Vizitator viobio Postat August 12, 2017 Partajează Postat August 12, 2017 (editat) Iete acilea ... n - am gasit link - ul acum . Urmaresc de mult " parohia " , n - am postat din pudicitate pecuniara . Ma rog , cred ca se impune ... http://incont.stirileprotv.ro/auto/compania-care-a-fabricat-100-de-masini-in-19-ani-povestea-cele-mai-exclusiviste-marci-auto-din-lume-ldquo.html https://en.wikipedia.org/wiki/Koenigsegg http://koenigsegg.com Altfel , comentez ca idioata din reclama - " Or fi bune ... , Porsche astea ? " ... Substituirea marcii si comentariile le faceti dumneavoastra ... eu ( probabil si altii ) mi - am facut o idee ... Cu parere de rau dar nu este masina de lux , este supersport ! O masina de lux inseamna cu totul alceva , dupa mine un amestec de performante + eleganta + dotari care te face sa te simti boier in masina .Am condus si eu citeva supersport , numai de lux nu pot fi considerate , stai cu curul pe podea , suspensii....zici ca mergi cu tractorul pe cimp , etc ,etc . Pretul acelor masini supersport nu are nici o treaba cu luxul auto , platesti performantele dinamice , atit . Editat August 12, 2017 de viobio Link spre comentariu
Marele Savant Postat August 12, 2017 Partajează Postat August 12, 2017 Ce spuneți de Dacia 500 ? Era poreclita Lăstun ... Era opusul vehiculelor din titlul acestui subiect , dar ... era de lux pentru amarații epocii de tristă amintire . nu, nu a fost de lux niciodata, nici macar in epoca nu prea era bagat in seama. Link spre comentariu
gauss Postat August 12, 2017 Partajează Postat August 12, 2017 (editat) Aveti dreptate . Ma rog , poate fi ( si ) o forma de lux . Pentru unii . Prin accesibilitatea " limitata " , sant tari din Orientul Apropiat , gen Emirate si Arabia Saudita , sau pe alte meleaguri , unde acesta e luxul . Sa fii deasupra celorlalti , intr - un fel sau altul . E o masina pentru sosele ( ma rog , nu ale noastre ) . Atat pentru cunoscatori , cat si pentru kokalari . Ce i - ar uni in acest caz , ar fi dorinta de a - i lasa pe altii in urma ... eventual pe autobahn , unde nu e limita de viteza ... si se aduna tot felul de pasionati . Sant firme care prepara Porsche si alte cele , anume pentru " intreceri " ... P .S . - pentru postul 181 . Editat August 12, 2017 de gauss Link spre comentariu
nationalistu Postat August 12, 2017 Partajează Postat August 12, 2017 (editat) Probabil e o slabiciune a mea...intotdeauna am cochetat cu masinile americane,asa vad eu o masina de lux.LINCOLN CONTINENTAL 1962...unde nu conteaza cat consuma,esentialul sa te simti bine intr-o asemenea masina. https://img.plici.ro/images/2017/08/12/lincoln_continental_1962_by_webby_b-d3bmxm798479.png Au aparut si la noi...https://www.olx.ro/oferta/lincoln-continental-mark-iv-ID92ENt.html#c432eebb26 Obligatoriu nu trebuie sa lipseasca MAGNUM 44...sa crape dusmanii cand ai ganduri sumbre. https://img.plici.ro/images/2017/08/12/44-magnum-gun-wallpaper-2481dc.jpg Daca tit permiti un LINCOLN...Magnum 44 e floare la ureche. Editat August 12, 2017 de nationalistu Link spre comentariu
daniels Postat August 12, 2017 Partajează Postat August 12, 2017 nu, nu a fost de lux niciodata, nici macar in epoca nu prea era bagat in seama. Lastunul, din cate stiu eu, a fost un proiect studentesc. A fost produs de studentii de La Timisoara cu mijloace studentesti. Poate cineva cunoste mai multe detalii Link spre comentariu
gauss Postat August 12, 2017 Partajează Postat August 12, 2017 (editat) Oarecum ... prin epoca se zvonea ca ar fi trebuit sa fie debutul unei serii de masini ieftine , pentru tineret , cu dezvoltari ulterioare . Probabil ecouri din acele vremuri , in tari ca Polonia si Ungaria se dadeau tinerilor ( in anumite conditii ) autoturisme platite cu credit pe 10 ani si mai mult . De asemenea , se spera intr - o colaborare cu Iugoslavia , ceva gen programul Yurom ( la aeronave ) , si crearea unui nou pol " auto " cu potential de export , in afara de Oltcit si Dacia , care - si cam atinsesera limitele ... Sarbii scosesera Yugo , cu ceva succes . https://en.wikipedia.org/wiki/Zastava_Koral Au exportat chiar si in USA . Romania a importat autobuze sarbesti , Ikarus ( nu cele unguresti ) , produse la Zemun . Erau reusite si fiabile , ma rog , pentru standardele romanesti . In fine , ce a distrus din fasa Lastunul a fost inlocuirea caroseriei initiale ( si in proiect ) din ABS , prea avansata pentru ce putea oferi industria , cu cea din fibra de sticla , mai " pamanteana " . De asemenea , sincopele motorului , desi avea o abordare moderna ( pompa de benzina electrica , etc . ) . In fine ... Editat August 12, 2017 de gauss Link spre comentariu
hpavictor Postat August 12, 2017 Partajează Postat August 12, 2017 A fost început un proiect numit AFML ( autoturism de foarte mic litraj ) la INMT București ( institutul național de motoare termice ) prin studierea unui miniautomobil japonez , Daihatsu Cuore la sfârșitul anilor "70 . Primele prototipuri se numeau Egreta , aveau 4 uși , erau integral metalice , motor Honda 4 timpi ( avea o particularitate , pistoanele se mișcau simultan , nu în contratimp !!! ) , cutie de viteze de Trabant ... Dar trebuiau să se înscrie într-un buget impus de Comisia de Stat a Planificării , deci au tot tăiat ... Până s-a ajuns la seria Lăstun ( caroserie de fibra de sticlă , doua uși , motorul reproiectat cu componente de motor Oltcit etc ) și ca premieră , a fost primul vehicul românesc ce avea pompa de combustibil electrică , o banalitate mizeră în epoca , dar în Romania era miezul din ceapă . Link spre comentariu
doru3160 Postat August 12, 2017 Partajează Postat August 12, 2017 Au exportat chiar si in USA . Cine stie la ce-au folosit lastunul nostru,poate ca motor de stergator parbriz la modelele lor...ma indoiesc sa fi circulat asa ceva pe soselele lor. Spun asta pt ca prin 99-2000 am cunoscut un tanar care simula ca circula cu asa ceva.Le-am vazut de aproape.Gluma tehnica e o forma de alint. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat August 12, 2017 Partajează Postat August 12, 2017 (editat) Fiind in Timisoara le`am vazut , si Lastunul si Yugo, Yugo chiar era o masinuta faina spre deosebire de Lastun care era sub orice critica. Editat August 12, 2017 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
gauss Postat August 12, 2017 Partajează Postat August 12, 2017 (editat) https://en.wikipedia.org/wiki/Zastava_Koral Am mai pus o data link - ul . Scrie explicit ... o suta patruzeci de mii etc . Exportul a fost aprobat de FIAT , cu care aveau contract . In fine , stiam personal ca au exportat , n - am aflat chiar acum ... pe la radiourile alea straine mai se dadeau si stiri ... nu numai politikie . De altfel , existau si reclame , ca tot e un topic pe tema ... Editat August 12, 2017 de gauss Link spre comentariu
dany_cta Postat August 12, 2017 Partajează Postat August 12, 2017 Probabil e o slabiciune a mea...intotdeauna am cochetat cu masinile americane,asa vad eu o masina de lux.LINCOLN CONTINENTAL 1962...unde nu conteaza cat consuma,esentialul sa te simti bine intr-o asemenea masina. https://img.plici.ro/images/2017/08/12/lincoln_continental_1962_by_webby_b-d3bmxm798479.png Au aparut si la noi...https://www.olx.ro/oferta/lincoln-continental-mark-iv-ID92ENt.html#c432eebb26 Servo directie, AC, faruri cu clapeta .. si noi prin anii respectivi ne laudam ca am cumparat un patent de renault 12 si incepeam sa producem rabla aia "ultima tehnologie". Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat August 12, 2017 Partajează Postat August 12, 2017 (editat) Chiar daca Lastunul ar fi fost pe picior de egalitate cu Yugo (calitativ vorbind) tot n-ar fi avut succes la noi, poate la export. Romanul n-a fost niciodata fanul acestui segment de piata - miniautoturisme. Daca n-avea bani (sau nevoie) de o masina (in adevarata putere a cuvantului) isi lua o Mobra. Si acum se pastreaza aceeasi traditie : miniautoturismele sunt foarte putine in peisajul automobilistic de zi cu zi. Nu condamn aceasta "traditie", ba chiar sunt un adept al ei. Masina trebuie sa aiba anumite "capabilitati" pentru un familist (care-si permite un singur automobil, maxim doua). Probabil e o slabiciune a mea...intotdeauna am cochetat cu masinile americane,asa vad eu o masina de lux.LINCOLN CONTINENTAL 1962...unde nu conteaza cat consuma,esentialul sa te simti bine intr-o asemenea masina. https://img.plici.ro/images/2017/08/12/lincoln_continental_1962_by_webby_b-d3bmxm798479.png Da, aceea se poate numi masina de lux, in toata puterea cuvantului. Chiar si in ziua de azi. Confort, putere, eleganta, lux interior ! ... americanii nu erau tampiti, stiau definitia luxului. AC - ul si servodirectia sunt suficiente ca "dotari". N-am nevoie de oglinzi reglabile electric, super GPS-uri/navigatie (m-am nascut in Ro si chiar n-am nevoie sa-mi spuna o voce electronica unde sa o iau la stanga si unde la dreapta). In fine, pareri proprii ... Editat August 12, 2017 de +_Florin_+ Link spre comentariu
hpavictor Postat August 12, 2017 Partajează Postat August 12, 2017 Corect . Eram înapoiați fortat prin aplicarea doctrinei satanisto & marxist & leniniste de peste 45 de ani , ca urmare a anexei secrete a pactulului Ribbentrop + Molotov , ăsta fiind prețul pentru " eliberarea " populimii estice de sub jugul jigodiilor alogene și a celor oportuniste ( locale ) , în prezent cu sprijinul ONG-urilor ilegale , evazioniste în țara de origine și absolut total neavenite în România. De altfel , oportuniștii sunt cei care încearcă să conducă România ! Dar nu e o problemă gravă , nu au și nu pot avea oameni de calitate . Toți sunt niste " gunoaie " nesemnificative la scara istoriei acestui popor , cu sufletul vândut pe bani puțini ! De aia lumea politică este total nesemnificativă . Concluziile le trageți singuri . Desigur , pot exista și oameni de mare valoare între alogenii menționați anterior , așa că să va așteptați tot ceea ce este mai rău ! Link spre comentariu
alcon Postat August 12, 2017 Partajează Postat August 12, 2017 Concluziile le-as trage cu un Glock avand 19 in magazie fara sa risipesc vreo boaba. Link spre comentariu
StelianP Postat August 12, 2017 Partajează Postat August 12, 2017 (editat) Concluziile le-as trage cu un Glock avand 19 in magazie fara sa risipesc vreo boaba. Ar mai ramane 18,daca nu ratezi teatral ca bombonel. Editat August 12, 2017 de StelianP Link spre comentariu
Postări Recomandate