Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ciudatenie


Vizitator

Postări Recomandate

Am un tel Huawei care mergea neasteptat de bine. Dintr-o data a inceput sa nu mai afiseze numerele care ma suna. Nu le afiseaza nici macar pe cele pe care le are in memorie cand ele ma suna. Nu s-a umblat la nici o setare a aparatului, am sunat la furnizor si mi-a zis ca nu a facut nici o modificare si chiar mi-a trimis alt sim. Am schimbat sim-ul , am facut factory reset de mai multe ori si acelasi rezultat, nu pot vedea numerele care ma suna. Cu sim-ul in alt telefon merge bine merci, deci nu pot sa mai dau vina pe provider.

 

A mai intalnit cineva aceasta problema? S-ar putea remedia ? pentru ca in rest telefonul functioneaza foarte bine, daca as mai gasi unul la fel l-as cumpara, dar e considerat model mic si vechi si nu se mai fabrica.

Link spre comentariu
  • 1 an mai târziu...
  • 4 săptămâni mai târziu...
  • 3 luni mai târziu...

Acum doua luni am cumparat, la liber, cu reducere B.Frid..de la Fla...un HUAWEI P20 LITE.. A mers doua zile dupa care nu a mai vrut sa roteasca imaginea. Busola era blocata, Senzorii nu mai mergeau deloc.

 Cu scandalul de rigoare, in magazin, nu am reusit sa inlocuiesc acel telefon cu unul nou. A fost trimis in service. La doua zile Service-ul mi-a trimis un mesaj in care specifica faptul ca acel telefon a fost expediat de la ei si nu poate fi reparat.  Trebuie sa merg la vanzator sa il schimbe. A doua zi am fost la acea firma sa intru in posesia unui nou telefon. Mi-sa invocat faptul ca nu a optinut acordul de inlocuire a telefonului de la firma centrala. Am stat o saptamana fara telefon, saptamana in care am pierdut si ceva bani

Dupa o saptamana am fost sunat de Fl...co..... cum ca sa vin la magazin si mi-sa dat un telefon nou. cel vechi nu se putea repara.Asta o stiam de o saptamana.

Ideia care se desprinde este urmatoarea:   Pentru acest magazin Fl..co , dintr_un orasel amarat de campie i-a trebuit o saptamana sa imi inlocuiasca un produs, atat timp cat firma de service a comfirmat faptul ca acel produs nu se poate repara.

 

Un sfat: Nu cumparati de la Fla co.!!!!!!!!!!!!!!

Garantia este de tot CACATUL.

Editat de PINTI
Link spre comentariu

Conform legii, in termen de 14 zile de la cumparare puteati sa-l returnati si sa cereti inapoierea banilor fara sa datorati nici o explicatie magazinului. "M-am razgandit, imi iau o bagaboanta de banii aia!"-daca va intreaba.

Link spre comentariu
Acum 1 oră, Spitfire a spus:

Conform legii, in termen de 14 zile de la cumparare puteati sa-l returnati si sa cereti inapoierea banilor fara sa datorati nici o explicatie magazinului. "M-am razgandit, imi iau o bagaboanta de banii aia!"-daca va intreaba.

 

Pune te rog un link la lege unde se specifica asa ceva.

 

Editat de sesebe
Link spre comentariu

Nu exista nicaieri in nici o tara europeana obligatia ca vanzatorul sa primeasca retur un produs in 14 zile (sau oricate) atata vreme cat vanzarea sau comanda au fost date intr-un magazin fizic. Multi incurca cu magazinele online (clasificate prin lege ca si "comert la distanta"). Doar in acel caz si cu unele exceptii, exista aceasta prevedere. 

Unele magazine fizice aleg prin politica proprie sa permita unele returi, dar nu are vreo legatura cu vreo lege sau altfel de obligatie legala. 

Link spre comentariu

Sant " fan " HUAWEI ... de cativa ani am telefoane numai de la aceasta firma . Nu am nici o nemultumire la adresa lor , ma mira ca sant si exemplare care se defecteaza . Ma rog , statistic ar trebui sa se intample ... doar ca personal n - am auzit pana acum . Momentan am un  MATE  10 lite , de serviciu ... si un MATE 20 pro personal . Inainte am avut P8   ... este ca nou si acum ... l - am tras pe dreapta , de rezerva ...

Link spre comentariu

Am cumparat de la Media Galaxy(magazin fizic) un radioreceptor Sony pe care l-am returnat a doua zi fara absolut nici o problema, nu a comentat vanzatoarea nimic. I-am spus "e de proasta calitate!"

  Flanco e  un alt brand al aceluiasi grup din care provine Media Galaxy. Nu exista vreo diferenta importanta intre comanda online ori achizitia din magazinul fizic in lege.Doar ca la achizitia online poti beneficia direct de garantia de conformitate, pe langa garantia comerciala.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/in-ce-conditii-puteti-returna-dupa-14-zile-bunurile-de-folosinta-indelungata-cumparate-din-magazine-491791

 

La Emag cam 30% din produsele cumparate din magazin se intorc inapoi in zilele urmatoare. De acolo provin resigilatele cu pret un pic redus.

Quote
  • magazinul nu are niciun drept să solicite motivul pentru care vrei să returnezi produsul;
  • magazinul îți poate impune să duci produsul personal la showroom sau să-l expediezi prin curier. În cazul expedierii prin curier, comerciantul îți poate impune să plătești taxele de transport;
    nu este obligatoriu să returnezi produsul în ambalajul original;
  • în cazul în care magazinul online nu-ți oferă informațiile necesare despre returnarea produselor și nici formularul de retur (nici pe site, nici pe mail sau prin telefon), atunci perioada de returnare se prelungește la 12 luni.

 

In cazul TV-urilor/monitoarelor primite (sparte) prin curier, fara verificare la primire, garantia e perfect acoperitoare, nu pierzi nici un leu.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări