by_webby_b-d3bmxm798479.png

 

 

 

Da, aceea se poate numi masina de lux, in toata puterea cuvantului. Chiar si in ziua de azi. Confort, putere, eleganta, lux interior ! ... americanii nu erau tampiti, stiau definitia luxului. AC - ul si servodirectia sunt suficiente ca "dotari".

N-am nevoie de oglinzi reglabile electric, super GPS-uri/navigatie (m-am nascut in Ro si chiar n-am nevoie sa-mi spuna o voce electronica unde sa o iau la stanga si unde la dreapta). In fine, pareri proprii ... :rade:

Editat de +_Florin_+
Link spre comentariu

Corect .

Eram înapoiați fortat prin aplicarea doctrinei satanisto & marxist & leniniste de peste 45 de ani , ca urmare a anexei secrete a pactulului Ribbentrop + Molotov , ăsta fiind prețul pentru " eliberarea " populimii estice de sub jugul jigodiilor alogene și a celor oportuniste ( locale ) , în prezent cu sprijinul ONG-urilor ilegale , evazioniste în țara de origine și absolut total neavenite în România.

De altfel , oportuniștii sunt cei care încearcă să conducă România !

Dar nu e o problemă gravă , nu au și nu pot avea oameni de calitate .

Toți sunt niste " gunoaie " nesemnificative la scara istoriei acestui popor , cu sufletul vândut pe bani puțini !

De aia lumea politică este total nesemnificativă .

Concluziile le trageți singuri .

Desigur , pot exista și oameni de mare valoare între alogenii menționați anterior , așa că să va așteptați tot ceea ce este mai rău :) !

Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări