Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Messerschmitt Me 262 and Mig-15


Postări Recomandate

Daca se incepea proiectul in 1997,cum a fost propus initial ,am fi avut acum 96 elicoptere,s-ar fi pastrat locurile de munca ,personalul calificat...daca...

Daca o parte din cele peste 1000 de t34-85 vandute ca fier vechi ar fi fost pastrate,transformate in platforme mobile anti grindina pe timp de pace ....

Daca bizonii mioritici ar fi upgradati cu rheinmetall 120mm/l44,ramase in stoc dupa trecerea la 120mm/l55 ,ar mai avea o sansa...la 2A48 proiectilul perforant subcalibru pleaca cu 1980m/s,la 2000m are 1900m/s si poate perfora o placa de otel de 900mm.

Link spre comentariu
Vizitator viobio

Off topic , zi ca este interesant pentru pasionati , va garantez ca merita fiecare leu .

http://flightx.ro/produs/tu-pilotezi-airbus-a320-2/

Sunt prieten cu doi din proprietarii acestui simulator , fratii Vlad si Horia Noghi , ambii piloti la Wizz Air , ca fapt dicers , inainte de a ajunge piloti de linie au urmat si cursurile facultatii de electronica din Politehnica Bucuresti .

Link spre comentariu

Eu sunt contrariat de faptul că SUA schimbă calibrul clasic din 5,56 x45 în 7,62x51 , deoarece nu penetreaza vestele antiglonț gen4 https://www.fbo.gov/index?s=opportunity&mode=form&tab=core&id=c3a0df63ed769522a0cdf3df867774e8&_cview=1 !

E ultima noutate în domeniul războiului informatic ...

Rușii sau chinezii nu au veste antiglont de gen4 , așa că americanii se pregătesc cumva de război în Europa ?

Singurii care au veste antiglont gen4 la nivel de soldat ( nu de trupe speciale ) sunt nemții :) și israelienii ( ăștia nu se pun la socoteală , că sunt altă specie de soldați , cu echipamente mai deosebite ) .

Desigur , nemții pot vinde licența vestelor antiglonț pentru gaze naturale sau petrol și altora , amplasați ceva mai la est :) .

Atunci , pentru mine totul va fi clar , adică atunci când se vor restructura marile unități militare din România .

Asta înseamnă că trebuie să otrăvim femeile și să ascundem fântânile în pădure ... :) sau invers .

 

Sper că știți de glumă .

Editat de Victor
Link spre comentariu

Din franturi ... se poate alcatui un intreg . Trebuie doar o baza solida , antrenament si ceva abilitati speculative . Pe un anumit scenariu , lucrurile se pot agrega ...

 

http://taskandpurpose.com/kalashnikov-ak-12-assault-rifle/

 

P .S . - gluma ... gluma , dar tehnica - i pe bani ! Or fi cei 2 % ? ... ca s - au mai facut investitii si anterior , trecute cu vederea de marele public :

 

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20735349-armament-antitanc-110-milioane-euro-cumparat-romania-firma-germana-israel.htm

Editat de gauss
Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

 

Uite ce spun unii :

 

" We all know how awesome the A-10 and GAU-8 is in aviation history. It is a flying gun. Well apparently it is not the first plane built around a gun. The Germans made something similar back in 1942.

 

Henschel built the HS129.

 

 

Made by a company called Henschel, this ground attack aircraft was introduced in 1942 with the same idea A-10 engineers had in mind. They wanted to protect the pilots when performing low-level attacks. For this reason, they had a “bathtub” design which pushed the pilot as far toward the front of the cockpit as possible to increase visibility but also made it out of steel and very angular to deflect bullets. The canopy itself was made out of 3-inch armored glass.

 

Although it was also equipped with 2 machine guns, one of the later variant’s main weapon was the 75mm Pak 40 anti-tank cannon. As you can tell by the diagram, the whole feeding mechanism sat behind the cockpit with the barrel sticking out well ahead of it. At over 3,000 lbs, it was the heaviest gun installed in an aircraft until the A-10 Thunderbolt II was built around the GAU-8 ."

Despre așa ceva nu prea s-a auzit pe la noi ... dar am avut în dotare !

 

 

hs-129-cannon-735x413.jpg

 

Oare există " documentație " despre Henschel HS129 ?

Muniția antitanc de 7,5cm arată ca o rachetă !!!

 

FGww2_APcarts2e.jpg

 

Am găsit-o aici : http://quarryhs.co.uk/tankbusters.htm

Editat de Victor
Link spre comentariu

Probabil s-au produs prea putine si prea tarziu... din vina lui Goering, desigur. Altfel...

Din cate stiu, in razboaiele din Golf, A-10-urile au facut praf si pulbere , in principal, diviziile de tancuri ale lui Saddam.

Ghinion.

 

Totusi, nu am auzit de mari succesuri ale acestui avion "vanator de tancuri", gen Michael Wittman.

 

Da, cam asa ceva:

"From June 1944, only 25 examples of the Hs 129 B-3 arrived at frontline units before the production line was shut down in September (a small number were reportedly also created by converting B-2 aircraft). In the field the B-3 proved deadly, but its small numbers had little effect on the war effort."

Editat de lukeme
Link spre comentariu

Germanii au ales alta " linie " conceptuala pentru combaterea blindatelor din aer . Hs - 129 a fost o fundatura , livrat aliatilor , gen Romania si Ungaria . Luftwaffe a avut in inzestrare un numar mic . Ma rog , o anumita logica exista . Hs - 129 a fost " resuscitat " datorita existentei unui stoc mare de motoare frantuzesti , " capatate " bonus odata cu capitularea Frantei , folosite si la motorizarea planorului gigant ME - 323 , bineinteles alaturi de HS - 129 . A fost motorizat cu Gnome - Rhone , pentru care Romania avea licenta , probabil s - a considerat ca va fi remotorizat cu motorul de 1.000 CP dezvoltat de romani pentru IAR 80 - 81 ( vezi topicul dedicat ) . Nu s - a intamplat , uzina IAR era saturata de productia IAR mentionate , alaturi de bombardierele Savoia si biplanele din seria IAR - 3x , alaturi de reparatia aeronavelor avariate sau uzate pe front . Mai tarziu s - a trecut si la asamblarea in licenta de Me - 109G - 6 , esential pentru apararea teritoriului si trupelor de pe front , razboiul isi schimbase cursul ... In fine , vorbeam in debut de solutia aleasa de germani pentru lupta antitanc " din aer " . S - a bazat pe Ju - 87 Stuka , bombardier in picaj , mai versatil si testat in Spania de Legiunea Condor . In afara de precizia " punctuala " obtinuta la bombardamente , a fost dotat si cu 2 tunuri de 37 mm https://en.wikipedia.org/wiki/BK_3,7 montate in gondole , sub aripi . Cand JU - 87 a devenit demodat si vulnerabil la atacurile aviatiei rusesti , s - a trecut la FW - 190 JABO , vanator - bombardier . Aviatia " antitanc " germana a avut " asul " ei , https://ro.wikipedia.org/wiki/Hans-Ulrich_Rudel , cel mai decorat si celebru militar german ( a se vedea palmaresul ) . A fost (si ) comandant o perioada al celebrei escadre Imelmann https://en.wikipedia.org/wiki/Schlachtgeschwader_2 , care in mai 1944 a fost " bazata " in Romania . In fine , ca de obicei , e mult de discutat ... pe masura pasiunii unora din useri , egal a lipsei de curiozitate si interes . E doar istorie , nu are rezultate pecuniare ( pozitive ) ... , decat cheltuieli materiale si timp alocat , niciodata suficient , trebuie sa producem ca sa traim ( si invers ) ...

Editat de gauss
Link spre comentariu
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări