Mircea Postat Iulie 18, 2017 Partajează Postat Iulie 18, 2017 AG, nu vreau sa asum nimic, dar sper ca stii ce inseamna aia 2200kv. De acolo deduci cat de repede trebuie sa invarti axul ca sa obtii o tensiune dorita la iesire. Link spre comentariu
manolo Postat Iulie 18, 2017 Partajează Postat Iulie 18, 2017 Eu vorbeam de motorul cu ardere interna ,nu de cel de barca . Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 18, 2017 Partajează Postat Iulie 18, 2017 ok, dar despre ultimul meu post ce credeti? Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 18, 2017 Partajează Postat Iulie 18, 2017 (editat) Eu vorbeam de motorul cu ardere interna ,nu de cel de barca .si eu, tot de cel cu ardere interna vorbesc. nu ai observat probabil, dar ambele sunt navo. si brushless-ul si cel pe benzina. oricum, cu brushless-ul am dat-o in bara. nu e deloc rezonabil, am gasit prin atelier un motor periat, aproximativ ca unul de aeroterma auto, care produce si tensiunea si curent la un cuplu si o turatie foarte rezonabila. nu prea imi place ideea ca are perii insa.. Editat Iulie 18, 2017 de Vizitator Link spre comentariu
manolo Postat Iulie 18, 2017 Partajează Postat Iulie 18, 2017 Ok,nu ramine decit sa le achizitionezi, barcute intinse! Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 18, 2017 Partajează Postat Iulie 18, 2017 despre acest motor ce asteptari ar trebui sa am ca generator ? Link spre comentariu
manolo Postat Iulie 19, 2017 Partajează Postat Iulie 19, 2017 Cred ca nimeni nu poate sa-ti spuna,daca din modelisti au acest motor (nu stiu daca e cineva in romania) nu l-au folosit ca generator,asa ca trebuie sa-ti asumi riscul. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 19, 2017 Partajează Postat Iulie 19, 2017 (editat) mi-am asumat deja riscul pentru motorul pe benzina, e cumpărat. incercam sa aflu dacă e posibil din caracteristicile brushless-ului sa stiu ce curent pot obtine.evident, la turatii rezonabile de pana in 7000rpm tu de exemplu dacă chiar te uiți la specificațiile acestui Brushless este posibil chiar sa poți sa ajuti cu răspunsul. Editat Iulie 19, 2017 de Vizitator Link spre comentariu
manolo Postat Iulie 19, 2017 Partajează Postat Iulie 19, 2017 In materie de generator "ma uit ca curca-n lemne" Link spre comentariu
validae Postat Iulie 19, 2017 Partajează Postat Iulie 19, 2017 La turaţii mici nu poţi să obţii randament satisfăcător.Motorul e optimizat pentru scopul lui, funcţionarea ,,inversă,, are un randament redus din start.Eu te sfătuiesc să optezi pentru cel cu colector.Dezavantajul periilor e compensat de avantaje mai mari. Link spre comentariu
gsabac Postat Iulie 19, 2017 Partajează Postat Iulie 19, 2017 (editat) Fiecare electromotor, are o curba de putere in functie de turatie, alimentare si alti parametri. Eu nu am gasit asemenea specificatii, poate gasiti dvs. Deoarece aceasta masina electrica este reversibila, din curbele enuntate se poate deduce ce putere poate genera la o anumita turatie, dar fara pierderile inerente ale unei redresari. PS. La cite ore de functionare se face o revizie la motorul pe benzina ? @gsabac Editat Iulie 19, 2017 de gsabac Link spre comentariu
amudsen Postat Iulie 19, 2017 Partajează Postat Iulie 19, 2017 (editat) Am inteles ca motorul cu benzina e cumparat. Pentru generator nu ar fi ok asa ceva? L.E. Am vazut ca > Idle Speed: 3500 ± 350rpm, sper sa fie ok. Editat Iulie 19, 2017 de amudsen Link spre comentariu
hades19 Postat Iulie 19, 2017 Partajează Postat Iulie 19, 2017 Pai nu conteaza, poate sa reduca turatia. Se poate calcula si reduce raportul de turatie. Interesant proiect, sunt curios ce alegeti ca generator si cum le asamblati. Cuplajul trebuie sa fie de calitate si atent montat. Un aspect important: cat timp se doreste sa functioneze acest generator in mod continuu? Spor la treaba! Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 19, 2017 Partajează Postat Iulie 19, 2017 (editat) cateva ore trebuie sa functioneze, asistat de un uC care va monitoriza tensiunea, temperatura, turatia, socul la rece precum si momentul in care i se adauga sarcina. dupa ce ajunge la temperatura optima, evident. motorul are racire cu apa, dar o sa suplimentez si cu un ventilator. cuplajul o sa fie unul elastic, probabil pornirea o sa fie facuta de acelasi motor dc; daca nu, e prevazut "la sfoara", eventual o sa alimentez motorul cu ceva in pwm, doar atat cat sa "dispara" sarcina pe perioada pornirii... in fond, cu o racire adecvata a motorului, nu vad de ce n-ar merge continuu chiar... e adevarat ca in hobby RC, se pune mai mult pret pe putere pe perioade scurte, pentru ca in general esti limitat fie de baterie fie de un rezervor mic, dar ...evident ca suplinesti racirea si atunci...ce ? cel mai nefericit caz este supraincalzirea, dar se opreste singur daca e cazul. mi-as fi dorit sa fac constructia in jurul unui brushless, pentru ca ma tem de uzura periilor din cauza supraturatiei. la motorul dc pe care l-am gasit prin atelier.. periile au o suprafata cam 10x12mm, posibil sa reziste. Am inteles ca motorul cu benzina e cumparat. Pentru generator nu ar fi ok asa ceva? L.E. Am vazut ca > Idle Speed: 3500 ± 350rpm, sper sa fie ok. probabil ca e ok, dar nu am rabdare sa astept sa vina din china... pe de alta parte nu am observat nici o dimensiune pe-acolo.. Editat Iulie 19, 2017 de Vizitator Link spre comentariu
one Postat August 2, 2017 Partajează Postat August 2, 2017 (editat) cateva ore trebuie sa functioneze, ............. in fond, cu o racire adecvata a motorului, nu vad de ce n-ar merge continuu chiar... mi-as fi dorit sa fac constructia in jurul unui brushless, pentru ca ma tem de uzura periilor din cauza supraturatiei. la motorul dc pe care l-am gasit prin atelier.. periile au o suprafata cam 10x12mm, posibil sa reziste. Nu stiu daca ai inteles din ceea ce s-a spus aici ca acel motor termic dupa un anumit numar de ore de functionare trebuie aruncat. Iar motorul electric daca il folosesti ca generator nu are nevoie de racire. Da motorul brushless ar trebui sa mearga mai bine dar un ansamblu construit special pentru lucrul ca generator chiar si cu perii ar fi functionat mult mai bine. Ideea in general pare foarte interesanta dar dupa parerea mea neglijezi cateva aspecte importante. De exemplu turatia motorului in "Idle" nu este relevanta caci tu vrei sa genereze. E ca si turatia motorului la automobil atunci cand sta pe loc. Cred ca esti constient ca generatorul se va roti usor cand nu are consum si se va roti greu atunci cand va avea. Motorul trebuie sa mearga la turatie mare. Cu cat mai mare turatia, cu atat mai repede se va uza. Ca idee, stii ce combustibil iti trebuie si cat zgomot face motorul termic ? Ai comandat si toba de esapament ? Jucaria asta se va monta pe un vehicul sau model sau este gandita pentru uz "fix" ? In acest ultim caz cred ca mai bine folosesti un acumulator. Editat August 2, 2017 de one Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum