TON Postat Iulie 7, 2017 Partajează Postat Iulie 7, 2017 Salutare oameni buni , am o mica problema cu aprinderea , un piston nr3 nu mai da scanteie adica merge in 3 pistoane ,am schimbat bujia ,electronica din capul ei nimic ,pare ca nu-i ajunge inpulsu sau ceva de genu asta ,saptamana trecuta a mai svacnit un pic si pistonu care acum nu merge mai ales la prima pornire cu motoru rece ,acum nimic merge in 3 pistoane ,am scos afara bujiile toate si l-am pornit asa ...al 3lea nu da scanteie de loc .Am inteles ca sa facut modelul asta pina in 2004. Are cineva vre-o idee , multumesc anticipat . Link spre comentariu
marius75 Postat Iulie 7, 2017 Partajează Postat Iulie 7, 2017 (editat) ia la puricat partea electrica, e ceva intrerupt pe traseul bujiei de la pistonul 3 Ai grija ca daca mergi in 3 pistoane, s-ar putea sa-ti intre benzina nearsa din capul pistonului nr 3, pe langa segmenti, in uleiul de motor (verifica nivelul pe joja sa nu creasca peste nivelul maxim). Editat Iulie 7, 2017 de marius75 Link spre comentariu
allexx1968 Postat Iulie 7, 2017 Partajează Postat Iulie 7, 2017 Buna Poti verifica bobina(de inductie,daca e in 4,ca si la Logan),sau circuitul de cablu. Altceva in conditii de amator nu poti face. Spor Alex Link spre comentariu
Faker Postat Iulie 7, 2017 Partajează Postat Iulie 7, 2017 Schimba cu alta bobina de la alta bujie. Link spre comentariu
TON Postat Iulie 8, 2017 Autor Partajează Postat Iulie 8, 2017 (editat) Fiecare bujie are in cap propria electronica cu inductia deci nu vine impulsul pe nr3 ,sigur ca am cumparat o electronica noua si nimic ,o avea un sensor ceva de miscare ca si delcou !? La electronica cu pricina vin 3 fire (are si o mufa) am masurat unu masa 2 nimic 3 +12v asa arata si la celelalte ... Editat Iulie 8, 2017 de TON Link spre comentariu
Faker Postat Iulie 8, 2017 Partajează Postat Iulie 8, 2017 Bobinele sint comandate direct de ECU verifica cablajul de la bobina nr 3 pana in ecu, sa nu fie ceva fir rupt pe undeva. Link spre comentariu
Rx-Tx Postat Iulie 8, 2017 Partajează Postat Iulie 8, 2017 Stiu ca unele modele din perioada aia au avut ceva probleme cu conexiuni intrerupte pe placa, probabil de la vibratii cedau "sudurile" pe placa ceramica. Oricum, nu iti recomand sa le desfaci decat daca stii foarte bine ce faci si doar dupa ce elimini celelalte cauze. Link spre comentariu
TON Postat Iulie 8, 2017 Autor Partajează Postat Iulie 8, 2017 Stiu ca unele modele din perioada aia au avut ceva probleme cu conexiuni intrerupte pe placa, probabil de la vibratii cedau "sudurile" pe placa ceramica. Oricum, nu iti recomand sa le desfaci decat daca stii foarte bine ce faci si doar dupa ce elimini celelalte cauze. Unde e placa de ceramica !? sub capota sau sub bord !? Link spre comentariu
allexx1968 Postat Iulie 8, 2017 Partajează Postat Iulie 8, 2017 Stiu ca unele modele din perioada aia au avut ceva probleme cu conexiuni intrerupte pe placa, probabil de la vibratii cedau "sudurile" pe placa ceramica. Oricum, nu iti recomand sa le desfaci decat daca stii foarte bine ce faci si doar dupa ce elimini celelalte cauze. Buna Psibil sa ai dreptate,un coleg cu un A4 din aceeasi perioada a avut exact aceeasi problema. Un fir care nu facea contact pe o placa.La tester iesea totul OK,dar masina pornea doar cand avea chef.O lipitura a fost rezolvarea. Spor Alex Link spre comentariu
TON Postat August 26, 2017 Autor Partajează Postat August 26, 2017 Am rezolvat , dupa ce am demontat toate ..........era modulul de aprindere 38 euro ,o iesire nu mai functiona acum e prefecta Link spre comentariu
zarra68 Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 Ce motorizare si ce tip de motor,sa stim si noi.Poate ne luam vreunul una,sa stim defectele! Link spre comentariu
TON Postat Noiembrie 11, 2017 Autor Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 Scrie in titlu ce tip si an oricum e motor de 1800cm3 si 150cp ,intre centrala (computer) si electronica din capul fiecarui bujii e acest modul driver o cutiuta cere e responsabila de pilotarea bujiilor . Intre timp o alta problema minora ce-i drept :se ridica greu geamul de la sofer (il mai ajut eu cu mana altfel nu prea se ridica ...) Link spre comentariu
zarra68 Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 Adica 1.8 turbo. Da fata de usa jos,si vezi sa nu ai mizerie pe canalele unde urca geamul.Daca nu,a obosit motorul,sau poate la cabluri,sa nu se fi intins.Oricum trebuie dat jos,fata de usa! Link spre comentariu
franzm Postat Noiembrie 11, 2017 Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 La mine a fost defecta una din cele doua piese de plastic albastru (pot fi si de alta culoare; cele noi sunt roz). Link spre comentariu
TON Postat Noiembrie 11, 2017 Autor Partajează Postat Noiembrie 11, 2017 Actioneaza aiurea in sensul ca de la jumatea cursei daca-i dau sa o ia in sus se duce repede jos ,daca-l ajut cu mana cu greu il duc sus ,iar cand e uscat geamul merge ceva mai bine dar daca a ploat afara bine il misc f greu in sus avand tendinta sa o ia dor in jos e ca dreaku. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum