Kinetix Postat Iulie 8, 2017 Partajează Postat Iulie 8, 2017 (editat) Vă salut. Folosesc un aparat de A/C Daewoo DSB-F129LH. Aș dori să-i reduc turația minimă a ventilatorului unității de cameră, întrucât face prea mult zgomot, iar fluxul de aer e prea mare. Nu știu exact unde ar trebui să acționez. Am nevoie de câteva sugestii. Atașez câteva poze. Vă mulțumesc. Editat Iulie 8, 2017 de Kinetix Link spre comentariu
gabilungu66 Postat Iulie 9, 2017 Partajează Postat Iulie 9, 2017 Daca veti micsora prea mult turatia ventilatorului exista posibilitatea sa va inghete vaporizatorul. Link spre comentariu
Kinetix Postat Iulie 10, 2017 Autor Partajează Postat Iulie 10, 2017 (editat) Da, cred că e adevărat acest lucru în general. Însa vaporizatorul meu nu e cuplat la un compresor. Prin el trece doar apă răcită cu gheață... Artizanal. Nu mă gândesc să rebobinez motorul. Cred că ar presupune prea multă muncă. Însă oare nu aș putea acționa asupra integratului care îi variază turația? Un divizor rezistiv, sau altceva? Mulțumesc. Editat Iulie 10, 2017 de Kinetix Link spre comentariu
gymy Postat Iulie 11, 2017 Partajează Postat Iulie 11, 2017 Incearca sa bagi o rezistenta ceva pe iesirea motorului.Cate bobine are ?2 Link spre comentariu
validae Postat Iulie 11, 2017 Partajează Postat Iulie 11, 2017 Din poze, pare a fi un motor sincron comandat în frecvență de către un circuit dedicat. Nu veți reuși prea ușor să-i reduceți turația, acolo trebuie umblat la driverul motorului, dar fără să știți care e acela e mai greu.Urmăriți traseele care duc la motor și vedeți ce integrat îl comandă, apoi putem găsi schema de aplicație a acestuia. Ați putea încerca și cu trei rezistori identici, înseriați cu fiecare fir de alimentare ale motorului, prin tatonare. Dar puterea pierdută se va disipa sub formă de căldură.... Link spre comentariu
Kinetix Postat Iulie 11, 2017 Autor Partajează Postat Iulie 11, 2017 Nu știu câte bobine are motorul. Încă nu am ajuns să umblu la el, fiindcă ar fi trebuit să demontez aproape totul ca să ajung la el. Totuși, în prima poză, în schema generală de conectare văd că motorul are doi conectori cu câte 3 fire fiecare, plus un fir de masă. Presupun că driverul îi dă comanda pe conectorul numit CN-PG. Pe placă, acest conector are trei fire mai subțiri decât celălalt, deci probabil acesta o fi doar pentru comandă. Sau o fi având senzori Hall? Da, voi încerca să identific care din cele două integrate se conectează cu motorul și poate ne lămurim. Mulțumesc. Link spre comentariu
validae Postat Iulie 11, 2017 Partajează Postat Iulie 11, 2017 Firele mai groase sunt cele care comandă motorul, celelalte sunt pentru controlul turației. Link spre comentariu
Kinetix Postat Iulie 11, 2017 Autor Partajează Postat Iulie 11, 2017 Așa e. Pe placă, acel conector CN-PG duce la integratul mai mare, prin doua canale, cu câte un rezistor. Urmează să iau codul integratului și să-i căutăm schema de funcționare. Mulțumesc. Link spre comentariu
Kinetix Postat Iulie 17, 2017 Autor Partajează Postat Iulie 17, 2017 Am reușit să demontez iar placa de bază și am făcut niște poze la cele două integrate. Poate ne lămurim cum lucrează. Mulțumesc. Link spre comentariu
Kinetix Postat Iulie 19, 2017 Autor Partajează Postat Iulie 19, 2017 Se pare că integratul principal este un microcontroler, TMP86P807NG. Atașez PDF-ul. Celălalt e un tranzistor Darlington ce lucrează la 50V. Atașez schema. Nu mă pricep la microcontroler și nu îmi dau seama dacă sau cum îl putem influența. Mulțumesc. datasheet microcontroler TMP86P.pdf Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum