Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Audi A6 C5 benzina din '97


TON

Postări Recomandate

Salutare oameni buni ,

am o mica problema cu aprinderea , un piston nr3 nu mai da scanteie adica merge in 3 pistoane ,am schimbat bujia ,electronica din capul ei nimic ,pare ca nu-i ajunge inpulsu sau ceva de genu asta ,saptamana trecuta a mai svacnit un pic si pistonu care acum nu merge mai ales la prima pornire cu motoru rece ,acum nimic merge in 3 pistoane ,am scos afara bujiile toate si l-am pornit asa ...al 3lea nu da scanteie de loc .Am inteles ca sa facut modelul asta pina in 2004.

Are cineva vre-o idee , multumesc anticipat .

 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • TON

    6

  • Faker

    2

  • zarra68

    2

  • allexx1968

    2

Top autori în acest subiect

ia la puricat partea electrica, e ceva intrerupt pe traseul bujiei de la pistonul 3

Ai grija ca daca mergi in 3 pistoane, s-ar putea sa-ti intre benzina nearsa din capul pistonului nr 3, pe langa segmenti, in uleiul de motor (verifica nivelul pe joja sa nu creasca peste nivelul maxim).

Editat de marius75
Link spre comentariu

Fiecare bujie are in cap propria electronica cu inductia deci nu vine impulsul pe nr3 ,sigur ca am cumparat o electronica noua si nimic ,o avea un sensor ceva de miscare ca si delcou !?

La electronica cu pricina vin 3 fire (are si o mufa) am masurat unu masa 2 nimic 3 +12v asa arata si la celelalte ...

Editat de TON
Link spre comentariu

Stiu ca unele modele din perioada aia au avut ceva probleme cu conexiuni intrerupte pe placa, probabil de la vibratii cedau "sudurile" pe placa ceramica. Oricum, nu iti recomand sa le desfaci decat daca stii foarte bine ce faci si doar dupa ce elimini celelalte cauze.

Link spre comentariu

Stiu ca unele modele din perioada aia au avut ceva probleme cu conexiuni intrerupte pe placa, probabil de la vibratii cedau "sudurile" pe placa ceramica. Oricum, nu iti recomand sa le desfaci decat daca stii foarte bine ce faci si doar dupa ce elimini celelalte cauze.

Unde e placa de ceramica !? sub capota sau sub bord !?

Link spre comentariu

Stiu ca unele modele din perioada aia au avut ceva probleme cu conexiuni intrerupte pe placa, probabil de la vibratii cedau "sudurile" pe placa ceramica. Oricum, nu iti recomand sa le desfaci decat daca stii foarte bine ce faci si doar dupa ce elimini celelalte cauze.

Buna

Psibil sa ai dreptate,un coleg cu un A4 din aceeasi perioada a avut exact aceeasi problema.

Un fir care nu facea contact pe o placa.La tester iesea totul OK,dar masina pornea doar cand

avea chef.O lipitura a fost rezolvarea.

Spor

Alex

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...
  • 2 luni mai târziu...

Scrie in titlu ce tip si an oricum e motor de 1800cm3 si 150cp ,intre centrala (computer) si electronica din capul fiecarui bujii e acest modul driver o cutiuta cere e responsabila de pilotarea bujiilor . Intre timp o alta problema minora ce-i drept :se ridica greu geamul de la sofer (il mai ajut eu cu mana altfel nu prea se ridica ...)

Link spre comentariu

Adica 1.8 turbo.

Da fata de usa jos,si vezi sa nu ai mizerie pe canalele unde urca geamul.Daca nu,a obosit motorul,sau poate la cabluri,sa nu se fi intins.Oricum trebuie dat jos,fata de usa!

Link spre comentariu

Actioneaza aiurea in sensul ca de la jumatea cursei daca-i dau sa o ia in sus se duce repede jos ,daca-l ajut cu mana cu greu il duc sus ,iar cand e uscat geamul merge ceva mai bine dar daca a ploat afara bine il misc f greu in sus avand tendinta sa o ia dor in jos e ca dreaku.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări